Go-Kart en HHO engine: Noodzaak van een hand!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Karltechno96
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 20/10/12, 20:06

Go-Kart en HHO engine: Noodzaak van een hand!




par Karltechno96 » 23/10/12, 03:46

Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht hierover forum. Ik besloot me te registreren omdat ik van mening was dat je veel ervaring hebt met waterstof.

Dus hier ben ik een student van 16 jaar in Quebec. Ik heb een wetenschappelijk schoolproject te doen en ik besloten om een ​​go-kart waterstof te maken, met misschien wel, indien haalbaar en betaalbaar fotovoltaïsche cellen (zonnepanelen) om mijn batterij op te laden de electrolise.

Het doel van dit project is om een ​​kart zo groen mogelijk te ontwerpen, dus ik sta open voor uw suggesties, mits deze economisch;) Eigenlijk ben ik veel verder dan gevraagd te gaan, maar ik hoop het wel verdiepen van mijn kennis en, indien mogelijk, ga dan naar de wetenschap eerlijke en misschien win een beurs voor mijn universiteit betalen om techniek te studeren.

Back to the point, las ik enkele uren op het onderwerp en vond geen info verkeerd. Ik weet hoe ik de bubbler en elektrolyse doen. Mijn grootste probleem is dat de aanpassingen te maken. Hoe bevestig ik en pas de elektrolyseur de motor kart? Uiteraard, dit is zeker niet zo ingewikkeld als de motoren hersenen die mis is met uw gadgets zijn, geweldig vond ik het uit mijn lezing genaamd passeren.

Hier zijn enkele nuttige informatie:
- De motor van de kart is een standaard Honda Gx200
- 197 cc
- 6.5 hp
Link naar een motor foto: http://bricolage-jardin-chauffage.vivastreet.com/outillage-jardinage+domerat-03410/moteur-honda-gx-160-neuf--gx-120--gvxv160/13344877

Uiteraard, als je geïnteresseerd bent, zal ik u een rapport tellen de voortgang van mijn project met foto's en video. En als ik in de problemen, ik hoop dat je me kunt helpen.

Dus dank u allen,
Karltechno96
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 23/10/12, 08:56

Hoe ga je waterstof op te slaan?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/10/12, 12:51

Hoe bevestig ik en pas de elektrolyseur de motor kart?

verbruiken veel meer energie om waterstof dat de bevoegdheden van de kart te maken, dus het is onsamenhangend energie, dus neem dat de batterij van de elektrische motor kart lopen !!!

Anders heb je een echte en niet een droom project, het bereiken van de laagste verwarmen met zonnewarmte van zomer- naar wintertijd, ondergronds opgeslagen à www.dlsc.ca Een Canadese prachtige prestatieFunctioneel, toegankelijk over de hele wereld te maken !!

Eén ontbrekende boren goedkoop, zoals micro-robot boor en goedkope verstoppingen van de waterstroom, met kalk of geïnjecteerd opgelost calciet !!!

Dit is een realistisch project, voor altijd het verwijderen van CO2, vervuiling, nucleaire, voor altijd, eeuwig, zonder verbruik van iets, eenmaal geïnstalleerd.

In plaats daarvan, je kart is een droom.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 23/10/12, 18:28

Hallo! Karltechno96

Het doel van dit project is om een ​​kart te ontwerpen zo groen mogelijkDus ik sta open voor uw suggesties, mits deze economisch;)


Uw keuze lijkt een "beetje" vatbaar voor kritiek ... Een kart is speelgoed en geen hulpmiddel om zich te verplaatsen (groen wat!) ..... Wat kan het, behalve plezier maken, zonder geld te verspillen? energie en vervuilen? Sorry maar de "groene" kant krijgt een klap : Mrgreen: .

De motor zelf, de stroom van de waterstof leidt tot de complicaties, gewicht, volume, vooral omdat de verbetering nog te bezien ...... het risico te gebruiken meer energie om de elektrolyse u kunt herstellen door het injecteren van waterstof in uw motor doen ....

Om de verbruiksprestaties van uw kart te "verbeteren", zou u bijvoorbeeld kunnen werken aan de transmissie (reductie). Meestal trekken ze te kort om ze leuker te maken met een betere acceleratie, maar in de rechte lijn gaan ze over toeren of bij de breker (prestatie niet echt bovenaan). Door de motor zo lang mogelijk dicht bij het maximale koppeltoerental te laten werken, zou het brandstofverbruik en de vervuiling kunnen verbeteren. Eindelijk ... dat wil zeggen dat je de kart moet omtoveren tot een kalf ... niet erg leuk om hem aan te passen : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Go-Kart en HHO engine: Noodzaak van een hand!




par moinsdewatt » 23/10/12, 18:42

Karltechno96 schreef:Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht hierover forum. Ik besloot me te registreren omdat ik van mening was dat je veel ervaring hebt met waterstof.

Dus hier ben ik een student van 16 jaar in Quebec. Ik heb een wetenschappelijk schoolproject te doen en ik besloten om een ​​go-kart waterstof te maken, met misschien wel, indien haalbaar en betaalbaar fotovoltaïsche cellen (zonnepanelen) om mijn batterij op te laden de electrolise.

Het doel van dit project is om een ​​kart zo groen mogelijk te ontwerpen, dus ik sta open voor uw suggesties, mits deze economisch;) Eigenlijk ben ik veel verder dan gevraagd te gaan, maar ik hoop het wel verdiepen van mijn kennis en, indien mogelijk, ga dan naar de wetenschap eerlijke en misschien win een beurs voor mijn universiteit betalen om techniek te studeren.

Back to the point, las ik enkele uren op het onderwerp en vond geen info verkeerd. Ik weet hoe ik de bubbler en elektrolyse doen. Mijn grootste probleem is dat de aanpassingen te maken. Hoe bevestig ik en pas de elektrolyseur de motor kart? Uiteraard, dit is zeker niet zo ingewikkeld als de motoren hersenen die mis is met uw gadgets zijn, geweldig vond ik het uit mijn lezing genaamd passeren.

Hier zijn enkele nuttige informatie:
- De motor van de kart is een standaard Honda Gx200
- 197 cc
- 6.5 hp
Link naar een motor foto: http://bricolage-jardin-chauffage.vivastreet.com/outillage-jardinage+domerat-03410/moteur-honda-gx-160-neuf--gx-120--gvxv160/13344877

Uiteraard, als je geïnteresseerd bent, zal ik u een rapport tellen de voortgang van mijn project met foto's en video. En als ik in de problemen, ik hoop dat je me kunt helpen.



Dus dank u allen,
Karltechno96


Wat is de relatie tussen de elektrolyseur en de motor Kart?

Het is alsof ik mezelf de vraag van de relatie tussen rafinnerie en de motor van mijn auto benzine ......
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Go-Kart en HHO engine: Noodzaak van een hand!




par gildas » 23/10/12, 18:52

Karltechno96 schreef:Heb ik besloten om een ​​go-kart om waterstof te maken


Powered 100% waterstof?
0 x
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 23/10/12, 20:56

Zoals uiteengezet Dede, in een stijl die zeer korte tijd Dede, is het interessanter een performance oogpunt om direct de macht een elektrische motor van de accu.

Dit geldt dwingt je om je project te heroverwegen.

De return channel is echt van cruciaal belang en geven u ordes van grootte zul je in staat zijn om het eerste concilie van Dede genieten.

In het geval van een elektrische auto hebben we:
Batterij 70% voor het laden-ontladen en 95% opbrengst aan elektrische auto 67%
Voor je Kart voeg je de productie van H² en een warmtemotor toe die helemaal niet geschikt is in de ketting. Uw systeem voorziet de warmtemotor rechtstreeks van H² (20% zeer optimistisch). Deze H² geproduceerd door draagbare elektrolyse moet een rendement hebben van <40%. Er wordt een opbrengst van - 10% verkregen.

Je moet de H² zien als energiedrager benzine of het type gas.

Hier, je energiedrager is de batterij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 23/10/12, 23:14

Geen behoefte om de rendenment te berekenen: het is hoe dan ook nul! sinds kart geeft geen bruikbare energie: het alleen consumeren

zijn er elektrische kart ... maar het is moordmachine drum, met relatief kleine batterij die leeg zijn en de belasting te snel

de oude benzinemotor blijft alleen de meest economische oplossing

de waterstof kan worden gebruikt om de kart groene verf ... maar waarom het probleem is niet de elektrolyseur, compressor maar in flesjes gebracht heeft 200bar ... zonder mix zuurstof te vermijden om peter g te zijn .....

Als de waterstof was een goede oplossing zou beter zijn om elke dag in uw auto te gebruiken van tijd tot tijd met de kart
0 x
Karltechno96
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 20/10/12, 20:06




par Karltechno96 » 23/10/12, 23:32

Allereerst bedankt voor het zo snel te reageren!

Dus ik zal proberen om alle vragen te beantwoorden.

Het idee van de Pantone motor, die niet is niet geheel waterstof maar eerder een bijmengen van waterstof bij koolwaterstoffen, komt vooral omdat ik werk in een kart, dus ik heb een gemakkelijke toegang voor, en zij heeft genomen verminderd. Vervolgens ben ik natuurlijk van bewust dat ik een negatieve Consumer Vragen verhouding zal hebben, omdat het duurder is om waterstof dat dit te melden énergitique waarde daarna te creëren. Het idee was voornamelijk te wijten aan te tonen dat het mogelijk was om broeikasgassen te verminderen met waterstof als vervangers.

Dan weet ik heel goed dat de kart is een stuk speelgoed en daarom niet erg groen, maar de geest die ik 16 jaar, dan ja, ik wil mijn project interessant en creatief maakt niet verliezen. Het doel is hoofdzakelijk om aan te tonen dat het mogelijk is om vervanging, zelfs gedeeltelijk, benzine meer duurzame energie.

Om door te gaan, de problemen van het toevoegen van een klein zonnepaneel, hoopte ik dat je me zou antwoorden of het mogelijk is met een dergelijk apparaat aan de verhouding dichter bij de consumptie van 0% te brengen omdat je mij is dat ik op het punt stond - 10%.

Natuurlijk kon ik een elektrische kart te maken, maar ik vind het idee van waterstof interessanter en zeker meer origineel, want ik en mijn teamgenoot zal zeker de enigen met een dergelijk project op mijn school.

Kart waterstof (gedeeltelijk) in een uitstekende : Mrgreen: Zoals gezegd, zeker, hebben weinig ik dit hoorde en ik wilde meteen om het te proberen op een dag.

Andere vraag, ik begrijp dat sommige van jullie hebben auto veranderen, met Pantone-motor of een ander, hoe doe je dan naar een positieve verhouding van energie te krijgen?

Ik wil restipuler Ik weet niets, dan is dat mijn project kan worden herontworpen. Als u nog andere suggesties, maar ik hou van het idee van de kart, please! :)

Voor forreur mini robot, kunt u mij meer vertellen?

Nogmaals dank u dank u voor al uw hulp :)
0 x
Karltechno96
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 20/10/12, 20:06




par Karltechno96 » 23/10/12, 23:36

chatelot16 schreef:Geen behoefte om de rendenment te berekenen: het is hoe dan ook nul! sinds kart geeft geen bruikbare energie: het alleen consumeren

zijn er elektrische kart ... maar het is moordmachine drum, met relatief kleine batterij die leeg zijn en de belasting te snel

de oude benzinemotor blijft alleen de meest economische oplossing

de waterstof kan worden gebruikt om de kart groene verf ... maar waarom het probleem is niet de elektrolyseur, compressor maar in flesjes gebracht heeft 200bar ... zonder mix zuurstof te vermijden om peter g te zijn .....

Als de waterstof was een goede oplossing zou beter zijn om elke dag in uw auto te gebruiken van tijd tot tijd met de kart


Ik zag net je antwoord! interessant om te weten, zodat we het idee van een elektrische kart kan verwijderen.

De waterstof werd inderdaad gebruikt om "de kart groen te schilderen", om hem groener te maken. Wat betreft de snoepjes, is het niet mogelijk om onderweg waterstof te maken?
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten