Trainingscursus in Lotharingen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Touf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/01/06, 10:15

Trainingscursus in Lotharingen




par Touf » 16/06/07, 11:12

Hallo, naar aanleiding van de vele verzoeken die zijn ontvangen naar aanleiding van de persconferentie eind mei in de gemeente Vitry, organiseert onze vereniging een training voor individuen over de techniek van waterdoping.

De cursus vindt plaats in het weekend van 30 juni en 1 juli, de afspraak is vastgelegd om 9 uur op zaterdagochtend in Buligny

Zie plattegrond op volgende locatie

Pandrecht

De cursus vindt plaats in een door een circusvereniging uitgeleende loods met een werkplaats, een keuken en een vergaderruimte. Het bevindt zich voor het dorp als je aankomt vanaf de Toul-weg, het is een grote schuur met aan de linkerkant een grote parkeerplaats. Dit wordt met borden aangegeven.

Zaterdagochtend is gewijd aan de presentatie van waterdoping: geschiedenis, proces, aanpassing aan auto's. Dan is de middag en zondag gewijd aan de montage op een 205 D. We zullen precies dezelfde montage uitvoeren als op de C15, aangezien het dezelfde motor is en we kunnen een plan valideren als de resultaten even goed zijn als op de C15. De andere montage gebeurt op een Saviem SG3 Galion 3,3L circusvoertuig.

Het doel van de training is om het proces zo te presenteren dat mensen het systeem begrijpen en de verschillende componenten ervan beheersen. Vervolgens kunt u in het praktische gedeelte vertrouwd raken met de aanpassing aan de auto en de verschillende stadia van constructie en montage aan het voertuig leren kennen.

De totaliteit van een voertuig wordt geassembleerd zodat de stagiair het project kan waarderen vanaf de conceptie tot het uiteindelijke resultaat met een volledig uitgerust en rijdend voertuig.

De prijs van de cursus is 250 E per persoon voor training en maaltijden (zaterdagmiddag, -avond, zondagochtend en -middag). Wij bieden basis slaapomstandigheden (matras aanwezig). Als mensen andere huisvestingscondities willen, is het aan hen om stappen te ondernemen om een ​​hotel of een bed and breakfast te vinden, omdat het op dit moment te zwaar is voor onze structuur om te beheren.

Als iemand geïnteresseerd is, kan hij contact met mij opnemen via e-mail op lapierreangulaire@free.fr of per telefoon 06 71 22 54 29. Registratie wordt gevalideerd na ontvangst van een aanbetalingcheque van 100 E geadresseerd aan de hoeksteen op het volgende adres La Pierre Angulaire, Alexandre GREGOIRE 8 Place de France 57000 METZ. De rest van het bedrag dient op de dag van de cursus betaald te worden.


Hier denk ik dat het essentiële aanwezig is, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

ecologisch

Alex
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten