Artikel Gillier Pantone op donderdag (luxemburg)

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Artikel Gillier Pantone op donderdag (luxemburg)




par Christophe » 26/11/07, 10:46

Zie een artikel dat afgelopen donderdag op donderdag werd gepubliceerd, een wekelijkse Luxemburgse krant ( http://www.le-jeudi.lu/edition/ ). Ik had de journalist afgelopen maandag een uur aan de telefoon, het is een goed artikel, ook al zijn de schriftelijke opmerkingen opnieuw niet precies wat ik zei (vooral de bijlage over "nucleair" ... .) bovendien maakt het de "Ene".

Om te downloaden in .pdf hier: https://www.econologie.com/article-sur-l ... -3540.html

Beeld
Beeld

Het was via een website gewijd aan alternatieve technologieën en brandstoffen dat een jonge Elzasser en aspirant-ingenieur, Christophe Martz, het Pantone "motor" -principe tegenkwam.

Geïntrigeerd doorliep hij de administratieve uitrusting, nauwelijks enthousiast bij de eerste contacten, van de Nationale School voor Kunsten in de Industriesteden van Straatsburg (ENSAIS), waar zijn scriptieproject in ieder geval eindigde met worden geaccepteerd.

Het moet gezegd dat heel snel het imago van de uitvinder van de multi-brandstofprocessor (PMC), Paul Pantone, aangetast was. Na hem in Utah te hebben bezocht, is de student snel ontgoocheld. Hij die kwam om te leren en geen enkele spirituele leraar te vereren, moet snel concluderen dat er niets is te verwachten van Pantone.

Het individu is twijfelachtig, zeer gebogen over dollars van de verkoop van pakketten en seminars, en vooral niet in staat om het wetenschappelijke bewijs van zijn systeem te leveren. Dat is des te ernstiger omdat het een systeem is dat werkt.

De "motor" Pantone is in feite geen motor stricto sensu, maar eerder een "kit" die is geënt op een bestaande motor, diesel of benzine.


Volgende in de .pdf: https://www.econologie.com/article-sur-l ... -3540.html
Dernière édition par Christophe de 24 / 03 / 12, 09: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 27/11/07, 19:40

Heel goed, dit artikel !!! Ik las het zeker snel, maar vond geen gebruikelijke blunders ... Maar misschien werd het gedicteerd door Christophe, of een andere econologist ???
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/11/07, 20:16

Ja, ik denk hetzelfde, maar lees blijkbaar niet alleen het artikel schuin : Mrgreen:

Christophe schreef:Ik had de journalist afgelopen maandag een uur aan de telefoon, het is een goed artikel, ook al zijn de schriftelijke opmerkingen opnieuw niet precies wat ik zei (vooral de bijlage over "nucleair" ... .) bovendien maakt het de "Ene".
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 27/11/07, 21:52

:frons: Afgezien van de depreciërende kwalificaties zoals:
- "de jonge Elzasser" :|
et
- "ontluikende ingenieur": |

Het artikel is zeer positief. : Mrgreen:

Bovendien verwijst het alleen naar de effectieve, constructieve en geloofwaardige actoren van het Franstalige pantone-universum op het web. 8) Phew!

Voor één keer is er geen sprake van extremistische sites, anarchisten, esoterici en anderen die het onderwerp behandelden als de heilige graal die verborgen is voor de wereld ... : Arrowu:

Het is daarom een ​​zeer goed artikel! :P
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 27/11/07, 22:19

Citro schreef:: frown: Afgezien van de depreciërende kwalificaties zoals:
- "de jonge Elzasser" :|


Je gaat zelf vijanden maken ...
Als ik je logica volg: "Vieux Parisien" is het dan de moeite waard? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 27/11/07, 22:33

:? Nee, ik neem vooral een uitzondering op de kwalificatiewedstrijden zoals "jong" en "ontluikend" die de titel van ingenieur devalueren.

Overigens kan de Elzasser, in de ogen van sommige lezers, worden gelijkgesteld met "péquenot".

Waarom niet gewoon schrijven: "een Elzasser ingenieur, Christophe Martz, ..."
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/11/07, 22:55

Laten we het hebben over de hoofdpersoon, dat wil zeggen: ME! : Mrgreen:

Voor de jongeren zie ik echt niet wat je dwarszit ... ik ben zelfs jonger dan oud ... maar het is waar dat we meestal junior en senior in dienst hebben voor "executives" ... het is schoner dan " oud frame ' :D

Voor de Elzasser zijn het misschien de echte péquenots die denken dat ... (en toc) ... ik weet niet pkoi hij heeft zo veel geprikkeld dat dit van mijn oorsprong is omdat ik het niet eens opriep telefoon ... hij moest dat op internet lezen ...

Maar eerlijk gezegd denk ik dat we niet veel geven om niet veel: in elk geval irriteer ik me helemaal niet ... en de echte pequenots interesseren me niet : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 28/11/07, 20:17

Christine schreef:
Citro schreef:: frown: Afgezien van de depreciërende kwalificaties zoals:
- "de jonge Elzasser" :|


Je gaat zelf vijanden maken ...
Als ik je logica volg: "Vieux Parisien" is het dan de moeite waard? :schok:


Mama geen Christine : Cheesy: als je zijn logica volgt, devalueert "Vieux Parisien" ook in zoverre dat "jong", "oud" niet veel toevoegt aan het artikel en daarom in zijn geval een indruk minder kan wekken ...

Maar Citro kan ook lonend zijn, alles afhankelijk van de lezer, zijn leeftijd, mogelijk zijn geografische situatie, zijn leven en zijn vooroordelen.

dus + 1 met de Alsabelge-vasten : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 28/11/07, 20:50

Dag

En ja jaagt ze beter
Meer agressief, effectiever, levendiger in het gevecht

We vallen de djeun aan

Ze haalt de klauwen eruit

Prachtig ... !!!!!!

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/11/07, 22:20

Dag


de inhoud passeert vóór de kwalificatiewedstrijden,
het enige is de verwijzing naar het nucleair centrum dat ik in dit artikel niet heb begrepen, welke relatie met doping tot water
Tenzij het zinspeelt op de inconel-materialen die gebruikt worden in de koelmachines van de planten, die ik vroeger gebruikte om een ​​hengel te maken, die moeilijk te verkrijgen is en die niet veel oplevert.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten