Opel Astra Fashion TDI 2002 pantonisatieproject

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
peroxide
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/02/08, 11:21
Plaats: Dax

Opel Astra Fashion TDI 2002 pantonisatieproject




par peroxide » 23/02/08, 13:24

Alstublieft,
Hallo allemaal, ik ben een jonge man (27 jaar oud) die graag lid wil worden van deze gemeenschap van ecologen en zuinige onderzoekers. : Cheesy:

Ik heb net mijn eerste auto gekocht: een opel astra Fashion TDI 2002 98000Km.
Het is een auto die al "weinig" verbruikt voor het gemiddelde van onze medeburgers en die weinig vervuilt (groene sticker) maar ik zou deze prestaties graag tot een hoogtepunt brengen met zo weinig mogelijk geld uitgeven.

Ik ontdekte Pantone in het jaar 2000 en keerde pas onlangs terug naar de Quanthomme-site.

Ik ben in de wolken met deze bijna nieuwe auto en hoewel ik Pantone (aan wie ik dagelijks "adverteer") graag bekend zou willen maken anders dan door de naam te geven, of zelfs een internetlink, zou ik het systeem graag installeren. mijn auto vernielen (ik ben niet rijk: ik spaar al 10 jaar!).

Op de Quanthomme-site is er een man die het Ereica-systeem heeft geprobeerd. (http://quanthomme.free.fr/qhsuite/aut31peug306.htm)

Ik zou graag een Pantone-Ereica-hybride willen maken om de lucht zo veel mogelijk te verwarmen om zoveel mogelijk stoom af te geven voordat deze de reactor binnengaat.
Ik zou ook (logisch en net als iedereen) een zo efficiënt mogelijk systeem willen hebben.

Maar er rijzen verschillende problemen / vragen voor mij:

1) Als ik een klusjesman ben sinds mijn jongste leeftijd (mijn eerste boormachine op 6-jarige leeftijd ^^), ben ik nooit begonnen met motorvoorbereiding.
Moet ik een luchtinlaat bij de turbo laten en deze mengen met de pantone-E inlaat (wat mij niet goed lijkt omdat de PE inlaat gekoeld gaat worden waardoor er een behoorlijke kans op condensatie is) of kan de turbo hoge temperaturen en in dit geval kan ik hem in serie zetten met het PE-systeem?

2) Ondanks mijn onderzoek naar magnetisatie was ik verrast dat ik het antwoord op deze vraag niet had gevonden:
Magnetisatie vindt van nature plaats met het magnetische veld van de aarde binnen de eerste 30 minuten.
Heeft iemand geprobeerd een stroomvoerende spoel rond de reactor te installeren? We zouden niet alleen een krachtiger veld hebben, maar bovendien zouden we het aardse kunnen overwinnen (op voorwaarde dat de richting van de stroming en de kronkeling van de bochten worden gerespecteerd).

3) Wat verdamping betreft, bestaan ​​er twee soorten verwarming. Door omleiding van de LDR en door uitlaat.
Ik wil een 3 kamer systeem maken:
- de eerste en belangrijkste: het reservoirfilter.
De gassen die daar circuleren zijn de uitlaatgassen zelf. Maar nadat ze door de lange éreica-warmtewisselaar zijn gegaan, zouden ze koud moeten zijn. Het doel is om de eerste gassen te filteren bij het starten van de auto wanneer het systeem nog niet warm genoeg is en om de onverbrande materie terug te winnen door op te lossen in
water (en natuurlijk weer in de motor injecteren).
- de tweede: voorverwarmkamer, van bescheiden formaat om snel te kunnen opwarmen door de ldr.
- de derde: verdampingskamer, erg klein, en hier aarzel ik, ofwel in een bubbler met de verwarmde gassen van ereica (wat mij het eenvoudigst lijkt) of in een pan verwarmd door de uitlaatgassen. nadat de ldr het water eerder tot 100 ° heeft verwarmd, zou het veel stoom moeten produceren.

Om er zeker van te zijn dat er geen waterdruppels in de reactor worden toegelaten, wil ik een "voorverwarmkamer" maken waar ze de tijd hebben om te verdampen in de hete lucht van ereica (bijvoorbeeld een buis met een grote diameter, verwarmd door uitlaatgassen die naar buiten komen van pantone, gevuld met staalwol -voor warmteoverdracht-)

Alstublieft. Kun je me informeren / vertellen wat je denkt?
Als je wilt, kan ik je (de volgende keer) een schema maken om te laten zien wat ik van plan ben te bereiken.
Bedankt!
0 x
"Vergissen is menselijk, de keerzijde is dat als het om explosieven gaat, het ook dodelijk is" AldébaranV10
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/08, 16:12

Dag

Ik wil het systeem installeren zonder mijn auto te vernielen (ik ben niet rijk: ik spaar al 10 jaar!).


Eerlijk gezegd is het een ambitieus project voor je eerste voertuig en gezien het aantal nieuwe innovaties dat je wilt brengen, zijn er veel onzekerheden over de resultaten.
en waarschijnlijk veel bewerken en tweaken.

Stuur gewoon hete lucht, we hebben heel weinig ervaring met feedback over dit principe, en ik kan je niet vertellen over deze manier om het te doen, ik weet dat wanneer mijn systeem leeg is, ik het merk tijdens het rijden (het betekent iets)

Zo'n installatie is niet makkelijk omkeerbaar, tenzij je een andere uitlaat koopt. Eenmaal geland ben je net aan boord van de machine en zul je er wat tijd aan moeten besteden voor tests en metingen en dat je de raylleries van je entourage ondersteunt, tenzij je me leuk vindt, praat ik er heel weinig over om me heen, alleen geïnteresseerde mensen (net op de forum)

Regarde le sytéme des gars de Vitry , celui de Michel qui sont des sytémes connu éprouvé , plus simple a réaliser si tu n'est pas loin de ces gens tu peux aller sur place verrifier , le rendement, et la tu sais a quoi t' wachten, verwachten ..
Niets erger dan een man die een montage maakt die niet werkt volgens deze verwachtingen, zeer weinig doe-het-zelvers kunnen zich een lang experiment veroorloven en met veel veranderingen, de forum het is een beetje het resultaat van al onze fouten en onze goede schoten..
Het zij verre van mij dat u denkt dat ik u probeer te ontmoedigen, maar bepaalde details moeten worden gespecificeerd.

Vergeet aards magnetisme en al die verhalen die het systeem omringen, het werkt in elke positie met niet-magnetische materialen.
Neem niet alles wat u op internet leest voor geld aan, er zijn goede dingen en andere gekkere. Het begint al bij Panton zelf als hij een mystiek discours aangaat waarin we verdwalen van de werkelijkheid, er is niets mysterieus aan dit systeem
slechts enkele dingen die nog niet zijn uitgelegd, het zal op een dag komen


Andre
0 x
peroxide
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/02/08, 11:21
Plaats: Dax




par peroxide » 24/02/08, 14:11

Het is inderdaad een ambitieus project, vooral omdat de meeste retrofits die ik heb gezien op oude voertuigen zijn gedaan. Maar toegepast op een recente auto zou het een goede publiciteitsstunt zijn.

Daarom ben ik blij dat ik een forum om vragen te kunnen stellen. Want een site die de werking en beelden of resultaten presenteert is niet voldoende.
En dan ga ik ook graag de dialoog aan. Het maakt het mogelijk om een ​​ander gezichtspunt van de problemen te hebben om ideeën voor verbetering te zien. Kortom, het doel van forum wat! : Cheesy:

Ik ben bereid om indien nodig een andere uitlaatleiding te kopen. En ik heb een masterdiploma in genetica (niets te maken met doe-het-zelf natuurlijk, of met mijn slechte huidige baan), maar mijn primaire doel was om onderzoeker te worden. Ik ben erg geduldig en geen idee is mij vergezocht.
Misschien is het verschil met 'normale' onderzoekers dat ik bereid ben te betwijfelen wat ik weet.
Eindelijk, de beschimpingen, het raakt me helemaal niet. Soms lach ik zelfs met ze. Ik weet dat het werkt en veel getuigenissen zijn hier te vinden. Alleen mijn vermogen om dit systeem opnieuw te creëren, kan dan als lachwekkend worden beschouwd.
Ik moet echter toegeven dat iedereen die ik heb gesproken niet sceptisch lijkt, maar ze zijn verre van lid van een experimentele groep.

Wat mij betreft, ik hoopte gewoon op meer feedback van hete lucht om te voorkomen dat mijn turbo zou schieten.
Wat magnetisme betreft, weet ik dat het raadzaam is om het te vergeten, en dat had ik bijna gedaan voordat ik het tegenkwam ça.
de pantone-reactor ioniseert of laadt de elementen op die in de motor achterblijven. Het zou interessant zijn om te zien wat de twee systemen gekoppeld geeft. En dan is het nog steeds verrassend dat niemand heeft geprobeerd het magnetische fenomeen te versterken.
De testen voor de spoel ga ik dus zelf doen. Daarnaast is er in bedrijf een groot voordeel dat we door het afsnijden van de stroom het fenomeen van magnetisme afsnijden zodat we tijdens gebruik duidelijk het verschil kunnen zien.
Aan de andere kant zou ik de vraag directer willen stellen: loopt mijn turbo het risico beschadigd te raken door hete lucht?
Ik denk dat ik het nodig zou hebben, want aangezien de lengte van het luchtinlaatkanaal langer zal zijn, zal er meer wrijving zijn. Dus vanuit dat oogpunt denk ik dat ik efficiëntie verlies.
Ik heb mijn auto nu een week en ik heb nog geen materialen (ik heb wel het gereedschap), dus ik heb geen haast. Daarnaast heb ik de auto van de huisgenoot tijdens de immobiliteit van mij.
Kun je me een link geven naar de systemen die je noemde? Er is zoveel prestatie (en ik moet toegeven dat als het hierop staat forum ik heb er nog niet naar gezocht maar ik kom er zo op)

Bedankt voor je snelle reactie (ik had niet het gevoel dat ik maanden moest wachten op een forum dood!)

Maar.
0 x
"Vergissen is menselijk, de keerzijde is dat als het om explosieven gaat, het ook dodelijk is" AldébaranV10
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/02/08, 14:59

Hallo peroxide

Peroxide schreef:Wat magnetisme betreft, weet ik dat het raadzaam is om het te vergeten, en dat had ik bijna gedaan voordat ik het tegenkwam ça.


Het lijkt erop dat dit ding veel meer controverse oplevert dan brandstofverbruik. De geproduceerde elektrische lading, zoals ze zeggen, moet nog worden aangetoond, aan de andere kant staat de elektrische lading van de stoom centraal in de debatten van deze forum. Het is een fenomeen dat wordt beschouwd als een van de belangrijkste sleutels tot het begrijpen van de resultaten van Gillier Pantome.

https://www.econologie.com/forums/theorie-un ... 01-30.html
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/elect ... eureau.htm
www.econologie.com/forums/geloofwaardige-verklaringen-van-belangrijke-water-doping-t2917-20.html
Er zijn tal van andere links, ik heb u niet noodzakelijkerwijs de beste en meest representatieve gegeven.

Ik weet dat je turbo er niet van houdt om heel lang vloeibaar water op de bladen te krijgen. Als u de ingangsvoorwaarden veel verandert (hoge temperatuur), bent u mogelijk buiten het gebruiksgebied (pompen = breuk). Je hebt geluk, zeker forum heb al geëxperimenteerd met turbo's.


A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten