thermometer

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

thermometer




par Andre » 28/09/06, 04:08

Dag
Een interessante kleine thermometer die tot 130 graden Celsius gaat (de meeste gaan tot 70 graden Celsius)
het is van goede constructie, de roestvrijstalen sonde is goed te demonteren en kan gemakkelijk worden aangepast om in de stroom van de pantonuitlaat te lassen, de lijn kan gemakkelijk worden verlengd om in het passagierscompartiment te plaatsen, het is een variabele weerstand met de temperatuur, sommige homs doen dat de uitlezing niet beïnvloeden, we kunnen een alarmdrempel selecteren, er is een zoemer, ik ga de autopsie doen om de mogelijkheid te zien om een ​​elektronisch relais aan boord te hebben, dus een controle om het water op een panton te regelen. Ik zou graag dicht bij de 100c willen blijven bij het reactorvermogen, ongeacht de rijstijl.

Bij IKEA kost het $ 10 blikje, dat zeg ik niet om reclame te maken
maar ik ben al heel lang op zoek naar iets goedkoops en doe-het-zelf dat de temperatuur overschrijdt 70 ° C. Dit zal pantonmonteurs interesseren en ook de olietemperaturen meten voor degenen die op plantaardige olie rijden, deze moet tot meer dan 70 ° C worden verwarmd.

Beeld

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/09/06, 20:55

A priori is het te vinden onder de naam Fantast in Europa, voor € 6,99 in Frankrijk...
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten