Video: Gillier-Pantone-motor (vulkaan) op trawler

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Video: Gillier-Pantone-motor (vulkaan) op trawler




par Christophe » 12/11/07, 16:23

Video-uitzending op FR3 in november 2007. Er zijn twee rapporten aanwezig in deze video:

A) Stijgende prijzen voor ruwe olie: ontmoeting met de Franse minister van Economie en Financiën Christine Lagarde die toont het onvermogen en incompetentie van regeringen om de stijging van de energieprijzen op te lossen of te beperken!

Tegenovergesteld, maken de tankers een maximum aan profis en willen ze niet terugkomen op hun interesses.

Laten we één ding niet vergeten: consumenten zijn lobby's ... en niet andersom ...

B) Interessanter: presentatie van een Gillier Pantone-engine (versie Vulcano) op 2-trawlers in Boulogne sur Mer voor ongeveer 10-besparingen! Afschrijving over 1 jaar! Wie zegt dat beter?

https://www.econologie.com/moteur-gillie ... -3526.html
Dernière édition par Christophe de 13 / 11 / 07, 16: 30, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/11/07, 16:35

Ik wil graag reageren op het interview met Lagarde die durft te beweren dat de oliemaatschappijen geen extra winst maken (zullen ... lol) wanneer de olieprijs stijgt...betreurenswaardig...

Het is nogal betreurenswaardig als een verklaring van een minister van Economie en Financiën ... :onheil:

Leugens en samenspanning ... als je ons vasthoudt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 13/11/07, 17:10

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan je video niet lezen, kleine kerel!

Aan de andere kant is een Pantone op een trawler de oplossing voor de crisis van het moment ... als de ruwe olie niet blijft klimmen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/11/07, 17:14

Nou, jij bent de 2ieme om me te vertellen dat het niet werkt ... maar het is op Google video ...

En met de directe link? Is het beter?

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2039&hl=fr
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 13/11/07, 17:32

Aaahhhh! ja, dat is geweldig,

onze minister spreekt over oliedistributeurs, niet producenten, die zei dat TOTAL beide doet :D

de "vulkaan" bevochtigt alleen de lucht, we kunnen het beter doen, dat weten we al : Cheesy: het zorgt er echt voor dat ik mijn Space wil proberen (de armen!, na de capsules de vloot ...)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/11/07, 17:36

Het is hetzelfde, een distributeur verdient meer wanneer hij duurder verkoopt ... zijn marge is% tegen de prijs, niet op het verkochte volume ... in tegenstelling tot de TIPP die precies is vastgesteld ... aan de andere kant is de btw% tegen de uiteindelijke prijs verdient de staat dus meer met een dure brandstof ...

Hier is het ... voor de details van de belasting op wegenbrandstof: https://www.econologie.com/taxation-fisc ... -3471.html

hier zijn de essentie:

a) Zoals getoond in het diagram 2ieme, is het vrij eenvoudig om de kosten van een liter brandstof vereenvoudigen als volgt:
- 6 / 10 van belastingen daarom verdiensten voor de staat
- 2 / 10 vanaf omzet voor oliemaatschappijen
- 2 / 10 royalty's daarom van verdiensten voor de producerende landen
0 x
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 10/12/07, 23:14

Ik ben klaar om buitenlandse bedrijven te boycotten, betekent dat dat ik ze en jou niet zal gebruiken?
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/12/07, 01:09

Waar zou het voor worden gebruikt?

Niet voor niets worden de 7 grootste oliemaatschappijen de "7 zusters" genoemd ...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/12/07, 16:20

Het is raar, het "vulkaan" -systeem ...
Elke keer dat boeren de "pantone gillier" op hun tractor installeren, besparen ze tussen de 25 en 30%.
Alle boeren die een "gillier pantone" op een van hun tractoren hebben gezet, installeren deze al snel op hun andere tractoren, dus winstgevend.
En "vulkaan" slechts 10% ... het riekt naar leugens, of fabricagefout ... Nee ???
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/12/07, 16:30

Nee, het betekent alleen maar verschillende gebruiksomstandigheden, verschillende meetinstrumenten en een gebrek aan industrialisatie!

10% is al enorm voor trawlers (in absolute termen) en het maakt Total kwaad ... dat aandringt om het verbruik met 2 tot 3% te verminderen, maar niet meer ... om maar te zeggen "kijk, we doen iets voor jou"...
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten