pistool bestuurders in de regio Ile de France?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
scroful
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/11/15, 22:00

pistool bestuurders in de regio Ile de France?




par scroful » 21/11/15, 22:04

Hallo,

Eigenaren van een Mercedes-diesel, en nadat ik al een HHO-kit heb geïnstalleerd, wil ik mijn aanpak tegen vervuiling voortzetten door een pantone-kit te installeren.

Zouden er enthousiastelingen en mogelijk mensen klaarstaan ​​om mij te helpen in de regio Ile de France?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Doping op het eiland Frankrijk?




par Flytox » 22/11/15, 11:17

Hallo welkom scroful

scroful schreef:Hallo,

Eigenaren van een Mercedes-diesel, en nadat ik al een HHO-kit heb geïnstalleerd, wil ik mijn aanpak tegen vervuiling voortzetten door een pantone-kit te installeren.

Zouden er enthousiastelingen en mogelijk mensen klaarstaan ​​om mij te helpen in de regio Ile de France?


Geen veel voorkomende aanpak. Wilt u een HHO + Pantone op dezelfde motor installeren!?

Heeft u genoeg om uw resultaten te illustreren om ze met ons te delen? :P
Hier vindt u econologen om uw vragen te beantwoorden en hun ervaringen te delen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 22/11/15, 15:58

Behalve om te bewijzen dat we atomaire waterstof zouden hebben, zie ik in de beweging van "HHO" in feite "H2 + 1/2 O2" verkregen door elektrolyse.
Dat ‘H2 + 1/2 O2’ een invloed heeft op verbranding en consumptie, is heel goed mogelijk, maar om erover te kunnen discussiëren moeten we op zijn minst uit dit pseudowetenschappelijke en commerciële jargon komen dat erop gericht is de neofiet, een wondergas HHO dat in feite niet bestaat.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 22/11/15, 19:42

Obamot lees dat niet of je krijgt een beroerte. : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/11/15, 02:47

Waarom janic? Persoonlijk ....

Exnihiloest schreef:Behalve om te bewijzen dat we atomaire waterstof zouden hebben, zie ik in de beweging van "HHO" in feite "H2 + 1/2 O2" verkregen door elektrolyse.
Dat ‘H2 + 1/2 O2’ een invloed heeft op verbranding en consumptie, is heel goed mogelijk, maar om erover te kunnen discussiëren moeten we op zijn minst uit dit pseudowetenschappelijke en commerciële jargon komen dat erop gericht is de neofiet, een wondergas HHO dat in feite niet bestaat.


... Ik ben het hier helemaal mee eens ...

ps: voor atomaire waterstof denk ik dat we nog steeds kunnen wachten ... maar je hebt gelijk dat zijn energiekracht erg belangrijk is, zelfs meer dan H2 ... En ik was er behoorlijk in geïnteresseerd over doping in het water ...

Hier over: een beetje taalmisbruik van onze chemicusvrienden, we zouden di-waterstof moeten zeggen als we het over H2-gas hebben ... net zoals we di-zuurstof moeten zeggen als we het hebben over O2 ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 23/11/15, 09:13

Hallo,
Exnihiloest schreef:Tenzij we bewijzen dat we dat zouden hebben gedaanatomaire waterstof, alles wat ik zie in de beweging van "HHO" is in feite "H2 + 1/2 O2" verkregen door elektrolyse.
Hoe maak je een half gas?

Door water te elektrolyseren zoals voor "HHO", krijgen we een mengsel van 2 gassen waarvan de atomen zijn georganiseerd in moleculen, met 2 keer meer waterstof (of meer precies diwaterstof) dan dizuurstof Beeld
Waterstofproductie door elektrolyse van water
Het probleem in dit systeem is het verhouding geretourneerde energie / verbruikte energie grotendeels in tekort.

Er is geen halfreactie in dit systeem
Dernière édition par izentrop de 23 / 11 / 15, 09: 59, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/11/15, 09:43

Stel dat de volgende draai alleen een 1 / 2-toren zal zijn Beeld

Janic schreef:
izentrop schreef:Hallo,
Exnihiloest schreef:Tenzij we bewijzen dat we dat zouden hebben gedaanatomaire waterstof, alles wat ik zie in de "HHO" -beweging is in feite "H2 + 1 / 2 O2"verkregen door elektrolyse.
Hoe maak je een half gas?

Door water te elektrolyseren zoals voor "HHO", krijgen we een mengsel van 2 gassen waarvan de atomen zijn georganiseerd in moleculen, met 2 keer meer waterstof (of meer precies diwaterstof) dan dizuurstof Beeld
Waterstofproductie door elektrolyse van water
Het probleem in het systeem is de verhouding geretourneerde energie / verbruikte energie die grotendeels tekort is.
Obamot lees dat niet of je krijgt een beroerte. : Cheesy:

Ja, fascinerend, dezelfde vraag als Izentop, [humor-modus: "AAN"] Beeld Beeld Beeld
niet de eerste keer dat een aartsengel van pseudo-wetenschappen ons een 1/2 aanbeveelt, hij zou de "superunitaire" kruik uit het niets proberen!

Beeld Beeld Beeld

In vino veritas: laten we wedden dat de Breathalyzer slechts één 1 / 2 levensduur van cesium 137 in 1 / 2 quinquennial in Bordeaux-wijnen aangeeft [heupen] >>> Beeld
Zonder uit te leggen waarom: grote vooruitgang! En dat een halfzuur (of base) waarde een neutrale PH zal geven >>> Beeld
voor een geatrofieerde wereld, zonder evenwicht, met half-zombies half levend Beeld
ultieme voorwaarde voor het half valideren van de 'evolutietheorie' :
- [...] garzon de baby ch_oz!

[[humor mode: 1/2 "UIT"] : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 23/11/15, 12:09

Christophe schreef:...
ps: voor atomaire waterstof denk ik dat we nog steeds kunnen wachten ... maar je hebt gelijk dat zijn energiekracht erg belangrijk is, zelfs meer dan H2 ... En ik was er behoorlijk in geïnteresseerd over doping in het water ...

Ja, dat heb ik ook gemerkt toen ik de onderwerp van kraken.
2 H → H2 levert 432 kJ
2 O → 02 levert 247 kJ
In elk geval blijft in een elektrolysereactie, zelfs als we voorbijgaand atomair H en O passeren, de balans nul omdat de moleculaire re-associatie de extra energie van de atomaire dissociatie herstelt.

Hier over: een beetje taalmisbruik van onze chemicusvrienden, we zouden di-waterstof moeten zeggen als we het over H2-gas hebben ... net zoals we di-zuurstof moeten zeggen als we het hebben over O2 ...

Correct en dit misbruik wordt gecorrigeerd, want dit is wat jonge mensen vandaag leren in de scheikunde op de middelbare school. En het is een beetje verontrustend voor de oudste waarvan ik deel uitmaak, om ze te horen spreken over diwaterstof voor de moleculaire vorm die wij, we banaal "waterstof" noemden.
Wikipedia onderscheidt de twee duidelijk, er is een artikel voor waterstof (H) en één voor diwaterstof (H2). En idem voor O / O2.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 23/11/15, 12:25

izentrop schreef:... Hoe maak je een half gas?
...

Verwar de coëfficiënten van de molaire verhoudingen van de reacties niet met de moleculen zelf.
Als de mode is veranderd en we vandaag in plaats daarvan "2H2O → 2H2 + O2" schrijven in plaats van "H2O → H2 + 1/2 O2", is dat een kwestie van formaliteit.
De formulering H2O → H2 + 1/2 O2 die al decennia wordt gebruikt en wat hetzelfde betekent, wordt nog steeds perfect geaccepteerd.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 23/11/15, 13:02

Exnihiloest schreef:
Christophe schreef:...
ps: voor atomaire waterstof, Ik denk dat we nog steeds kunnen wachten ... maar je hebt gelijk zijn energiekracht is erg belangrijk, zelfs meer dan de H2... En ik was er behoorlijk in geïnteresseerd over waterdoping ...

Hoe dan ook, in een elektrolysereactie zelfs als we voorbijgaand atomair H en O passeren, blijft de balans nul omdat moleculaire re-associatie de extra energie van atomaire dissociatie herstelt.
Tenzij er een tegenstrijdigheid is, komen we tot dezelfde conclusies

In het HHO-systeem heeft het geen membraan of katalyse die recombinatie zou voorkomen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten