Wis de erfenis van de Pantone-motor!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

moeten we stoppen met het promoten van de Pantone-motor?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse

Wis de erfenis van de Pantone-motor!




par ming » 23/09/07, 15:44

Hallo,

Dit is mijn eerste bericht hierover forum. Ik ben ook een aanhanger van de bemiddeling tussen ecologie en economie. Met andere woorden, ik ben overtuigd.

De aanwezigheid van de Pantone-motor stoort me echter.

Na het lezen van het eindrapport van Chistophe Martz (ik heb voorbereidingscursus, school van engineering en PhD gedaan en ik begrijp wat hij doet), begreep ik dat de Pantone-motor slechts een oplichterij. Inderdaad, Chistophe Martz benadrukt de zachte focus rond enkele belangrijke punten:
- het nut van de magneet,
- onverbrand braken,
- de vermindering van NOX-emissies,
kraken van H2O.

Er zijn veel mensen die oplichting plegen voor complexe jongens die een grotere pik willen hebben, minder haar willen verliezen, enz. De Pantone-motor is een zwendel speciaal ontworpen voor diegenen die dromen van het veranderen van de wereld en het exploiteert de neiging tot de complottheorie (het ding dat de Duitsers scheet in het eerste deel van de XNIXXe eeuw).

"De technowetenschappers, paraat bij uitstek van de Big Capital, willen de kennis verbergen, om de opkomst van de technologieën te ondermijnen die de winst van hun sponsors zouden schaden. Dit is een zeer wijdverspreid discours in bepaalde extreem-linkse kringen: de beweging van degrowth, de anarchistische en libertarische groepen, de alter en anti-globalisering. Dit zijn de omgevingen die ik bezocht; Ik weet waar ik het over heb

Op internet spreken we vandaag over vrije energie van het vacuüm, altijd tegen de achtergrond van een groots kapitalistisch complot. Dit is hetzelfde verhaal dat emotioneel van invloed is op mensen en zorgt voor kortsluiting van rede en wetenschappelijke demonstratie.

Ik wil eindelijk ter zake komen: de dominantie van de Pantone-engine op econologie.com schaadt je imago. De meeste mensen lezen dingen als automoto, wat geen genade is voor Pantone (zie http://www.auto-moto.com/magazine/article.php?id=3232 ) of bekijk de 20h van tf1. Wanneer ze het sleutelwoord Pantone op de startpagina zien, zullen ze overslaan met de gedachte dat al het andere nep is. Bedenk dat de waarheid niets anders is dan het meest geloofd door de velen. Ik hoop dat het jouw doel is om de niet-overtuigden te bereiken. Als dit het geval is, moeten we breken met de Pantone-engine, omdat we technologieën die niet ontwikkeld zijn, niet moeten laten zien, laat staan ​​verkopen. Om te overtuigen, moet het echt werken, het spreekt vanzelf.

Onthoud dat je deel bent van wat sociologen 'minderheidsdenken' noemen. Je bent constant in de hete zetel, veroordeeld om nog tweemaal te doen om hetzelfde te krijgen als degenen die deel uitmaken van de meerderheid. Om deze woorden te illustreren: waan je in de schoenen van een Fransman die de rest van zijn leven in Japan zal wonen. In het begin word je als een prins beschouwd omdat je het hoofd van een vreemdeling hebt. Wanneer je jezelf sociaal probeert in te voegen (serieuze zaken, geen toerisme), wordt alles moeilijker omdat vooroordelen terugkomen (gaijin).

Probeer iets: verwijder elke verwijzing naar Pantone en bekijk de impact op de omzet. Ik hoop dat het je niets kost om te proberen ... Vertel me vooral niet dat je Pantone-motorplannen via de website verkoopt! Als dat zo is, zijn we echte vijanden. :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 23/09/07, 17:18

Ah, ik ...! een meer dan zijn hoofd!
Nou, ik ben niet de meest geschikte persoon om je te antwoorden, maar als je de moeite zou kunnen nemen, met al je cultuur, om alles te lezen, dan is er over dit onderwerp hierover forum en op de econologiewebsite, misschien kunt u uw mening modereren en tegelijkertijd uw eigen vragen beantwoorden.
Wat de rest betreft, auto-moto, "om de niet-overtuigden te bereiken" en Co., weet dat je zult nooit een Panurge-schaap in een denkend dier kunnen veranderen ...en dat in de automobielsector slechts een minderheid denkt aan vermindering van broeikasgassen, consumptie, ... enz., waarbij de meerderheid denkt aan esthetiek, aankoopprijs, positionering op de sociale ladder, merkimago, macht, .....
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/09/07, 17:25

Dag

De meesten van hen die het over panton of waterdoping hebben, denk ik dat het is om het systeem uit te wisselen en te leren verbeteren.
Want enkelen hebben verschillende montages van feit, op verschillende voertuigen, als het niet werkte, zou je stoppen om omhoog te gaan
dat anderen erin geloven of me helemaal niet storen. Wat mij interesseert, is me aansluiten bij diegenen die aan montages werken. Dit is de forum wat een goed hulpmiddel is.

Nu begrijpen we dat de verhalen over magnetisme en goddelijke wind, alles wat in de reactor geborduurd heeft ons lang heeft doen lachen. (Degenen die nog nooit een montage hebben geprobeerd die werkt, is verantwoordelijk voor de propaganda in dat gevoel.
Wat mij nu interesseert, is hoe de 30% -economie te bereiken voor algemeen gebruik, stad en gemengd, snelweg 30 overschrijdt is dit bekend.
Ik begreep ook dat om de heer X te bewijzen dat het werkt, tijdverspilling is, degene die hem wil zien, gewoon in mijn auto moet stappen, ik de vulling in de nek laat en de berekeningen maak, Ik neem de leiding over 300km op de snelweg,
maar wat zal mijn oefening in deze oefening verbeteren?
In de tussentijd heb ik niets te verkopen, niets om te bewijzen, verbeter gewoon mijn syteem, want 20% continu is het duidelijk onvoldoende, het komt te veel in het bereik van de fouten van metingen op korte cursussen.

Wanneer het pantone-onderwerp dit niet meer zal doen forum Ik zal er niet meer zijn, maar ik zal contact houden met degenen die montages hebben of die de moeite nemen om montages te maken.

Waar zet je Chambrin? waar plaatst u Clerget? op hun motorverbeteringswerk ..


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 23/09/07, 19:29

Ik heb ja gestemd voor de liquidatie ... van de promotie.

Uitwisseling tussen leden op de forum om een ​​pantone te maken, ja.

Aan de andere kant denk ik dat als we een geloofwaardige of zelfs onhoudbare promotie willen maken voor het publiek, we dat wel moeten doen stel eerst een associatiestructuur op waarmee we financiering kunnen terugkrijgen voor bench-tests.

Anders blijft de Pantone voor altijd een stedelijke legende ...
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 23/09/07, 19:37

bham schreef:Ah, ik ...! een meer dan zijn hoofd!

je zult nooit een Panurge-schaap in een denkend dier kunnen veranderen ...


Heb je je woorden gewogen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

Re: liquideer de erfenis van de Pantone-motor!




par delnoram » 23/09/07, 19:38

ming schreef:
De aanwezigheid van de Pantone-motor stoort me echter.


Mij ​​is het het drijvende woord dat me stoort, maar de naam pantone, ook al heeft die niet helemaal zijn plaats in het geval van "waterdoping", blijft toch een essentieel sleutelwoord voor zoekmachines , als sommigen zich liever afwenden zonder iets te lezen ...

christophe martz schreef:In het geval van waterdoping is het logischerwijs verkeerd om te spreken van het "Pantone" -proces. Niet alleen vermeldt Pantone's patent het niet, maar bovendien, toen ik persoonlijk met Paul Pantone sprak, beweert hij dat deze montage niet werkt. Niettemin wordt een deel van zijn patent, de "reactor", gebruikt, maar niemand kan, voor zover ik weet, zeggen of er iets speciaals gebeurt in deze reactor anders dan een conventionele reforming (van koolwaterstoffen dus niet van water craking) ... Zelfs als de hypothesen van alle soorten legioenen zijn!

ming schreef:Op internet spreken we vandaag over vrije energie van het vacuüm, altijd tegen de achtergrond van een groots kapitalistisch complot. Dit is hetzelfde verhaal dat emotioneel van invloed is op mensen en zorgt voor kortsluiting van rede en wetenschappelijke demonstratie.


Het is niet verkeerd :D maar stop niet onderweg en voltooi uw analyse.
Als natuurlijke en rechtspersonen een vaag beeld hebben van een technologie waardoor ze geld zouden verliezen, is het niet de juiste oplossing om het in diskrediet te brengen met een stortvloed aan "verpeste" uitvindingen in dezelfde soort ideeën. ? met de toegevoegde bonus van de laatste hand, de geweldige plot.

ming schreef:Bedenk dat de waarheid niets anders is dan het meest geloofd door de velen.


:schok: wil je zeggen dat als 6 miljard mensen denken dat de aarde plat is en de zon rond is, dan is het de waarheid?
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

ming schreef: We moeten breken met de Pantone-engine, omdat we technologieën die niet ontwikkeld zijn, niet moeten laten zien, laat staan ​​verkopen. Om te overtuigen, moet het echt werken, het spreekt vanzelf.

Bevat het de EGR-klep?

ming schreef: Vertel me niet dat u Pantone-motorplannen via de website verkoopt! Als dat zo is, zijn we echte vijanden. :onheil:


Niemand zal het je vertellen, omdat het niet het geval is, maar je zou je hebben gerealiseerd door wat meer te surfen op de site en de forum.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/09/07, 05:59

Dag
Zie de ervaring van deze heer. Voor degenen die montages hebben gedaan, zijn de hier gegeven waarden realistisch. Ik zit in deze cijfers met mijn montages

http://quanthomme.free.fr/qhsuite/aut34peugeot505herve.htm

Omdat het relatief eenvoudig is om niets beters te doen dan om de bewerking te doen nadat je gerepareerd bent ..

Andre
0 x
ming
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/09/07, 15:59
Plaats: Toulouse




par ming » 24/09/07, 09:19

Ik zie dat we afstand nemen van de inhoudelijke kwestie. reframe:

1 - De Pantone-motor is verouderd, dus moet deze worden gepromoot?
2 - In de tussentijd is het bewijs van het bestaan ​​van alter charlatans onweerlegbaar. Neem niet het risico dat bezoekers van de econology-startpagina het sleutelwoord Pantone te zien krijgen, overbelast door goeroes.
3 - Het doel van deze manoeuvre is om het imago van econologie te verbeteren.

Trouwens, ja ik ben ervan overtuigd dat waarheid het sterkst door het grootste aantal wordt geloofd. Om aan deze beperking te voldoen is een kwestie van nederigheid. We moeten ophouden met denken aan de onderdrukte minderheid, wat in alle opzichten juist is.

Afgezien daarvan heb ik absoluut niets tegen doe-het-zelvers die proberen hun conso of hun afwijzingen te verminderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 24/09/07, 09:48

ming schreef:
bham schreef:Ah, ik ...! een meer dan zijn hoofd!
je zult nooit een Panurge-schaap in een denkend dier kunnen veranderen ...

Heb je je woorden gewogen?

Als je deze twee zinnen wilt associëren, zeg dan dat een vol hoofd niet gelijk is aan een goed gemaakt hoofd.
Maar de associatie van deze zinnen was niet mijn punt, je moet diagonaal gelezen hebben, de categorie "Panurge schapen" was van toepassing op deze populatie die behoort tot wat sociologen ongetwijfeld noemen, in tegenstelling tot denken minderheid, MEERDERHEID GEDACHTE, die niet noodzakelijk de waarheid bevat.
Nu, als je jezelf een schaap van Panurge noemt, gratis voor jou.
En dan nog een ding, de culminatie van de studies, naar mijn mening, moet worden toegewijd door de nederigheid en openheid van de student en niet door een zelfvertrouwen om superieur te zijn aan anderen en beter te denken dan hen. Anders is er iets dat is verknald.
Maar misschien is het wel de wil van pedagogie, want in het algemeen, wanneer iemand studeert, is het mogelijk om degenen die dat nog niet gedaan hebben, te regisseren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 24/09/07, 09:58

ming schreef: Trouwens, ja ik ben ervan overtuigd dat waarheid het sterkst door het grootste aantal wordt geloofd. Om aan deze beperking te voldoen is een kwestie van nederigheid.

Ik heb net je laatste post ontdekt en eerlijk gezegd maak je me achterin koud. Je hebt gepromoveerd en je bent er! Maar je hebt niets van het verhaal geleerd?
"om aan deze beperking te voldoen is een kwestie van nederigheid" Ik denk dat je rijp bent om van alterglobalists naar fachos, de categorie van dictators, te gaan.
ming schreef:We moeten ophouden met denken aan de onderdrukte minderheid, wat in alle opzichten juist is.

Wie beweert dat de minderheid gelijk heeft? we zeggen alleen dat het niet noodzakelijk verkeerd is en dat het het recht heeft om ernaar te luisteren.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten