Afmetingen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
NRJ_renouvelable
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/12/04, 09:23




par NRJ_renouvelable » 08/12/04, 09:34

momenteel gepland op de BRUZ-school voor milieuberoepen
Ik wil graag informatie op maat
een motor die draait op een kleine stroomgenerator -1Kw
en als er al systemen zijn om te realiseren met de dimmenssion.
merci
0 x
geo-neo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 17/08/04, 17:37




par geo-neo » 08/12/04, 17:49

welkom
Ik heb een pentone voorbereid die 6 maanden is en ik ben nog niet klaar
gebrek aan tijd, gebrek aan alles als de mijne na de plannen op het web ongeveer 40cm lang is
Ik denk dat ik korter zag, ik weet meer of (in ieder geval 20 cm)



Bon Courage
0 x
NRJ_renouvelable
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/12/04, 09:23




par NRJ_renouvelable » 08/12/04, 20:59

bedankt voor de zon
het gaat me en mijn groep heet worden, we hebben 6 weken
om het project te voltooien :(
We hebben nog geen elektrogroep en hoeven niets te lassen
welkom
0 x
lucky.luc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/01/05, 21:19




par lucky.luc » 26/01/05, 23:56

hoe groter de lengte van de reactor, des te meer de motorkrachten; behalve als we de luchtstroom van het luchtfilter, de luchtstroom van de bubbler en de stroom van uitlaatgassen in de bubbler associëren en ook de motorvraag naar lucht ...
Ik zag montages met staven tussen 20 en 30 cm en ik zou iemand moeten ontmoeten die veel kleinere gebruikt ... om te volgen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/01/05, 09:11

voor mij is de lengte van de reactor niet zo belangrijk ... 15 tot 30 cm afhankelijk van het vermogen van de motor. Al met al, gezien het gebrek aan feedback (80% van de mensen geeft geen gedetailleerd rapport aan de community. IK DANK U HARTELIJK, jongens!) ... Het is best lastig om een precies antwoord. Eindelijk is hier de mijne.
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 27/01/05, 18:05

Hier is een link die je zeker blij zal maken :D (en waarvoor ik de juistheid van de verstrekte gegevens niet garandeer):forums/viewsujet.php?t=25 'target =' _ blank '> http://kidlogis.com/pmc/forums/viewsujet.php?t=25

Geef ons nieuws over uw ervaringen;) :P

hijgen,
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/01/05, 20:19

mmm interessant! Ik zou graag willen weten op welke gegevens deze berekeningen zijn gebaseerd.
Ik kijk meer in detail en houd je op de hoogte!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 28/01/05, 00:17

goedenavond
voor de spreadsheet ....... met mijn 160 pk motor .... Ik ben in een slecht humeur: huh: dus ik blijf bij mijn realisatie met 4 reactoren en 200mm stangen opgeschort

En ik zou verschillende lengtes proberen, omdat in de assemblage die ik maak de staven vrij toegankelijk en gemakkelijk demonteerbaar zullen zijn

Aan de andere kant zou Christophe ik het maximale aantal indrukken geven dat ik kon geven: conso-Vmax vergeleken met de oorsprong- en qq-tijden als ik de gelegenheid heb met de verschillen tussen de originele lijn en de pantone-lijn ( omdat ik mezelf daar een complete uitlaat voor ontwerp en ik heb bijna geen tijd meer :o vanwege mijn werk)

Volgens nadelen denk ik dat ik in het begin zal proberen het pantone-circuit te roteren door het openen van de inlaatgasklep (benzine-inspuitmotor) zoveel mogelijk te vertragen
gesluierde voilou :)
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 28/01/05, 19:58

Ja dat is het, je maakt 4 reactoren voor 40pk motoren en het zou moeten werken. Wat is een voertuig? de motor is een 4 cilinder? Zet een reactor van 40CV per cilinder. En vergeet niet: geef ons de resultaten van uw experimenten :P
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 28/01/05, 22:29

goedenavond mobyleX

Mijn motor is een 4-cilinder 2 liter 16S of liever het type SR20DE nissan, ik dacht erover om één reactor per cilinder te maken, maar met de verschijnselen van tegendruk gaf ik het op, dus ik ga alles huisvesten dicht bij de collector (het is een 3J) en omdat het van roestvrij staal is gemaakt en redelijk goed is ontworpen voor een origineel onderdeel, wilde ik het niet te veel aanraken, behalve dat ik daar thermotech zal plaatsen om het te isoleren

Anders voor de resultaten ..... geen probleem ..... Ik zou mijn mening geven: rolleyes: en aangezien de auto in mei gaat besturen, zou ik mijn digitale camera niet vergeten om een ​​foto van het scherm te nemen van de hehe analyzer: rolleyes:
gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten