Pantone vanmorgen op France Inter = Vulcano

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1

Pantone vanmorgen op France Inter = Vulcano




par freddau » 20/04/06, 09:12

Verslag uitgezonden op France Inter vanochtend van 8 - 10 uur:

Een boer genaamd Albertix uit Noord-Frankrijk heeft volgens hem een ​​systeem op zijn tractor gemonteerd dat werkt met 20% diesel en 80% water. :)
Het water werd verwarmd met de gassen uit de uitlaat....

En hij patenteerde zijn systeem... genaamd Vulcano.

Dat was het voor de informatie.
0 x
JLS
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 20/04/06, 14:32

Pantone / Frankrijk Inter




par JLS » 20/04/06, 14:58

Hallo,

Ook ik heb vanochtend gereageerd op het Inter-rapport

Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd naar de redactie van Franc inter om hen te herinneren aan een beetje objectiviteit met betrekking tot processen die al jaren op internet staan ​​en zelden worden belicht door de media (zie de site "Quanthomme").

Het kan voor hen een manier zijn om een ​​goedkope primeur te krijgen, maar eerlijk gezegd grenst het aan karikaturen, terwijl het onderwerp een nieuwe cover verdient.

Wat "Vulcano" betreft, het patent zal de relevantiestudiefase niet doorstaan, aangezien er echt iets hels voor nodig is om het "Pantone"-octrooi te torpederen

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 20/04/06, 18:25

Ahh weer een "meesterlijke" zet van deze dappere Almeric...(zie het FR3-rapport op deze pagina: https://www.econologie.com/video-sur-fr3 ... -1770.html )

Ik citeer mijn commentaar op dit rapport: "We zullen spijt krijgen van:
1) De flagrante en ‘beledigende’ toe-eigening van het proces door de boer aan het begin van het rapport (het is een web van leugens)


Wat de naam "vulcano" betreft, ik dacht dat het de naam van zijn bedrijf was... Maar als hij zou proberen waterdoping te patenteren, zorg er dan voor dat zijn patent zal worden geannuleerd...

Ik herhaal nogmaals: het energieprobleem komt voort uit de harten van mensen... en niet uit technologische oplossingen...

En ik ben er niet zeker van dat dit alles niet opzettelijk is gewild door de media (en degenen die hen "betalen")... alleen maar om verwarring te creëren... en om het proces in diskrediet te brengen (80% water is alles)
Dernière édition par Christophe de 13 / 06 / 07, 12: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 21/04/06, 23:31

Ik heb net de video gezien: heeft David de ingenieur iets te maken met de pagina's van de heer David op Quanthomme of de heer David Dieulle van APTE?
Ik merkte ook dat het verklarende plan eruit ziet als een duplicaat van apt.
Er is mij al over David verteld in verband met deze video die ik nog nooit heb gezien. Ik kan alleen uit betrouwbare bron zeggen dat deze persoon regelmatig de forum econo en hij kent de Fendt die ik hier neerzet goed https://www.econologie.com/forums/revue-de-p ... 65-50.html

In het interview vertelt de boer over het vervangen van 1L. water per 13L. diesel...hij duwt de dop toch een beetje ver, tenzij hij minder dan een liter per uur verbruikt, maar dan is de parallel een beetje dubbelzinnig!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/04/06, 11:14

lau schreef:Ik heb net de video gezien: heeft David de ingenieur iets te maken met de pagina's van de heer David op Quanthomme of de heer David Dieulle van APTE?


Het is David Dieulle en voor zover ik weet is hij geen ingenieur... behalve dat hij zichzelf heeft uitgeroepen... het is een behoorlijk serieus feit.

lau schreef:Ik kan alleen uit betrouwbare bron zeggen dat deze persoon regelmatig de forum econo


Heb je het over dezelfde David? Dat zij jouw ‘zekere’ bron is (desnoods privé). Als het hetzelfde is, verbaast het mij helemaal niets... ze deden hetzelfde met quanthomme toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: Pantone vanmorgen op France Inter = Vulcano




par gegyx » 22/04/06, 14:34

freddau schreef:Verslag uitgezonden op France Inter vanochtend van 8 - 10 uur:
Een boer genaamd Albertix uit Noord-Frankrijk monteerde een systeem op zijn tractor dat volgens hem werkte met 20% diesel en 80% water......En hij patenteerde zijn systeem...... Vulkaan.

Focus op Quant'homme, en de klok blijft op tijd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 22/04/06, 16:30

Ik vond deze link met foto's en video's, ik denk dat het dezelfde man is:

Code: kiezen

http://huilecarburant.free.fr/divers/ch'ti%20pantone/reunion08/

http://huilecarburant.free.fr/divers/ch'ti%20pantone/reunion02/


De video's zijn hun gewicht in koekoeken waard met 2 sterke punten: de stoom die brandt in de steekvlamtest en de bubbler-uitvoer die rijk is aan o2 steekvlamtest blauwe vlam
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/04/06, 19:25

Naar aanleiding van het nieuws van Quathomme besloot ik te reageren:

"Een leugenaar over France Inter - door Christophe op 22-04-2006: 19:22 uur

Geverifieerde site-extracten Quanthomme:

"Vanochtend (donderdag 20 april 2006) presenteerden we op France Inter een nieuwe uitvinding!... raad eens wie... van een zekere Albéric! Het geregistreerde proces heet Vulcano! En we hoorden Albéric... zelf in persoon... vertel ons dat hij dit systeem heeft ontwikkeld en dat hij binnenkort alles op internet zal zetten. Zitten we echt op dezelfde planeet? Tenzij we een paar afleveringen hebben gemist. Ik had echter wel eens gehoord van een bepaalde Pantone... die het een paar jaar geleden al op internet had gezet, en van de Quanthomme-site die de informatie doorgaf voor de Franstalige landen... enz... enz... Opnieuw doen onze journalisten hun werk niet! betreurenswaardig!" RF

En daar ga je! Terwijl de heer Albéric ons op 06 maart 2006 had laten weten dat hij niet wilde dat zijn naam op onze site zou verschijnen (en uit de XXXX in het vak hierboven blijkt dat we zijn verzoek hadden gerespecteerd), is dezelfde heer die dat wel wil, so discreet neemt nu deel aan een radioshow, nadat zijn contactgegevens zijn gepubliceerd in artikelen, waaronder een gedateerd 3 maart 2006 (uittreksel hieronder)! Zoek de fout !

Hij die over Pantone-systemen praat, op tv, op de radio en in de media, is tenslotte tamelijk positief, maar toch zou een beetje intellectuele eerlijkheid hem niet in de kiem smoren! Voor degenen die geen idee hebben van zijn "Vulcano", en die artikelen en/of uitzendingen hebben gemist, moet je weten dat dit idee werd gegeven door Michel David op pagina 4 van 20 februari 2001 en dat onderzoekers het bovendien al als in productie nr. 44 gepubliceerd op 6 maart 2004...


Persoonlijke conclusie: het energieprobleem (zoals Einstein zei) zit inderdaad... in de harten van mensen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten