Dat is het, ze hebben erover gesproken!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
coyote2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/10/05, 13:38




par coyote2 » 15/10/05, 13:46

Op France 2 spraken ze in de middagkrant over de Pantone-reactor. Ze presenteerden een boer met zijn tractor en een automobilist die het proces gebruikte. Volgens hen zou het installeren van een pantonereactor op een auto 1000 euro kosten. Er wordt verwacht dat de prijzen zullen dalen als gevolg van de massaproductie van eenvoudig te installeren kits.

Ze spraken ook over Jacques Pochon die cursussen zou organiseren over de Pantone-reactor. Heeft iemand enige informatie over hem: telefoon of e-mail, informatie over stages...
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 15/10/05, 17:28

Hij was een maand geleden in Mur-de-Bretagne om zijn met water gedoteerde R1 te presenteren.
Ik weet gewoon dat hij een lokale boer is.

Ik heb ook alleen het einde van het rapport gezien. Heeft iemand het opgenomen?
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/10/05, 17:34

Zijn R25 werkt niet zoals het lijkt, hij is een oplichter volgens APTE... maar aangezien deze 2 entiteiten gelijktijdig zijn, is het moeilijk om een ​​objectieve mening te vormen...

We zullen proberen dit rapport terug te krijgen (nog eentje dat onjuiste informatie geeft?)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/10/05, 18:36

Ik zag het rapport op de site van france2.fr ( http://jt.france2.fr/13h/13h_index_semaine.php3?jt=0 vooraf naar ongeveer 2min)

Het is niet slecht, er is zelfs een heel mooi synthetisch beelddiagram (ook al is het wetenschappelijk discutabel), we citeren "Pantone-reactor". Ik denk dat dit het meest onpartijdige rapport is dat tijdens een journaal is uitgezonden....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 16/10/05, 13:45

https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=1961 voila :) Bedankt loxo :)

De HVB-video van TF1 komt ook :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 16/10/05, 14:29

Bedankt dat je dit allemaal online en downloadbaar hebt gezet, omdat degenen die het nog niet hebben gezien de rapporten kunnen zien en...

om dit te laten zien aan degenen van onze vrienden die niet overtuigd zijn. Uitzendingen op het nieuws maken dit in hun ogen waarschijnlijker. Vreemde kracht van het kleine dakraam...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
elmire51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 07/10/05, 11:21
Plaats: Angoulême (16)




par elmire51 » 21/10/05, 21:21

sinds ze over het pantone-systeem hebben gerapporteerd, is het gek hoeveel mensen er met me over beginnen te praten, terwijl ze voordat ze wisten dat ik erin geïnteresseerd was, maar niet probeerden meer te weten te komen ...
0 x
Als iemand in de buurt van Angoulême (Charente) woont, neem dan contact met mij op.

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten