Belgische pantoniser, demonstratie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mdelatte
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 20/02/06, 15:28
Plaats: België, Rixensart

Belgische pantoniser, demonstratie?




par mdelatte » 20/02/06, 16:46

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum en ik wil in contact komen met iemand die de montage in België heeft gedaan (ik woon in de buurt van Brussel) om een ​​concrete demonstratie van een montage te krijgen.

Het zal je vreemd lijken, maar ik moet/wil een gepantoniseerde motor voor me zien draaien om de resterende 5% van mijn twijfel weg te nemen (heilige Sint Thomas).

Is er een "goede ziel" die 1 uur de tijd heeft om mij te wijden voor een demo bij hem thuis?

Vervolgens ben ik van plan dieselgeneratoren te pantoniseren om ze aan NGO's aan te bieden. En dus als dit project Belgen of Fransen interesseert, sta ik ook open voor elk contact.

Zijn er studiedocumenten, specifiek eindonderzoekswerk voor deze motoren?

Iedereen alvast bedankt voor jullie antwoorden en reacties.
0 x
Michael Delatte
www.widearctic.be
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19

Re: Belgische Pantonizer, demonstratie?




par triomf » 20/02/06, 20:46

mdelatte schreef:Hallo,

Ik ben nieuw in de forum en ik wil in contact komen met iemand die de montage in België heeft gedaan (ik woon in de buurt van Brussel) om een ​​concrete demonstratie van een montage te krijgen.

Het zal je vreemd lijken, maar ik moet/wil een gepantoniseerde motor voor me zien draaien om de resterende 5% van mijn twijfel weg te nemen (heilige Sint Thomas).

Is er een "goede ziel" die 1 uur de tijd heeft om mij te wijden voor een demo bij hem thuis?

Vervolgens ben ik van plan dieselgeneratoren te pantoniseren om ze aan NGO's aan te bieden. En dus als dit project Belgen of Fransen interesseert, sta ik ook open voor elk contact.

Zijn er studiedocumenten, specifiek eindonderzoekswerk voor deze motoren?

Iedereen alvast bedankt voor jullie antwoorden en reacties.
U kunt uw bewerking zonder angst uitvoeren, volg de uitleg (www.quanthomme.free.org) het werkt echt, mijn mensen zijn te c... om het te geloven.
Ik heb 5 succesvolle montages gemaakt 1 motorfiets kawa 500 GPZ (20 tot 35% afhankelijk van de rijstijl) 2 auto's, een Suzuki 1300 GTI (20%), een golf 1800 (20%), een maaier, een generator, er waren 2 vrachtwagens gepland maar bla bla bla ze zijn nooit gekomen, we zullen de wereld niet veranderen (hij eet het liefst).
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/02/06, 21:32

Hallo daar is Christophe die af en toe in België is. Maar ik weet niet of het gratis is.
Triumph, ik ben blij dat u hierbij aanwezig bent forum. : Cheesy:
Aangezien u een kenner bent van Pantone-reactoren op benzinemotoren, kunt u mij helpen mijn operationele problemen op te lossen?
Mijn montage komt niet absoluut overeen met wat er op Quant'homme wordt gezegd, aangezien ik een zelfgemaakte waterkoolhydraat gebruik in plaats van een bubbler.
Dank u bij voorbaat
0 x
triomf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 20/02/06, 20:19




par triomf » 23/02/06, 16:03

Waarom een ​​carb-assemblage voor waterdoping, het beste resultaat en de meest betrouwbare (vooral voor de winter) die ik heb verkregen, is een bubbler die wordt verwarmd door de nabijheid van het uitlaatspruitstuk. Een bubbler die wordt verwarmd door koelvloeistof, lost in de winter problemen op door negatieve temperaturen (gebrek aan temperatuur), een bubbler die direct op de uitlaat is gebouwd, verbruikt te veel water en zal het verbruik niet in dezelfde mate verminderen. Het basisprincipe werkt als LPG of aangezogen LPG, de motor neemt in principe wat hij nodig heeft, de enige aanpassing die verbeterd kan worden is de inlaatdiepte (de vorm) en de locatie, laat je inspireren door het aangezogen LPG, heel eenvoudig maar effectief. Het principe van de carburateur is om een ​​vloeistof in nevel om te zetten, wat voor de meeste mensen gas zal zijn??? Vandaar onvolledige transformatie en slechte prestaties. Met een carburateur is de lucht/brandstofverhouding van tevoren bekend, zelfs als uw depressie goed is, zult u uw hersens pijnigen om de juiste instelling te vinden
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/06, 16:33

Hallo,
Ik liep met een carburateur, tot het begin van de winter
en nu werk ik met een bubbler, om hem te verwarmen is het voldoende dat de uitlaatpijp die in de bubbler kronkelt niet te groot is, 9 mm in diameter (3/8)
Wat de kou betreft, ik weet waar ik het over heb, 's nachts daalt het soms tot -18 uur' s ochtends, je opent de bubbler en het is een mooi blok ijs, na een paar km smelt het ijs plaatselijk rond de spoel en dat doet het niet Het duurt niet lang voordat de uitlaattemperatuur van de reactor stijgt. Als het koud is, wordt het borrelen onderbroken door het ijs dat de kleine gaatjes blokkeert, en dat is goed.
In de kou werkt het, doe gewoon een beetje glaswol rond de bubbler en deze zomer verwijder ik het als het te warm is

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/02/06, 16:53

Andre :pijl:

Ik zie dat de opwarming van de aarde Canada nog niet volledig heeft bereikt (-18°C is hier zeer zeldzaam)!

In welke regio van Canada bevindt u zich? U hoeft geen antwoord te geven 8)
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/06, 18:49

Hallo Jean
Zeer dicht bij het Mohawk-reservaat in Quebec
Maar dichter bij het Abenakis-reservaat was het vrediger
Voor mij weet je niet alles over de activiteiten van de Mohawk...
Voor de temperatuur is het behoorlijk warm, normaal zouden we begin januari een goede periode -25 moeten hebben en we hadden slechts sporadisch -20 en +4 en regen, ondanks dat er sinds het begin van de winter 3 meter sneeuw viel Montreal (kondigde gisteravond op het nieuws aan dat de pakhuizen (park) met sneeuw vol zijn, alle sneeuw van de straten wordt geblazen en per vrachtwagen vervoerd voordat het in de rivier wordt gedumpt, maar met milieunormen moet het worden opgeslagen, het eind mei gesmolten zal zijn, zal het uiteindelijk met minder calcium in de rivier zinken...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/02/06, 20:50

Triumph Ik denk dat je gelijk hebt, de carb heeft tijd nodig voor ontwikkeling en knowhow. Het meest effectief is de bubbler.
Ik wacht af wat er gebeurt met degene die ik zojuist heb gemaakt met de informatie van André. Hij wordt verwarmd door een buis van 12 mm die aan de uitlaat is vastgelijmd.
Maar het is waar dat de koolhydraten, als ze werken, dezelfde resultaten opleveren in een beperkte ruimte en het voordeel hebben dat ze regelbaar zijn in de lucht- en waterstroom.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 24/02/06, 00:20

Andre :pijl:

Het citaat van de Mohawk-indiaan moet van vóór de blanke invasie van Noord-Amerika zijn, veronderstel ik; Wat hun activiteiten betreft, weet ik het niet, maar ik heb rapporten gezien over een indianenstam in de VS die zich tot het zakenleven hebben bekeerd (gokautomaten of wat dan ook dat geld opbrengt!). Het is duidelijk dat hun geest van respect voor de natuur behoorlijk vervuild moet zijn door de blanken die hen alleen maar goeds brachten (ze respecteerden de natuur, geloof ik?).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Eend
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/02/06, 14:36

EN de motorsteunen?




par Eend » 24/02/06, 14:38

Leidt dit niet tot een snellere achteruitgang van de motor?
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten