interesse in het pantone-systeem

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

interesse in het pantone-systeem

par jean63 » 09/02/06, 00:25

Uittreksel uit een artikel in de quanthome-site na een radio-uitzending op RMC :pijl:


DD: " Ja, ik kan je vertellen dat Peugeot meer dan een jaar geleden erg geïnteresseerd was in het systeem en er nog geen reactie is gegeven. Blijkbaar zijn ze heel erg discreet, omdat ze misschien beschaamd zijn in vergelijking met de HDI-technologie die slechts 20% winst oplevert en die zeer geavanceerd is en die de consument elders kost en geld oplevert "
M & S "Ze moeten de investeringen al aflossen"
DD: "Ja"
M&S: "Je denkt dat naast de enorme kant van deze technologische innovatie die veel mensen zou redden en veel vervuiling mogelijk zou maken, je denkt dat achter dit alles, als de zaken vorderen, het niet zo is gewoon een kwestie van geld? "
DD: "Nee, het is ook een politieke kwestie, je weet dat er niets eenvoudiger is dan het beheersen van een bevolking die afhankelijk blijft in plaats van een bevolking die zijn vrijheid verwerft. Misschien heeft Frankrijk een belangrijke rol hierin, immers de term "vrij" betekent immers ".
M&S: "David, we spraken erover aan de telefoon, maar de Fransen waren het verst gevorderd, ook al was de uitvinding Amerikaans?"
DD: " Absoluut, Paul Pantone is echt verheugd om op te merken dat er meer doe-het-zelvers in Frankrijk zijn op dit systeem die bovendien tot zijn verbazing zijn vooruitgegaan met de dieselmotor, zijn reactor dan in de rest van de rest wereld. Dus hier zijn we, in de voorhoede, zou ik zeggen, het is waar, zelfs als het helaas nog steeds volledig amateur is en dat het klusjesmannen zijn, ik zou zeggen zondag maar verlicht die plezier hebben met dit systeem, maar er zijn nog steeds honderd boeren, althans bekend, die het al op hun tractoren hebben geïnstalleerd, omdat ze eerst heel blij zijn om niet langer te vervuilen - M&S: natuurlijk! - (de meesten van hen zijn biologische boeren) en consumeren uiteraard ook minder. "
M&S: "Heel erg bedankt David Dennery, we zullen proberen wat meer te weten te komen, we zullen een forum, het zou niet slecht zijn om te proberen een fabrikant te bereiken om te proberen, al was het maar zijn mening, en dan kunnen we een oproep lanceren, misschien zijn er mechanische ingenieurs die vanmorgen naar ons luisteren, mensen die eraan werken die ons kunnen contacteren en ons kunnen bellen op 32.16. "
DD: "Zeer goed idee"
M&S: "Opgemerkt moet worden dat dit niet mystiek is, we gebruiken eigenlijk de warmte van de uitlaatgassen omdat we weten dat in een warmtemotor 50% van de energie verloren gaat in de uitlaatgassen, in warmte en dat gebruik je eigenlijk om het systeem te laten werken, dus je vindt geen energie uit, je gebruikt iets dat tot nu toe verspild was. "

Toegegeven, in een paar minuten antenne is het moeilijk om alles te zeggen, bovendien zijn de bekende assemblages nog steeds allemaal in de experimentele fase gedaan. Het is echter nog steeds nodig om deze herhaalde interventies in de lucht te groeten en gemaakt zonder een sluwe toon, van een systeem zoals de PMC-Pantone.
Het is bovendien moeilijk om met een gebaar de voordelen van het systeem te evacueren, omdat de bewijzen van de geldigheid van dit proces in de meerdere experimenten bestaan ​​die er zijn en daar zijn en waarvan de resultaten gemakkelijk zijn op te merken.

Zondag 18 april 2004 maakte de heer Moreau aan het einde van de uitzending een kleine "Pantone-herinnering", waarin stond dat op de radiosite nuttige links werden gepubliceerd, waaronder die van Jean-Louis en die van Jean-Louis. Naudin en Christophe Martz.
et Zondagochtend, 12 september 2004, als onderdeel van dit zelfde radioprogramma op RMC ... spraken de twee journalisten die het programma hosten gewijd aan de auto, opnieuw over PMC Pantone, en goed, nog steeds aandringend over de serieuze kant van het onderwerp. We hebben het programma niet ontvangen, maar een van onze vrienden heeft ons een rapport gegeven en het lijkt erop dat de betrokken minister zal worden gecontacteerd (als dit nog niet is gebeurd sinds de aankondiging), veronderstellen we dat dit is geen licht woord.

In feite zouden er verschillende ministers rond de microfoon moeten zijn, omdat het verspillende gebruik van koolwaterstoffen een onderwerp is dat veel gebieden van de economie treft, zoveel ministers, tenslotte, dat zou logisch moeten zijn ...


Ik leid af dat Peugeot zijn pre-square van de HDI verdedigt om investeringen en financiële redenen. De enige manier om te weten wat er aan de hand is, is om contact te kunnen opnemen met een voormalige PSA-directeur (die bij voorkeur werd ontslagen) en die de realiteit wil onthullen over de bedoelingen van PSA.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 09/02/06, 11:26

En jij, wat vind je van de bedoelingen van PSA en Renault ook elders?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 09/02/06, 11:30

Heel interessant, maar wie zijn de sprekers? MEVROUW? DD?

Wanneer was dat Heeft u de link over Quanthomme?

Als PSA toegeeft dat ze geïnteresseerd zijn, is dat kchchoz interessant (het sluit aan bij wat ik zei in mijn interview voor Action Auto Moto beschikbaar op de site) ... het betekent ook dat (nou vooral ik) wordt nauwlettend gevolgd ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 09/02/06, 11:53

Hoe dan ook, ik denk niet dat we iets van hen kunnen verwachten,
Dus laten we erover praten of erover praten : Lol: Ja, het onderwerp verdient reflectie,
maar voor degenen die interesse kunnen zien, geen verlies!
Ga dat nog steeds niet bevestigen tussen mij en mijn stuk pijp
water geven en hen met hun duizend euro en hun ingenieur panopli hebben we dezelfde resultaten op het gebied van depollution (ik met mijn r21 van 300000 km van 89 en hen met motoren verliet de fabriek in 2000!)
Waar is de consistentie in dit alles !!! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 09/02/06, 18:18

Christophe :pijl:

Ik heb het artikel niet gevonden, maar het komt op een dag.

DD is David Dennery en M&S de krant die het interview doet.

Het is verbazingwekkend wat er in dit artikel wordt gezegd, ik had het adres moeten behouden; Ik dacht dat ik het gemakkelijk zou vinden. :?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 09/02/06, 20:33

jean63 schreef:DD is David Dennery en M&S de krant die het interview doet.


Wie is David Dennery? Als het de lasser van Apte is die de Spads berijdt, verliest de speech uiteindelijk alle geloofwaardigheid ... Ik dacht dat het een PSA-ingenieur was ...

Asgard bot tyr schreef:Waar is de consistentie in dit alles !!! : Cheesy:


Het geld ... het geld ... met andere woorden: om te consumeren (in dit geval nieuwe "schonere" motoren volgens normen die door de fabrikanten zelf zijn geschreven ...) als je dat liever hebt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 09/02/06, 21:06

Ik moet absoluut de pagina vinden die zich op de quanthomme-site bevindt, het is veilig en zeker, maar ik keerde terug naar "pers" niets gevonden. :frons:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2

par krissg29 » 09/02/06, 22:17

Ik heb de pagina gevonden, hij is er:
http://quanthomme.free.fr/nouvelles2004/nouvelle25042004.html
dit is het 2e nieuws op de pagina

Wat David Dennery betreft, het zal Christophe niet behagen: hij is een Nexus-journalist.
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 09/02/06, 22:45

Mwarf 2004 ... Ik dacht dat het heel recent was.

Wat betreft de journalist van Nexus ... Ik geef liever geen commentaar ... Nadat we niet verrast zijn dat we een sekte worden genoemd ... :|

Ik denk dat het redelijk is dit onderwerp te sluiten ... :onheil:
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten