contacten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
herypce
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/10/05, 13:27

contacten




par herypce » 18/10/05, 15:51

hallo allemaal

Het is heel moeilijk voor een monteur (zoals ik) om volledig te begrijpen hoe een PMC Geet Pantone werkt,
neutrale vervuiling, verbruikt 80% water voor 20% koolwaterstof, dat laat je dromen: rolleyes:
Ik zou zo'n systeem niet alleen op mijn diesel installeren, dit is de reden voor mijn functie en ik zou in dit geval niet de enige moeten zijn,
Zijn er georganiseerde vergaderingen of andere soortgelijke evenementen waarmee u contacten kunt hebben?

na het lezen van de site http://www.essenceciel.tk waar wordt uitgelegd hoe een benzinemotor met water (100%) moet worden bediend volgens de methode van S. Meyer (rip), had ik graag willen weten of er voertuigen zijn die met dit systeem werken ...
(een pantonderivaat zonder toevoeging van koolwaterstof)

Dankjewel ;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 18/10/05, 16:07

welkom
Eerst niet dromen: 80/20 als je er bent, ben je beter dan wij; maar 20/80 en bijna nul vervuiling komen we daar met een goed gemonteerde waterdoping.
Veel mensen dragen pantones in Frankrijk; sleept voort forum alle antwoorden op uw vragen zijn er. :P
Voor de meyer zijn er verschillende hierboven, maar voor zover ik weet is het nog niet gelukt om er een auto mee te laten rijden (als ik het mis heb zijn alle tips om er te komen welkom).
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
herypce
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/10/05, 13:27




par herypce » 18/10/05, 17:18

bedankt voor de info, g kan het me nauwelijks voorstellen omdat de monteur niet mijn hobby is: huh:
anders schil ik forum recent maar ik ben van plan om te rollen
zonder de lobby's te vervuilen of te onderhouden! (c door de biai van olomomobile die ik hier heb)
veel geluk o monteur bezorgd over onze omgeving ... a +
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/10/05, 17:21

Als u nieuw bent in het systeem, zou ik u adviseren om niet te veel te verliezen in de forum maar liever om te baseren op de site, te beginnen met deze pagina bijvoorbeeld: https://www.econologie.com/c-est-quoi-le ... -1313.html
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten