Pantone installateur

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
maxfloos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/04/06, 23:11

Pantone installateur




par maxfloos » 22/04/06, 23:19

hallo
Ik zoek iemand die voor mij het Pantone-systeem kan installeren, op een Ibiza Tdi of R21 2L turbo in 22 of Bretagne.
merci
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/04/06, 00:20

Dit is wat ik denk van de commerciële installatie op wegvoertuigen: https://www.econologie.com/a-propos-des- ... -1520.html

:?
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 12: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Pantone-systeeminstallateur




par denis » 23/04/06, 08:46

Hallo, dat is in ieder geval duidelijk! : Cheesy: je houdt dus over: lasstation + schroot +forum econologie en moed, er zullen blanco montages zijn (zie weggooien : Cheesy: )

Als u na het resultaat verkopers/installateurs tevreden of terugbetaald of met betaling vindt, laat het ons weten! Dankjewel.
Zie misschien de persoon die de Amerikaan (quanthome) heeft gemaakt, maar hij is in het zuiden, EN hij lijkt erg zeker van zichzelf (te veel??), hij is een individu (verkoopt niet) maar om te zien...ik heb deze tips nog niet in de praktijk gebracht (noch 1 mm, zelfs 0.5 mm) bedankt voor de tips) Ik moet het proberen, maar ik ben op mijn hoede voor "IK WEET" : Lol: : Lol:
0 x
maxfloos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/04/06, 23:11




par maxfloos » 23/04/06, 10:06

bedankt voor de link.
het is jammer dat als we naar sites gaan als: www.quanthomme.com we kunnen geen contact opnemen met de mensen die hun auto bouwen.
Ik laat het je weten als ik iemand vind. Vooral in Bretagne wordt er niet gewonnen.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Pantone-systeeminstallateur




par denis » 23/04/06, 11:31

je kunt bepaalde mensen per e-mail contacteren, dat heb ik ook gedaan, ik kreeg antwoord met een nummer zoals: :pijl: :pijl: 1:15 aan de telefoon was erg leuk. dingen om mee te nemen, andere om te laten, zoals butaangas op de toevoerslang doen. op een benzine :? :? (nieuwe LPG : Lol: )
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Pantone systeeminstallateur




par zac » 23/04/06, 11:35

denis schreef:Als u na het resultaat verkopers/installateurs tevreden of terugbetaald of met betaling vindt, laat het ons weten! Dankjewel.
:


welkom

Mijn vereniging, dus ikzelf; maar ik ben bij de samenkomst.

Het advies is gratis en de volledige installatie varieert van een pakje bier tot € 750,- afhankelijk van de voorwaarden! (uiteraard tevreden of terugbetaald).
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais

Re: Pantone systeeminstallateur




par bout » 23/04/06, 12:03

zac schreef:Het advies is gratis en de volledige installatie varieert van een pakje bier tot € 750,- afhankelijk van de voorwaarden! (uiteraard tevreden of terugbetaald).
@+

hallo zac
Als je het niet erg vindt, hoeveel heb je dan terugbetaald?
van hoeveel in totaal?
bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 23/04/06, 12:27

25 lege blikjes met capsules ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/04/06, 13:19

gegyx schreef:25 lege blikjes met capsules ...


lol

Nog serieuzer ... er is nog steeds een ernstig risico (zowel voor de verkoper als voor de koper) om een ​​commerciële transactie uit te voeren voor een product dat niet is goedgekeurd ... vooral wat betreft de verzekering.

Maar ach, we respecteren de wet of we krijgen dingen gedaan ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Pantone systeeminstallateur




par zac » 23/04/06, 16:03

Bolt schreef:hallo zac
Als je het niet erg vindt, hoeveel heb je dan terugbetaald?
van hoeveel in totaal?
bout


Van de ongeveer dertig geïnstalleerde heb ik er twee terugbetaald, waaronder één die vier uur later terugkwam met zijn geld zodat we hem terug konden sturen; uiteraard heb ik hem naar de stront gestuurd.
Wat de ander betreft, hij moet gekke berichten gelezen hebben omdat hij dacht dat hij met een dieselsaxofoon op een Ferrari terecht zou komen die 2l/100 verbruikte.
Wij bieden after-sales service en bij bepaalde voertuigen hebben we lasverbindingen gehad die zijn gebroken of losgeraakt op de verbindingen tussen de pantone en de toelating (we garanderen een jaar of zolang de man de bijdrage aan de vereniging betaalt; € 20 per jaar ).
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten