Vereniging pantone + diesel + stookolie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio

Vereniging pantone + diesel + stookolie?




par jonsmit » 24/10/05, 20:35

hallo, na veel lezen is dit mijn eerste bericht op deze site.
heeft iemand de combinatie getest van een pantonereactor met een dieselmotor die draait op dieselbrandstof met een zeer hoog percentage olie of zelfs 100% olie? is het compatibel?
Ik ben van plan om de zaak uit te proberen op een oude patrouille 3.3td van 88 die naar ik hoop nog vele jaren in dienst zal zijn.
in termen van stookolie, geen probleem, het is gefilterde terugwinning in de regels.
wat de constructie van de reactor betreft, ik heb urenlang tientallen pagina's doorgespit, ik ben er niet uit over de afmetingen, het aantal reactoren en de montage die betrouwbaar en duurzaam moet zijn.
Ik accepteer alle gedocumenteerde relevante suggesties voor zelfbouw. Dankjewel.
0 x
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio




par jonsmit » 05/11/05, 00:28

hoi, je bent aan het lezen maar niemand neemt op. jammer. het is eerder in de zin van een ecologische benadering om oliebrandstoffen te associëren met pantomime of spad.
gelukkig ben ik op mijn hoede, voor info: http://www.oliomobile.org/
0 x
alle olie het water in de wind in de zon te Ptits zoiseaux is beter als het is allemaal goed
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/11/05, 20:34

welkom
Geen probleem mijn vriend mijn meisje en ik doen het al heel wat km : Lol: ;en we vermoeden dat veel buren hetzelfde doen!!!! (sinds een maand is het terugwinnen van gebruikte frituurolie moeilijk geworden). : Cry:
@+
zac
Ps: leest André's proza, hij kent het en gaat naar de eenvoudigste weg; voor tips sta ik tot uw beschikking!
0 x
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio

pantonisering 3.3td




par jonsmit » 14/11/05, 05:39

hoi zac, bedankt voor je aanbod. voor het winnen van olie ligt het niet voor de hand. Ik heb de indruk dat ze alle chips in huis hebben om naast het feit dat ze onder contract staan ​​ook hun oude oliën door te geven. wat stel je voor voor het beest? een+
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 14/11/05, 15:34

welkom
Ik ken je molen niet, maar begin eenvoudig; een reactor en carburateur of metalen spons (doe geen moeite met een bubbler).
respecteer 2 punten: zo heet mogelijk en een goede onderdruk (venturie of klep); maak je geen zorgen over beperkingen op inlaat en uitlaat.
@+
zac
0 x
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio

3.3 td patrouille uit 1988 om te pantoniseren




par jonsmit » 02/12/05, 13:51

hallo, het is een 3.3 td patrouille uit 1988. ik ben niet zo bekend met deze motor. nieuwe auto. pomp inj kiki ook een kopie van de bosch in. loopt op een olie-dieselmengsel. pantoniseren.
0 x
GMX972
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/12/05, 14:59




par GMX972 » 02/12/05, 15:01

Dag iedereen !!!

Wat mij betreft zoek ik gewoon iemand die dit pentone systeem voor mij kan maken Bij voorbaat dank. Ik zit in de IDF.@Binnenkort
0 x
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio

turnkey




par jonsmit » 03/12/05, 09:57

hallo, zoek de site http://www.soleol.net/

maar het is goed om een ​​persoonlijk idee te krijgen. Met vriendelijke groeten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 03/12/05, 17:25

Ik zie dat de man op de site SPAD op tractoren installeert; is het hetzelfde voor de carkits die het verkoopt :?
Want volgens de webmaster van econologie en een opsteller die ik tegenwoordig ontmoet heb, is de SPAD niet geschikt voor auto's.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/12/05, 20:13

Deze carkit is geen Spad, reactor en bubbler zijn gescheiden (reactor in de uitlaat en bubbler onder de motorkap).
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten