Informatie pantone kit te koop op moteurpantone.net?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
lefof
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 28/09/12, 12:11

Informatie pantone kit te koop op moteurpantone.net?




par lefof » 28/09/12, 19:19

Hallo iedereen.

Het is een paar jaar geleden dat ik het Pantone-systeem ontdekte en ik zou het graag willen proberen op een 206xs.

Ik ben van plan de pantone-basiskits op deze site enginepantone.net/vente.htm te kopen

Heeft iemand het geprobeerd en werkt het?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Informatie over pantone-kit te koop op enginepantone.n




par Flytox » 28/09/12, 20:38

hallo lef

lefo schreef:Hallo iedereen.

Het is een paar jaar geleden dat ik het Pantone-systeem ontdekte en ik zou het graag willen proberen op een 206xs.

Ik ben van plan de pantone-basiskits op deze site enginepantone.net/vente.htm te kopen

Heeft iemand het geprobeerd en werkt het?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.


Het lijkt op een Econokit-kloon van Ecopra (een submerk?). En jouw benadering van die van een commercial : Mrgreen:

Nog geen rendement op Econology, zo lijkt het. Om deze kloon te evalueren zou het leuk zijn om hem op een auto gemonteerd en getest te zien.....in volledige onafhankelijkheid......of we kunnen bijvoorbeeld het origineel op de post volgen:

https://www.econologie.com/forums/efficacite ... 10533.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lefof
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 28/09/12, 12:11




par lefof » 29/09/12, 13:35

Ik ben een machinale technicus en heb verre van de vaardigheden van een verkoper ^^.

Anders heb ik de kits besteld en zal ik je nieuws geven.

Mijn auto:
Peugeot 206xs 90pk benzine
huidig ​​verbruik: 650km voor 50l benzine of 7.7L/100.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/09/12, 14:49

lefo schreef:Ik ben een machinale technicus en heb verre van de vaardigheden van een verkoper ^^.

Anders heb ik de kits besteld en zal ik je nieuws geven.

Mijn auto:
Peugeot 206xs 90pk benzine
huidig ​​verbruik: 650km voor 50l benzine of 7.7L/100.


Wat is jouw model dat zo dorstig is? : Mrgreen:

http://www.ideesmaison.com/Calculettes/ ... ml?page=10

Beeld


Is het een "typische" rit voor dit verbruik van 7.7 liter/100km, met veel stad, snelweg etc...? Je rijstijl is nerveus, koel, gehaast....?
Goede bewerking, het zou leuk zijn als je het zou kunnen illustreren met foto's.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lefof
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 28/09/12, 12:11




par lefof » 24/10/12, 18:36

Ik kon mijn auto niet vinden in je lijst, ik was een 206 xs 1.6i 90ch, en mijn rijstijl en sportief aan de limiet van mijn auto ^^.

Anders heb ik net mijn kit ontvangen en dus is het in feite een econokit, het is gewoon een wederverkoper.

Ik heb een vraag, ik zou graag willen weten waar de leidingen van de bus zijn (is het die op de foto?)

Beeld

merci d'avance
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/10/12, 19:39

lefo schreef:Ik kon mijn auto niet vinden in je lijst, ik was een 206 xs 1.6i 90ch...


Je zou de originele conso voor deze auto moeten vinden (die van de fabrikant, maar ook die van de gebruikers, forumers, journalisten etc...), anders ontbreekt er een essentieel vergelijkingspunt.

en mijn rijstijl en sportief op de grens van mijn auto ^^.

Dat zei ik terloops : Mrgreen: Hier is het een Ecolo-site.....waar we oplossingen zoeken om het milieu zo min mogelijk te belasten...door zo min mogelijk fossiele brandstoffen te verbruiken, enz... zeg tijdens het rijden zen, zacht, cool en om de meest "utilitaire" redenen mogelijk ... in tegenstelling tot plezier rijden ergens onverantwoord ...

Eindelijk brandstof besparen door bij donf te rijden....???????? Het zou genoeg zijn om langzaam te rijden om een ​​grote te maken... en zonder een Econokit te kopen. : Mrgreen:

Anders heb ik net mijn kit ontvangen en dus is het in feite een econokit, het is gewoon een wederverkoper.

Zo is het duidelijker. : Mrgreen:

Ik heb een vraag, ik zou graag willen weten waar de leidingen van de bus zijn (is het die op de foto?)

Beeld

Je moet de pijp volgen, kijken waar hij heen gaat. Kijk in het slechtste geval naar het technische tijdschrift, je moet een koevoet hebben. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten