Pantone Tutorial

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Pantone Tutorial




par Christophe » 01/08/06, 15:23

Een pantone-tutorial online zetten...Of "Hoe maak je je eerste Pantone"...

Het begint hier: https://www.econologie.com/introduction- ... -3008.html

De ontbrekende delen zullen in de loop van de week worden geschreven en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de verschillende "pantone"-pagina's een beetje opnieuw in te delen...
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 13: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/08/06, 16:58

Overigens is een helpende hand welkom voor de overige pagina's, namelijk:

# Testen mogelijk met deze montage

# De limieten van dit plan

# Mogelijke ontwikkelingen

# Meer informatie gebruiksaanwijzing

Inderdaad; Ik ben bang bepaalde punten en aspecten te vergeten... dus is er iemand? :) dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/08/06, 19:30

Nou, er is geen menigte om me te helpen wat ik zie... :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 03/08/06, 22:02

Hallo allemaal!

de zin die ik leuk vond: "Wij wijzen alle verantwoordelijkheid af in het geval van gebruik van deze tips voor toepassing op de openbare weg" : Cheesy:

mogelijke ontwikkelingen: aangezien het een overgangssysteem is vóór de komst van vrije energie, zie ik nauwelijks andere dan een paar genieën die een manier zouden kunnen vinden om elektrische energie te onttrekken aan de warmte die in de reactor wordt teruggewonnen (dit proces bestaat al)... voor een gepantoniseerde hybride auto bijvoorbeeld, of creëer uiteindelijk een echte draaikolk door opeenhopingen van spins in verschillende dimensies in de reactor zelf.

De limieten van het systeem: moeilijk te ontwikkelen op grote tractoren volgestouwd met elektronica.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/08/06, 22:37

lau schreef:Hallo allemaal!

de zin die ik leuk vond: "Wij wijzen alle verantwoordelijkheid af in het geval van gebruik van deze tips voor toepassing op de openbare weg" : Cheesy:


Houd een geest vast :)

Nou ja, je moet dit soort zinnen zetten om jezelf juridisch te "beschermen"...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 04/08/06, 21:56

Ik denk dat dit gedeelte moest worden gedaan. Het is waar dat je jezelf moet beschermen met soundbites, maar de persoon die de montage uitvoert moet onafhankelijk genoeg zijn om verantwoordelijkheid te nemen voor zijn daden.

[kidding-modus bij 2-ballen AAN]

In ieder geval leuk om lau weer te zien (in deze tijden van droogte).
En om de galéjade verder te duwen en de avatar van de kat te sturen, komt het in me op:

hier is het de terugkeer van de kat lau... : Mrgreen: : Oops:


[Prankmodus met 2 ballen UIT]
0 x
cedric56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/10/05, 13:05




par cedric56 » 04/08/06, 23:03

Dag
Ik denk dat het een goede hulp is om het systeem op de site samen te vatten voor degenen die aan dit avontuur willen beginnen.

Van mijn kant heb ik verschillende pantones gemonteerd die erop werken door de reactoren zo eenvoudig mogelijk te maken:
2 koperen elleboog diameter 16 heeft gelast, een ijzeren buis diameter 16 binnen 14, een stalen staaf diameter 12. + een koperen staaf om alles te verbinden.
Het helpt mensen weinig om aan de slag te gaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 11/08/06, 23:33

voormalige oceanische schreef:Ik denk dat dit gedeelte moest worden gedaan. Het is waar dat je jezelf moet beschermen met soundbites, maar de persoon die de montage uitvoert moet onafhankelijk genoeg zijn om verantwoordelijkheid te nemen voor zijn daden.

[kidding-modus bij 2-ballen AAN]

In ieder geval leuk om lau weer te zien (in deze tijden van droogte).
En om de galéjade verder te duwen en de avatar van de kat te sturen, komt het in me op:

hier is het de terugkeer van de kat lau... : Mrgreen: : Oops:


[Prankmodus met 2 ballen UIT]


hallo oceaan!
ok voor de 1e blagounette, aan de andere kant de laatste zin....: Cry:

ps: misschien doelde je op ribery :?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten