Pantone is op zoek naar de oplossing

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Pantone is op zoek naar de oplossing




par Lietseu » 06/04/07, 06:47

WAT ALS ...

In plaats van de uitlaatgassen te circuleren zoals aangegeven in het plan door Paul Pantone ... werden ze gecirculeerd in koperen buizen (2,4,6,8,12 mm) die concentrisch rond de generator waren gemonteerd. .

Met de dunste pijpen kunnen we zelfs rond de reactor draaien, wat een merkwaardig effect kan hebben ...
Het is lang geleden dat we begrepen dat we niet langer op het gebied van logische fysica zaten zoals we op school werden geleerd, dus waarom niet buiten de kaders denken en de wereld ingaan van intuïties?

Mijn idee is als volgt, gezien de gegevens die u hebt meegedeeld, kan men zich afvragen of een van de belangrijkste factoren in de reactor niet precies de snelheid is waarmee de gassen in verhouding tot elkaar circuleren (vers gas) uitlaatgas) ...
We kunnen de assemblage uitvoeren door de buizen in verschillende legeringen te produceren, hoewel ik aanvankelijk denk dat het koperen spoor om twee redenen erg interessant is, vooral omdat het een uitstekende geleider van elektriciteit is, omdat het is gemakkelijk vervormbaar en wat niets bederft, gemakkelijk te werken!
Natuurlijk zijn dit slechts intuïties, maar ze hebben tenslotte al goed werk verricht!





We kunnen buizen van 12 of zelfs kleiner, in bundels, rechtstreeks in het uitlaatspruitstuk schuiven, wat een flexibele en hittebestendige uitlaat zou zijn die het voordeel zou kunnen hebben om de reactor gemakkelijker te verwarmen en zelfs waarom de uitlaat niet dichter bij het inlaatsysteem brengen om de routes te verkorten


Sinds ik deze site heb ontdekt, moet ik toegeven dat ik niet veel slaap, deze uitvinding is zo geweldig en veelbelovend ... dat ik begin te dromen van een wereld waarin we door met onze voertuigen te rijden, lucht zouden elimineren al het vuil dat het bevat ...

Mijn huidige probleem is dat ik in een appartement woon en geen werkplaats heb. Ik ben op zoek naar iemand in België met wie ik me zou kunnen verbinden om de Pantone te bevorderen zonder een zeer geavanceerde wetenschappelijke training te hebben. ben klaar om bijna alles te proberen, zolang het werkt! (Ik herken mezelf vrij goed in de definitie die we gaven aan Franse boeren die ik zeer waardeer voor hun aangeboren gezond verstand)

De wetenschap heeft tenslotte overduidelijke grenzen dat dit apparaat voor eens en voor altijd kan overstijgen en ik vind dat het geen kruiden ontbreekt!
Toen ik de overvloedige literatuur las die u op internet hebt verstrekt, stelde ik mezelf de vraag of het niet erg interessant zou zijn als er geen contact was tussen de centrale staaf van de reactor en zijn periferie. aan de ene kant en dat er ook geen contact is tussen de buizen die de uitlaat transporteren en de reactor zelf ... Waarom? Je zult het mij vragen, intuïties!
Natuurlijk zullen de droevige geesten zich de vraag stellen hoe we dit probleem kunnen oplossen.
Ik heb een klein idee, stel je voor dat je in je centrale stang drie kleine gaten boort die een driehoek op de diameter van de centrale stang zouden tekenen met een ronde kopsnijder, niets verhindert je dan in elk van de gaten een kleine te schuiven Kaolienbal (dit is de technische naam voor wit oma's porselein) idem aan het andere uiteinde van de stengel.
Onze staaf is daarom nu opgehangen en perfect gecentreerd dankzij een isolerend materiaal dat hitte weerstaat. De elektrische fenomenen die deelnemen aan de vorming van het plasma zullen worden versterkt.
En om nog een beetje meer te tweaken, waarom zou je de staaf aan zijn zuidpool niet een vorm geven? Is het topje van de propellers van een vliegtuig niet ogival, is de munitie niet ogival? Ik wed dat de prestaties verder zullen worden verhoogd ...
We kunnen daarom de afstand tussen de buizen die de uitlaat dragen, de afstand tussen hen en de reactor variëren en de diameter van de buizen variëren om de snelheid van de gassen erin te vergroten of te verkleinen. deze zouden het stroomtekort compenseren door het aantal buizen te vergroten ...
En terwijl we toch bezig zijn, waarom leiden we dan niet een deel van de buizen zodat ze hun warmte verdelen in de verschillende verdampers of bubblers en het resterende deel terugbrengen naar de reactor zelf?
Hier stop ik daar voor nu, en ik hoop dat ik een klein steentje heb meegenomen naar het geweldige gebouw dat je al hebt gebouwd. Ik wil jullie allemaal bedanken die hebben deelgenomen aan de creatie of de recreatie of gewoon aan de verbetering van het apparaat van M. Pantone.
Treurige geesten hebben gehuild over de ogenschijnlijke onverschilligheid van mensen ten opzichte van elkaar, en werken dus op internet samen door onze ideeën en onze praktijken uit te wisselen. Misschien kunnen we dit jaar weer ongelooflijke vooruitgang boeken in dit ding!
Ik ben geen dwaas op de Amerikaanse manier, ik doe niet alsof ik geloof dat de God van de christenen het universum heeft geschapen alles wat het bevat, maar ik zal niet verbaasd zijn over wat de christenen noemen van engelen en die werkt in de naam van de 'grote entiteit'.
Zijn dezelfde die we van tijd tot tijd zien (het moet steeds vaker gezegd worden) niet-geïdentificeerde vliegende objecten, mijn pink vertelt me ​​zelfs dat zij in feite degenen zijn die ons hebben gemaakt en dat ze , geef me de uitdrukking: "de kingpin van God".
Ik weet dat het misschien een beetje vergezocht lijkt, maar uiteindelijk zou het zelfs heel logisch zijn, dat de meest mystieke van mij mij zou aanspreken, ik zou het graag bespreken.


Met mijn broederlijke groeten, en ik meen het echt!
Dernière édition par Lietseu de 02 / 01 / 09, 18: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 06/04/07, 11:07

Lietseu schreef:
Het is lang geleden dat we begrepen dat we niet langer op het gebied van logische fysica zaten zoals we op school werden geleerd, dus waarom niet buiten de kaders denken en de wereld ingaan van intuïties?

Het is niet omdat we er nog niet in zijn geslaagd om de werking van het Pantone-systeem wetenschappelijk te modelleren, dat we moeten geloven dat we buiten de "logische fysica staan, zoals we op school geleerd hebben".
Je moet gewoon meer in de materie kijken zonder de huidige fysica te verdringen. De macroscopische en microscopische fysische fenomenen van de huidige fysica zijn al eeuwenlang bewezen en bewezen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 06/04/07, 15:41

laten we alsjeblieft niet pessimistisch zijn, door dit te schrijven, dacht ik positief dat we geconfronteerd worden met een fenomeen dat nieuw voor ons is en dat we natuurlijk zullen toelichten!

Ik ben niet het type dat het voor de hand liggende ontkent, net zo min als jij, en als ik het niet kon helpen, maar een beetje te "kreunen", dan is dat door me te richten op mensen voor wie wetenschap iets is dat vaststaat en essentieel, tot het punt dat wanneer ze een motor zien die is uitgerust met pantone, ze besluiten dat het een misleiding is ...

Door me te registreren, vannacht op uw site, begreep ik dat ik te maken had met meer open geesten en bevestig ik de geest van mijn boodschap, door u allemaal broederlijk te begroeten, zelfs als de term helaas vaak slecht is inbegrepen!

Een huisbaas die van zijn planeet houdt
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/04/07, 16:14

welkom

nou, de pantone is het kwadraat van de cirkel; Ik heb er een aantal opgezet, ik weet hoe ik ze elke keer moet laten werken, maar ik kan niet uitleggen hoe en waarom.

Wanneer ik mensen met een superieure technische achtergrond vraag; Ik kom 2 soorten reacties tegen. 1: we proberen me te laten zien dat het niet werkt, dus het werkt niet (er is er een op deze site, het wordt herkend). 2: ja, het werkt, maar u moet ons officiële cijfers verstrekken zodat we u kunnen vertellen waarom : Lol: : Lol: : Lol:

ben Ik heb geen cijfer, maar tussen 13l / 100 en 10 maakte ik het verschil en een eindclassificatie bij 90 in de 5e en hetzelfde bij 70 in de 3e bij volledige belasting maakte ik ook het verschil.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Pantone is op zoek naar de oplossing




par Lietseu » 06/04/07, 17:32

geweldig dat je er meerdere hebt kunnen rijden, helaas, dat ben ik nog niet, maar ik heb het moeilijk en ik ben van plan de dingen te testen waarvan ik dacht ...

AAN DE WEBMEESTER: Jouw FORUM IS GEWELDIG, WAT EEN PLEZIER OM EINDELIJK ECHT GEMOTIVEERDE MENSEN TE VINDEN !!!! en wat een genot om een ​​e-mail te ontvangen wanneer iemand antwoordt, het ruikt naar perfectie ...
Nogmaals bedankt! :D :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Pantone allemaal op zoek naar DE oplossing




par zac » 06/04/07, 18:32

Lietseu schreef: maar ik denk hard na en ik ben van plan om de dingen te testen waar ik aan dacht ...


niet teveel, neem de lasmachine en de 13 sleutel; als je je verveelt, vraag het (we laten je niet in de steek).

wordt in feite donkerder; theorie is geweldig, maar voor de planeet is betere oefening nodig.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 78-gasten