Probleem met een maaier

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41

Probleem met een maaier




par kampioen » 03/11/05, 21:53

hello,

een vriend en ik hebben net een maaier pantoniseerd. De motor is 3,5 pk. We hebben een bubbler om de pantone gemonteerd en er gasolie in gedaan.
de carburateur is gelaten zoals het is en in amon is er de uitlaat van de reactor en dan is er het luchtfilter.

de motor werd zonder al te veel moeite met benzine gestart (twee jaar niet gedraaid) en daarna met enkele aanpassingen van de luchtinlaatklep bijna normaal gedraaid.

Het leek me dat het te snel draaide, maar het is moeilijk te realiseren. De motor moet 15 tot 20 minuten draaien zolang er benzine in de tank zit. Toen maakte het een geluid en bleef steken. Ik kon het herstarten na het schoonmaken van de kaars, die vettig was, maar hij stopte na een paar seconden.

waardoor de motor een geluid maakte dat lijkt op dat van een segment in slechte staat.
dus er was iets dat hij niet leuk vond.

goed ik heb een vraag
Kan dit type motor alleen op brandstof draaien?
is de bewerking die ik heb gedaan effectief? de uitlaat van de reactor wordt tussen de carburateur en de luchtinlaat geplaatst.
Moet u een regelklep aan de inlaat van de reactor hebben?
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 03/11/05, 22:43

Dag
Sorry, we zien het niet zo goed op je foto, het lijkt erop dat je de reactoruitlaat tussen de carburateur en de inlaatpijp hebt geïnstalleerd. Dus het is doping en geen 100% pantone?
Parcontre als je me leuk vond, in het begin had ik een water / benzinemengsel bubbler Pantone gemaakt en ik had de uitlaat van de reactor aangesloten op het luchtfilter van de originele brandstof. Het werkte alleen als er benzine in de brandstof zat. Ik dacht dat in plaats van frisse lucht in te zuigen, het voldoende was om gas en brandstofgas op te zuigen om te draaien. Met de benzine in de tank van de brandstof start ik de motor zodat de reactor dan de reactor overneemt en het overneemt. Het was een fout. In 100% Pantone breng je je brandstof over en zuig je alles uit de reactor direct op via de inlaat.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten