Samenvatting samenvatting op het water doping Gillier Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Samenvatting samenvatting op het water doping Gillier Pantone




par Christophe » 09/01/08, 14:52

Ik merkte op dat de overzichtspagina van de wiki niet veel gelezen werd (waarschijnlijk niet genoeg gemarkeerd). Ik heb het gekopieerd/geplakt en in 2 afzonderlijke artikelen op de site voltooid:

A) Synthese van feiten en resultaten op het Gillier-Pantone-proces

B) Injectie van water in motoren: samenvatting van stellingen en hypothesen over het Gillier-Pantone-proces

Ik stopte alles wat in me opkwam, maar ik kon dingen vergeten, dus als een paar liefdadige zielen, die het "dossier" goed genoeg kennen, deze 2 pagina's willen herlezen en hun opmerkingen hier willen delen, zou dat goed zijn... Bedankt.
0 x
Verna
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 02/02/08, 14:13
x 1

Samenvatting samenvatting op het water doping Gillier Pantone




par Verna » 10/11/10, 18:03

Hallo,

Een andere mogelijkheid van het gunstige effect van water in de verbrandingsgassen is dat de waterdeeltjes in suspensie niet samendrukbaar zijn, terwijl de lucht, verander eerst de aard van de compressie, dan die van de explosie.

Als de compressie 10 is tijdens de explosie zonder water, met onsamendrukbaar water in suspensie, zal de compressie 10 + het differentieel van het watervolume zijn; dan draagt ​​het water dat verdampt tijdens de explosie verder bij aan het ingenomen volume.

Met vriendelijke groet,

C.Verna http://www.climaverna.com/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten