Waar moet ik de positieve (na contact) nemen om een ​​HHO-kit aan te sluiten?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Luke Dan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/02/18, 11:18
Plaats: loir et cher

Waar moet ik de positieve (na contact) nemen om een ​​HHO-kit aan te sluiten?




par Luke Dan » 24/02/18, 11:40

Hallo, goedenavond,
Ik ben nieuw bij HHO-gebruikers, ik heb zojuist mijn HHO-systeem in mijn auto geïnstalleerd, het enige dat overblijft is om het aan te sluiten... mijn zorg is dat ik niet weet waar ik het + daarna contact mee naartoe moet nemen, ik doe het niet weet of mijn auto multiplex is of niet... mijn auto is een OPEL CORSA D uit 11/2007.

Kan iemand mij helpen? bedankt voor je feedback
0 x
de echte waarde van een man ligt niet in wat hij heeft, maar in wat hij is...
stortvloed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 09/12/17, 17:55
Plaats: Bas Rhin
x 11

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par stortvloed » 24/02/18, 11:50

als het + accessoire alleen wordt gebruikt om de informatie aan het systeem door te geven om op te starten (laag verbruik), zijn de autoradio of een 12v-aansluiting (sigarettenaansteker) die wordt afgesneden met het contact goed daarvoor.

geheugen voor multiplexen bij opel, als je auto is, heb je een elektronisch bord met zekering in de kofferbak. Aan de andere kant zie ik de relatie tussen het multiplexen en het aansluiten van de box niet
1 x
Avatar de l'utilisateur
Luke Dan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/02/18, 11:18
Plaats: loir et cher

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par Luke Dan » 24/02/18, 11:58

Bedankt voor dat antwoord,
Wat betreft de multiplex, dat is wat Opel me telefonisch vertelde, de man vertelde me dat het zoeken naar de verbindingsdraad misschien ingewikkelder zou zijn om te vinden...
voor de generator heb ik 20A nodig, denk je dat de twee bronnen die je me hebt gegeven dat kunnen ondersteunen?

Ik weet niet veel van mechanica...
0 x
de echte waarde van een man ligt niet in wat hij heeft, maar in wat hij is...
stortvloed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 09/12/17, 17:55
Plaats: Bas Rhin
x 11

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par stortvloed » 24/02/18, 12:03

in directe levering denk ik niet dat het 20A ondersteunt.
uit het geheugen zitten de autoradio's op 10A zekeringen. voor de sigarettenaansteker weet ik het niet maar volgens mij moet het ook 10A of 20A zijn maar dan wel met andere toebehoren erop.

Het ideaal zou zijn om direct vanaf de accu te starten met een zekeringhouder.

Anders zou het nodig zijn om te zien hoeveel de kofferbakplaat kan dragen en in dit geval een ongebruikte zekeringhouder te nemen, maar dit gaat mijn kennis te boven
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par izentrop » 24/02/18, 15:34

Het moet uit het zekeringenpaneel te halen zijn en het volstaat om een ​​relais van 30 ampère door te laten als de intensiteit onvoldoende is.

Dat gezegd hebbende, geen enkele serieuze studie heeft ooit enige efficiëntie van HHO bewezen, simpelweg vanwege het simpele feit dat de energie die wordt teruggewonnen uit verbranding veel lager is dan die besteed aan het elektrolyseren van water, aangezien waterstof een energiedrager is en geen energiebron.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Luke Dan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/02/18, 11:18
Plaats: loir et cher

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par Luke Dan » 26/02/18, 12:03

Bedankt voor je feedback,

De kit wordt geleverd en aangesloten met een 30A relais, het heeft zijn relais en zijn zekering onafhankelijk van het elektrische systeem van de auto.
Ik heb geen toegang tot de dynamo (geen brug en geen slangenmens) dus ik zoek een ander punt...

Wat betreft werking en winstgevendheid, zou ik het zien als het eenmaal is aangesloten, de meningen worden genoeg gedeeld om later mijn eigen mening te vormen.
0 x
de echte waarde van een man ligt niet in wat hij heeft, maar in wat hij is...
stortvloed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 09/12/17, 17:55
Plaats: Bas Rhin
x 11

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par stortvloed » 26/02/18, 19:15

Als hij alle veiligheidsvoorzieningen heeft (zekering) kun je direct van de accu halen (niet de dynamo)
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par Ahmed » 26/02/18, 19:33

Voor de verbinding ben ik van mening stortvloed

Je schrijft:
Wat betreft werking en winstgevendheid, zou ik dit zien als het eenmaal is aangesloten, de meningen zijn voldoende verdeeld om later mijn eigen mening te vormen.

Strikt genomen is het geen kwestie van experimenteren: je kunt absoluut niet hopen meer energie terug te winnen dan je injecteert via dit apparaat (en nog minder, aangezien Izentrop, vanwege de verliezen tijdens de transformatie), zo niet, leg me dan uit waar het vandaan zou kunnen komen?

Het onttrekken van elektrische energie aan de accu zal de dynamo vragen die zich gedraagt ​​als een rem wanneer hij levert*. Hierdoor zal het brandstofverbruik met evenveel...

* Dit kan zijn waar uw redeneerfout ligt: ​​de dynamo is niet onverschillig voor elektrisch verbruik en hij gedraagt ​​zich als een elektromotor die heel weinig verbruikt wanneer hij stationair draait, maar snel veeleisend wordt onder belasting, tot aan zijn nominale verbruik.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
alterkraft 11
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/02/20, 08:39

RE: OF NEEM EEN + NA CONTACT MET MIJN GENERATOR AANSLUITEN HHO ???




par alterkraft 11 » 25/02/20, 08:48

hallo, mijn ervaring, aangesloten hho-systeem gemonteerd op een mercedes 190 4-cilinder, geen besparingen
systeem gemonteerd op een mercedes 608, goede zuinigheid en grote vermogenswinst
mijn mening is dat op kleine cilinders de zuinigheid niet berucht is aangezien de motor des te meer energie aan de dynamo moet leveren, ik denk dat dit systeem voordelig is voor grote motoren
misschien is er een mogelijkheid om de energie elders te vinden dan via de dynamo, misschien een zonnepaneel : Roll: , het lijkt me gek, maar waarom niet
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten