Pantone autoverzekeringen en eeuwige problemen?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche

Pantone autoverzekeringen en eeuwige problemen?




par Popaul » 15/11/06, 15:28

hello,
Ik herlanceer het eeuwige probleem van verzekeringen. Hoe zit het met aan het licht komen? Rijden pantonized auto's met de uitdrukkelijke toestemming van hun verzekeraar? Zijn pantonized auto's de mijnen al gepasseerd? zo niet waarom? Wat zeggen mensen die pantones verkopen?
Bij voorbaat dank
Paul

Bewerken door Christophe 1 / 1 / 09: een vliegerwagen is nu wettelijk verzekerbaar: https://www.econologie.com/forums/assurance- ... t6801.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/11/06, 15:52

Slechts één oplossing voor nu: discretie, in de hoop dat er geen ernstig ongeluk zal gebeuren met een aangepaste auto ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/11/06, 20:41

welkom

Neem contact op met advocaten: niets verbiedt het monteren van een autauradio in uw auto of het verven van de gewenste kleur.

Als de grootte, prestaties en beveiligingsorganen niet worden aangetast, denk ik dat geen enkel anti-vervuilingsapparaat door de marijose kan worden onderdrukt : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Bovendien wat politicinelles we hebben een wet aangenomen die alle vervuilers schuldig maakt aan een misdrijf.

daarom maakt het niet gebruiken van een emissiecontrolesysteem geïnformeerde gebruikers schuldig.

Als je wat geld en ballen hebt, kun je vangen allede motorrijders en alle voertuigen van de gendarmerie; geen enkele komt overeen met zijn mijncertificaat :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 15/11/06, 21:22

zac schreef:Als de grootte, prestaties en beveiligingsorganen niet worden aangetast, denk ik dat geen enkel anti-vervuilingsapparaat door de marijose kan worden onderdrukt : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Er is een wetsartikel dat de installatie van een anti-vervuilingssysteem toestaat.

Het probleem is dat ik niet meer weet waar ik het kan vinden : Oops:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/11/06, 21:25

Alle wegvoertuigen moeten worden goedgekeurd.
Deze goedkeuring omvat de goedkeuring van de motor ...

Een aanpassing zo zwaar als een pantone heeft geen kans om door verzekeraars te worden "getolereerd" ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/11/06, 21:40

Helemaal mee eens Christophe
Maar niet meer voertuigen dan 50000km zijn in overeenstemming met de wet
EX: een voertuig is goedgekeurd met 2 of 3 soorten banden, u gaat naar XYZ mm bandeninstallateur tegen lage kosten, heeft u nog steeds het recht om te rijden?
U monteert een CB met de bijbehorende antenne, u verstoort de aero; is uw voertuig nog goedgekeurd? etc ...........
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 15/11/06, 21:55

Daar hebben we het al over gehad ... en je kent mijn positie!

Hoe dan ook, de situatie is duidelijk: de pantone is nog niet klaar om te worden goedgekeurd ... dus wat? Het zal ons niet stoppen om vooruit te komen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 15/11/06, 21:56

Christophe schreef:Alle wegvoertuigen moeten worden goedgekeurd.
Deze goedkeuring omvat de goedkeuring van de motor ...

Een aanpassing zo zwaar als een pantone heeft geen kans om door verzekeraars te worden "getolereerd" ...


Dit is voor verzekeraars een ander verhaal, ze vinden altijd een goede reden om niet te betalen of in het slechtste geval om de betaling uit te stellen.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/11/06, 23:22

Hallo,
Is de turbulator in een motor ook verboden? de magneten op de lijn ook? , brandstof tanken .. Op een gegeven moment moet er een kwestie van gezond verstand zijn, weten hoe onderscheid te maken tussen het installeren van een V8 van 400hp in een Renault 5 of het veranderen van de bandenmaat! of de sbalais essuei glace ..
In werkelijkheid is niet veel toegestaan ​​als het niet de wet is, het zijn de verzekeringsmaatschappijen die het overnemen,
Moraliteit, doe wat je moet doen, aannemen en hallo legaliteit ....
Als je in de wet wilt blijven, pas je maaier aan ... en nogmaals, ik weet niet zeker of je niet slecht bent ...
Voor verzekeringen hier is het (geen fouten) het is de overheid die ons verzekert voor lichamelijk letsel, dus in het geval van een ongeluk als je een zwerver of een minister raakt, is het dezelfde prijs, het heeft geen mogelijkheid om naar de rechter te stappen om de bestuurder in gebreke te stellen. dit heeft de juridische kosten verlaagd en het leven van een belangrijke heer heeft dezelfde waarde als dat van een arme ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Re: Pantone-motor en de eeuwige verzekeringsproblemen ??




par lio74 » 16/11/06, 15:54

PoPaul schreef:hello,
..............
Zijn pantonized auto's de mijnen al gepasseerd? zo niet waarom? Wat zeggen mensen die pantones verkopen?

:D
interessant ... het is goed om dit soort onderwerpen dat stof krijgt een beetje nieuw leven in te blazen :!:
de mijntest ... brom :!: :!: :!:
iedereen heeft het over de pantone en het patent van M Chambrin :!:
als hij een patent pauzeerde, bovendien in veel verschillende staten, is dat het zijn colimasson moest werken ...

is dat er een mijncertificaat of een deurwaarder nodig is om de prestaties van een te patenteren systeem te valideren :?

++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 89-gasten