Gezien op oliomobiel

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76

Gezien op oliomobiel




par geotrouvetout » 19/05/06, 18:45

Hallo,

gezien op oliomobile

funboy schreef:Dag

Een vereniging geeft stageplaatsen voor de productie van verbeterde Pantone-motoren.

Vereniging de garage
51, oud ibos-pad
65420 IBOS
05.62.34.58.73


Gewoon om te verduidelijken dat het tot op het punt van volledig functioneel wordt verbeterd, omdat ik met hun eigen ogen hun motor zag, en dat ze met een tractor van 3 jaar op de trailer kwamen rijden, die op water liep 100%, ik denk dat ze de super alleen bij het opstarten gebruiken. (te bevestigen) Volgens hen weigeren ze 99% minder Co2 en behalen ze een hoger motorrendement van 33%.

Ze verkopen geen motor omdat het verboden is, maar lopen stageplaatsen zodat we het zelf kunnen bouwen ...


GEO : Idee: .
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 19/05/06, 19:13

Dag

100% in het water is de beweging van de beweging! als we de uitlaat opnieuw condenseren ..
Het is niet verboden om te dromen, maar je moet realistisch zijn ...
het verhogen van de efficiëntie van een dieselmotor tot 40% of 50% zou dat al zijn
een groot succes ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 19/05/06, 19:21

Andre schreef:Dag

100% in het water is de beweging van de beweging! als we de uitlaat opnieuw condenseren ..
Het is niet verboden om te dromen, maar je moet realistisch zijn ...
het verhogen van de efficiëntie van een dieselmotor tot 40% of 50% zou dat al zijn
een groot succes ..

Andre


Ja André, je hebt helemaal gelijk, daar gaan ze een beetje ver denk ik.

A ++ jongens. : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 21/05/06, 16:36

Het zijn verkopers die hun training verkopen en geld verdienen met informatie die op internet is teruggevonden (econo, quanthomme ...) ... Als deze training nog geen salades vertelde en geen mythen creëerde zou "effectief" zijn voor de vooruitgang van het systeem ... helaas was wat ik tijdens bepaalde trainingen kon horen huilen ...

Onder deze omstandigheden begrijp ik dat de samensmelting esoterie-pantone-sect-econologie-martz zeer snel wordt gemaakt ...
:|

Fuck en zeg dat ik dit allemaal probeer te wetenschappelijk maken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 21/05/06, 22:17

Hallo,

Ik post net om te weten of sommige mensen die in de 65 leven echo's (positief of negatief) hadden op deze associatie !!!

GEO : Idee: .
Dernière édition par geotrouvetout de 21 / 05 / 06, 22: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 21/05/06, 22:21

A priori toen ik dit las "Gewoon om te verduidelijken dat het tot op het punt van volledig functioneel wordt verbeterd, omdat ik met hun eigen ogen hun motor zag en dat ze met een 3-jarige tractor naar de trailer werden gebracht, die op de 100% water, " mijn mening is ZEER negatief ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten