Pantone of HHO?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
roby614
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/09/08, 18:18
Plaats: Canada, Quebec

Pantone of HHO?




par roby614 » 04/09/08, 18:46

hallo in 2007 maakte ik de pantone-montage op mijn maaier 250 ml gewone benzine en 750 ml kraanwater, het werkte ongeveer 4 minuten en daarna niets.
vandaag heb ik weer een project de HHO
Als je tips hebt zijn ze welkom. : Lol:

Ik ben in de Canadese provincie Quebec, in Monteregie
0 x
gratis energie onderzoek
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/09/08, 16:29

Dag

Als je niet te ver weg bent, ik ben in Sorel

Andre
0 x
kikinou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 15/09/08, 15:08
x 1




par kikinou » 21/09/08, 15:09

hallo, ik zag een man die zijn maaier zo aanpaste dat hij alleen met benzinedampen werkt
hier is de link
http://www.youtube.com/watch?v=zb2df72N ... re=related
0 x
aardolie, je bent fossiel geboren en je zult fossiel worden
juliendu029
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/09/10, 21:49




par juliendu029 » 14/09/10, 23:24

Bonjour à tous,

Het onderwerp werd geopend in 2008, om het niet te vervuilen forum sta me toe hier verder te gaan. Ook komt de topictitel overeen met mijn vraag.

Dat wil zeggen "Pantone of hho"?


We weten allemaal dat beide technieken werken (om de eigenaren te lezen, hun video's) met ondersteunende cijfers over de economie van consumptie. Deze verschillende technieken komen op veel sites voor en zijn dus zeer ontwikkeld, aangepast en verbeterd.

Wat zeg je van vandaag: Welke techniek te kiezen, welke een voordeliger verbruik biedt in vergelijking met een andere?Hoewel de hho-kit veel elektrische energie vereist...is het de moeite waard vanwege zijn efficiëntie.

Ik ben op zoek naar het antwoord, net als het niet-wetenschappelijke publiek maar vooral zeer open over het onderwerp, van het systeem dat moet worden aangenomen.

Wordt vervolgd
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten