ADEME oproep voor projecten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Mamouth
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/03/07, 22:10

ADEME oproep voor projecten




par Mamouth » 28/03/07, 22:13

http://www2.ademe.fr/servlet/getDoc?cid ... 42363&p1=1

Deadline voor ontvangst van bestanden: 30/03/2007 om 12 uur

Deze oproep voor "schone en zuinige voertuigen" voor projecten gelanceerd door ANR en ADEME in het kader van Predit heeft tot doel onderzoek op te zetten met betrekking tot de drie hoofddoelstellingen op het gebied van vervoer over land:

* de vermindering van broeikasgasemissies en emissies van verontreinigende gassen en deeltjes, al dan niet gereguleerd
* de vermindering van het energieverbruik van voertuigen (auto, gemotoriseerde tweewieler, lichte en zware bedrijfsvoertuigen, bussen en touringcars, trams, lichte spoorwegen, treinen)
* de vermindering van geluidsoverlast door de verschillende wijzen van vervoer over land

De oproep voor projecten is georganiseerd rond de volgende drie thematische assen:

* Voertuigstructuur en globale aanpak
* Thermische motor
* Elektrische en hybride motoren

Deadline voor het indienen van bestanden: 30 maart 2007 naar 12h00

Voor elk project wordt een enkele coördinator door de partners benoemd. Het bestand bevat alle elementen die nodig zijn voor de wetenschappelijke en technische evaluatie van het project:

* Een financiële projectvorm met algemene informatie over het project
* Een samenvattend blad geschreven in het Frans en in het Engels met een samenvatting van de doelstellingen en doelstellingen van het project
* Een gedetailleerd formulier waarin het project wordt gepresenteerd

Voor het gedetailleerde formulier moet de coördinator binnen tien dagen een Engelse vertaling van de technische bijlage aan ADEME verstrekken als de evaluatiecommissie niet-Franstalige buitenlandse deskundigen benoemt.

De projecten worden door de coördinator naar de animatie- en coördinatiecel gestuurd:
in papieren vorm in 2 exemplaren vóór 30 maart 2007 (poststempel als bewijs) op het volgende adres:

ADEME
Afdeling Transport & Mobiliteit
Ter attentie van de heer Stéphane BARBUSSE en Mademoiselle Séverine BOULARD
500, route des Lucioles - 06560 VALBONNE

in elektronische vorm vóór 30 maart 2007 om XNUMX uur (Excel- en Word-bestanden) om:
anr-aap-vpe@ademe.fr

Een ontvangstbevestiging wordt door ADEME naar de projectcoördinator gestuurd. Er kan contact worden opgenomen met projectcoördinatoren om bepaalde punten in het dossier te verduidelijken.

Contacten:

voor alle technische, wetenschappelijke of administratieve informatie betreffende de projectoproep (AAP):

ADEME-programmabeheer:
Stéphane Barbusse en Sévérine Boulard
ADEME 500, route des Lucioles
06560 VALBONNE
anr-aap-vpe@ademe.fr ANR-programmabeheer:
Ludovic Valadier
Nationaal Onderzoeksbureau
Bercystraat 212
75012 Paris


Als je de Pantone-motor wilt starten, is dit misschien het juiste moment.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: ADEME oproep voor projecten




par Christophe » 29/03/07, 12:05

Oh een leuke oproep voor projecten, waarschijnlijk na dit nouvelle

Mamouth schreef:Als je de Pantone-motor wilt starten, is dit misschien het juiste moment.


Pkoi doen? Ademe blokkeert (opnieuw en opnieuw) de ontwikkeling van pantone en het gebruik van ruwe oliën... zo goed dat de mondfout een tijdje duurt ...

Hier zijn twee pagina's om mijn woorden te "bewijzen":

Ademe kent pantone sinds (tenminste) 2002 (niet helpen blokkeert)

Wie beheert de Ademe echt?
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 29/03/07, 16:20

Het meest fantastische is dat de ADEME je een fax stuurt met de melding dat je contact met je moet opnemen op de school waar je vandaan kwam ... LOL !!! MDR !!! Als dat geen charlots zijn !!!

Hier doet het me denken dat ik een paar weken geleden ook een charlot aan de telefoon heb behandeld ... Hij bood me een CNE van 6 maanden aan, betaal ik weet niet hoeveel, aan de andere kant uit Frankrijk (meer dan 800 km van mijn huis), die me niet ten minste één onfatsoenlijk appartement willen garanderen. Ik moest gaan wonen in een tehuis voor jonge werknemers voor een periode waarvan ik niet weet wat het echte resultaat is sinds ik CNE ben! Hij vertelde me toen dat het onmogelijk was om samen te werken. Ik antwoordde dat ik in elk geval niet geïnteresseerd was in het werken voor charlots ... Ik kan je vertellen dat hij het niet leuk vond !! Maar ik bevestigde hem dat hij het juist had gehoord!

Vermoedelijk de CNE, het was alleen een oplossing voor mensen die geen diploma's hadden ... Dus waarom, voor de bac + 5, aangezien dit bestaat, bieden we een aantal wat je wilt, hier is het ?! :schok:
Ik kan je heel gemakkelijk antwoorden op een paar thema's:
1- Nieuwe projecten duren gemiddeld niet meer dan 2 jaar of vereisen specifieke studies. Dit maakt het mogelijk om terug te keren naar het element dat heeft gewerkt waar het vandaan komt, zodra het project is voltooid ... De CDD is te kort (18 maanden)!
2- Argument dat mij werd aangereikt: "Contracten voor bepaalde tijd kunnen maar één keer worden verlengd, het is gemakkelijker om een ​​CNE aan te maken!", Waaraan ik toevoeg "... en laat het leven omdat het kan worden beëindigd op elke datum! ".
3- Competitie van de elementen op EEN project, door ze slechts parttime te betalen, voor een periode van 6 maanden ... die mij ook werd aangeboden, op meer dan 500 km ... Het ergste, dat de werknemers in CNE werden betaald door de staat en ter beschikking werden gesteld om te werken aan het project van een particulier bedrijf (waar alles te doen was! zelfs het schrijven van het patent!). We weten heel goed dat jij en ik, dat de elementen die zouden hebben gewerkt (of hebben ... vandaag) in dit vak, overuren zouden hebben gewerkt, meer dan een gewone maatregel zonder te worden betaald ...

Eindelijk stop ik de citaten daar ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 29/03/07, 18:46

het is walgelijk.

In de krant "Capital" van deze maand zetten ze de deregulering van werk als oplossing voor het werkgelegenheidsprobleem.
Je hebt het goed gedaan ThierrySan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Re: ADEME oproep voor projecten




par lio74 » 29/03/07, 19:03

Christophe schreef:Oh een leuke oproep voor projecten, .......
Pkoi doen? Ademe blokkeert (opnieuw en opnieuw) de ontwikkeling van pantone en het gebruik van ruwe oliën... zo goed dat de mondfout een tijdje duurt ...


hello!

goed gezegd, dit is de tweede editie ... precies dezelfde oproep voor projecten in 2006 ANR (onderzoeksbureau Nationele) en ADEME!

ik die aan de slag wil gaan in een project op de pantone waar ik al aan had gedacht .... maar na muurreflectie en advies van Chris en Camel ... het is niet echt de moeite waard om het hen te vragen ... vooral bij de lancering van project ...

kort gezegd zijn het margoulins ... en dixit chris: zodra je je pink erin steekt, houden ze je ballen vast ... je hebt niet langer de volledige leiding over je project ...

kort .... meer commentaar .... :frons:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/03/07, 19:05

toto65 schreef:het is walgelijk


+1 (meuuuh nan het is niet verrot bij Ademe ... een beetje senatoriaal rapport over het functioneren van Ademe)

toto65 schreef:In de krant "Capital" van deze maand zetten ze de deregulering van werk als oplossing voor het werkgelegenheidsprobleem.


Ik heb deze term deregulering van werk nooit gehoord, wat betekent dat?

Chinese lonen in Frankrijk (met Franse prijzen en huurprijzen natuurlijk!)?

toto65 schreef:Je hebt het goed gedaan ThierrySan


Hourax Hiphiphip! (welkom bij de bac +5 club die voor hun carrière worstelt ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/03/07, 21:51

in feite hangt het af van de sectoren van de ADEME

De sector die werkt aan de RT2005 en de vergoeding van 50% van de materialen (zonnepanelen, warmtepompen ...) werkt redelijk goed, promoot zogenaamde "hernieuwbare" energieën en reguleert nieuwbouw: dat is goed

De andere sector, die nieuwe energieën wil ontwikkelen, is de anti-INPI, waar het goede idee aan het einde zal worden uitgebuit door industriëlen met contant geld.

Het geld, mijn goede vrienden, komt overeen met de beste wensen


AH, en voor de goede orde, stel ik de trapauto voor
Antwoord ADEME: Ja, maar we discrimineren nog steeds gehandicapten, dus niet levensvatbaar : Mrgreen:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 29/03/07, 23:47

Bedankt voor je steun! : Wink:

Chris, ik ben niet op zoek naar een carrière ... Ik wil fatsoenlijk werken in wat ik leuk vind! Maar ik geloof dat je het in deze zin wilde menen ?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 30/03/07, 00:43

Christophe schreef:
Hourax Hiphiphip! (welkom bij de bac +5 club die voor hun carrière worstelt ...)


ha ben het maakt dat je deze studies wilt afmaken ..... ik denk dat ik volgend jaar nog een M2 zal doen .... hihihi : Lol:

Ik heb zelfs al moeite om stage te lopen ... Ik heb een stageplaats aangevallen, maar het was pipo ... na een week heb ik hem afgebroken !!!

Ik heb de ADEME-catalogus in het energie-infopunt gepeld, maar nu is alles vol !!!
pffff Ik neem zelfs niets contact op met de CRER .... :frons:
dus ik ben goed voor een tweede ronde volgend jaar als ik echt niets vind
kortom, ik verspreid een beetje ...

eens met de cap'taine, we gooien de steen gemakkelijk en walgelijk naar ADEME, maar ze hebben een aantal goede kanten .... vooral op RT ...
er is ook dit document over stromanden bijvoorbeeld ... :P

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten