Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mest
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 20/11/05, 11:14
Plaats: Vendee

Pantone




par mest » 20/11/05, 12:13

hallo iedereen sluit je aan bij de forum. en ja ik ben nieuw! Is er iemand die in de buurt van de winkel woont. Ik ben geïnteresseerd in de pentome, maar ik kan het systeem niet goed begrijpen. Ik heb foto's op de Quanthomme-website bekeken die niet gemakkelijk te zien zijn en de plannen, ik begreep het niet goed. Ik ben een klusjesman, ik zal het wel kunnen doen, maar het is noodzakelijk dat ik het eerder begrijp. Het beste is om iemand te zien die het beseft. hopelijk dat we proberen alles te bevorderen wat onze planeet van schade kan redden dan dat wat ons regeert! ........ eindelijk begreep je me meer :D :D :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 20/11/05, 14:34

Ik raad je aan om te graven op de forum, vindt u alle informatie over het PANTONE-systeem (en niet pentome).

Je moet weten dat het systeem dat op voertuigen is gemonteerd, is afgeleid van het pantone-systeem en systeem G wordt genoemd. Het doel is alleen doping met water, dus de bubbler bevat alleen water, en er worden geen wijzigingen aangebracht aan het "brandstof" -gedeelte van het voertuig.

A+

Cyril
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 20/11/05, 14:42

Begin bij het begin, d.w.z. hier: https://www.econologie.com/c-est-quoi-le ... -1313.html

Neem een ​​paar dagen de tijd om deze pagina's te lezen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 75-gasten