Pantone-proces

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christelijk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/02/06, 21:51
Plaats: nord

Pantone-proces




par Christelijk » 26/02/06, 22:07

Kan iemand mij uitleggen hoe het pentone proces werkt.Is dit proces toepasbaar op branders (zware brandstoffen) in het kader van NOx reductie. Als iemand van jullie deze ervaring heeft, wil ik die graag met hem delen. dank u bij voorbaat
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 27/02/06, 12:51

je wilt de boter, het geld voor de boter en de room!!! : Cheesy: :x : Mrgreen:
realiseert u zich dat waar u om vraagt, is om jarenlange ervaring en voor niets uit onze zak geïnvesteerd geld te bieden!!! :?
Dat zeg ik niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dat wil, of bijna
voel dat besef dat het altijd dezelfde is die aanbiedt!
dit weekend heb ik weer gas gevormd en het is nauwelijks of ik kan kiezen voor een bekostiging!!!
Daar moet je allemaal eens over nadenken!!! een beetje tenminste!!! :frons: : Mrgreen:
van mijn kant sta ik tot de beschikking van ieder van jullie om te doen wat je wilt!!! maar onder voorwaarden!!! het lijkt mij normaal!!! NEE???
vind in deze wereld iets GRATIS!!!
en dan zou het tijd zijn om ons geld aan de juiste persoon te geven!!!
niet voor boeven!!! 8)
0 x
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19

Re: pantoneproces




par triomf » 27/02/06, 13:20

Christian zal op de QUANTHOMME-basissite zien dat je vindt wat je zoekt
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/02/06, 13:44

Asguard Ik begrijp je, maar eigenlijk geeft de Quanthomme-site gratis informatie. Welnu, het is waar dat de toepassing van het basisschema dat ze bieden nutteloos is.
Ik heb gratis informatie op mijn site gesponnen en mijn bericht op mijn Bijeenkomst.
Voorlopig lukt het niet. Maar als het op een dag werkt, wat gebeurt er dan? Ze gaan me vermoorden onder het voorwendsel van oneerlijke concurrentie... :| Gloezen!!
Ik begrijp dat mensen die bubblers en andere Pantone-kits op de markt brengen hier niet welkom zijn.
Het is normaal dat de prijzen te hoog zijn en het belangrijkste ontbreekt.
De arbeid en de garantie van het resultaat.
U verstrekt dit zodat u loon verdient.
Dit is waar we vandaag zijn. Of je betaalt en je reactor werkt. Of je redt het alleen en je worstelt net als ik, tenzij je geluk hebt. : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 27/02/06, 19:07

Het is waar, maar ik heb niet veel concreet GEVALIDEERD gevonden!
ga gewoon naar de powerbank!!!
het is ook waar dat er al een aantal mensen zijn die hiermee geld verdienen en dat het niet per se iets ernstigs is!
de keuze om in zijn hoek te worstelen en blindelings vooruit te gaan ???
financier degenen die al iets versleuteld aankondigen!(een beetje vergeten door degenen die dingen willen doen!!!)(je zult me ​​niet tegenspreken christophe!!! : Cheesy: ) of anders om nog steeds gas te vertrouwen die hun resultaten niet hebben aangetoond!
(iemand kwam naar me toe met een prototype gemaakt in training met gas en er was geen resultaat!!!
Conclusie...!!! : Mrgreen: :onheil: :frons: 8) :!:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/02/06, 19:20

https://www.econologie.com/le-plan-origi ... -2167.html

Het zou gewoon GOED zijn om de site te lezen voordat je om het hele ding vraagt...

Voor uw vraag over NOx (dit betekent dat u waarschijnlijk een industrieel of een ingenieur bent) is het antwoord nee... volgens de huidige kennis. Maar misschien kun je wat studies financieren?

"Als iemand van jullie deze ervaring heeft, wil ik die graag met je delen." Je hebt een grappige definitie van "delen"...
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 12: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1




par babache8 » 27/02/06, 19:39

Het is altijd gemakkelijker om te delen voor degenen die niets hebben!!!! Christian begint met het lezen van de pagina's van de heer Michel DAVID die veel heeft meegemaakt. Met name hoofdstuk 15, paragraaf genaamd "een klein woordje over de als brander gemonteerde reactor". Anders, doe zoals de meesten van ons, pak een ijzerzaag, een steekvlam en..........ACTIE!
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/02/06, 19:48

PITMIX schreef:Of je betaalt en je reactor werkt.


AH GOED ? Is dit nieuw? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 12: 24, 2 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/02/06, 19:56

Hallo Asgard
Wat vind je van mijn ballenbrander die ik 30 jaar geleden heb gemaakt en die nog steeds werkt, met alle vloeibare brandstof,
Ik heb het in alle details ontwikkeld (meer dan 5 jaar) en ik heb het op internet gezet met alle maten en plannen,
Hetzelfde met mijn langzaam brandende kachel.
Niets dwong me om dit te doen...
Maar voordat ik een seniele oude man word, geloof ik dat het na 30 jaar dienst van een proces tijd is dat ik het aan een ander communiceer, wanneer ik zal worden teruggebracht naar het bottenpark, zal ik het niet langer nodig hebben

Weliswaar is het meer dan 20 jaar geleden dat ik de plannen aan anderen heb gecommuniceerd, maar echte klussers zijn zeldzaam en in deze tijd
internet was onbekend.
Een groot deel van mijn tijd besteed ik aan het instrueren van piloten
en technieken om vliegtuigen te verbeteren. en ik realiseer me
zoveel kennis gaat verloren als het niet wordt doorgegeven aan de jongsten die op een dag hetzelfde zullen doen met hun verbeteringen..

Ik begrijp uw onwil om gegevens te willen verzenden die uren van inspanning en energie vergen, maar wanneer uw
een bepaalde leeftijd zal hebben bereikt, doet het er niet meer toe.
Vroeg of laat zal iemand anders vinden wat jij hebt gevonden, als er iets in de lucht hangt denkt bijna iedereen hetzelfde
Ben, de forum je zult zien dat veel klussers dingen doen waar je aan dacht, maar waar je geen tijd voor had.
We zijn niet legio om details over de forum en als we allemaal gewoon beginnen te kijken naar de forum dit is het einde van de sectie
gewijd aan het panton, we blijven de sectie ecologie.
Hoewel het idee niet alleen is om de forum , maar onder elke nieuwe die experimenteert, zijn er dingen te leren en zijn nieuwe zullen dat worden als ze volharden
ervaren en wat mooi is, is als de student de instructeur overtreft..

Andre
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 27/02/06, 20:23

Andre schreef:...
gewijd aan het panton, we blijven de sectie ecologie.
Hoewel het idee niet alleen is om de forum , maar onder elke nieuwe die experimenteert, zijn er dingen te leren en zijn nieuwe zullen dat worden als ze volharden
ervaren en wat mooi is, is als de student de instructeur overtreft..

Andre

hallo André,
Ik kom alleen tussenbeide om u erop te wijzen dat een zekere Jean Pain enkele zeer interessante trucs heeft ontdekt en ontwikkeld. Hij heeft al zijn werken opgenomen die in nogal wat talen zijn gepubliceerd en verkocht. Van zijn boek werden 70 exemplaren verkocht en veel mensen konden zijn bevindingen toepassen.
Misschien moet jij hetzelfde doen.


Ik heb het altijd jammer gevonden dat we zo'n ophef maken over de pantone. Toch heeft de uitvinder zijn reactor openbaar gemaakt. Degenen die resultaten hebben, zo beweren ze, communiceren niet. Hoopt ​​hij een fortuin te verdienen?
Als de eigenaar van tractor nr. 22 had gecommuniceerd zoals Pantone zelf deed, zouden we vandaag al subassemblages op de markt brengen.

In 2001 in Frankrijk interesseerde de korte keten van hvb niemand, ik was de eerste die een volledige korte keten wilde opzetten, dat lukte niet vanwege de producenten, dat is een ander verhaal. Tegenwoordig zijn het de gebruikers die op de forum olio... deel hun ervaring.
Pantone verscheen in 2001, lijkt mij. Tractor nr. 22 iets later, maar jaren later staan ​​we nog steeds op hetzelfde punt.

Dat is jammer.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 128 gasten