pantone tractor op de proef

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)

pantone tractor op de proef




par binbins4 » 07/10/05, 23:19

de eerste bank testen zijn uitgevoerd in Egypte uitgevoerd.
25 130% tot meer macht!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79329
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 08/10/05, 09:54

133% gewoon ... grappig ... want de motor interne monteurs kon niet eens zo'n overkill dragen (security ontwerp tot 40% meer vermogen lijkt het)

Het is vreemd dat zelfs persoonlijke, mijn passage op de bank hebben niets gegeven (geen% winst in macht of conso ... die geweldig in beide injecteren 2L per uur van het water in de motor is al ) ... maar ik doe iets te verkopen ... en ik heb niet langer vertrouwen in Apte ...

Ik zou graag naar de originele verklaringen te zien ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 08/10/05, 11:58

133% winst macht?
Ik betwijfel het sterk !!! : Blink:
deze tractor te doen over 60cv, zou mechanische helemaal niet overleven op de bank met name in de koppelingsplaat cramerait en zelfs als hij weerstond dit zou het vak dat péterait (pdf meestal) zijn er niet ik betwist deze cijfers 35%, maar ik ben bereid om% 133 ... : Lol: : Lol: : Lol:
Door nadelen in termen van num.15 vraag ik aan de trekker en vooral proberen te zien, omdat ik dezelfde tijdens 10 jaar weet ik perfect gehad!
als er fraude was hier zou ik meteen weten! :D
Ik zei dat zijn conso is 20L / h 100cv tot 2200t / m bij volledige belasting (D358 engine)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/10/05, 20:17

Hallo,
Het n, y persoon die de afbeelding die 400 rpm RPM was opgevallen
500 en RPM, het toerental van de PTO-uitgang versnelling om een ​​generator of andere PTO aurrai het was goed om de ware motor revoluties geven
die naar verwachting volgen de PTO rpm 1800 of meer, afhankelijk van de trekker
c, daarom het koppel zo hoog.
Voor primaire consomation het is vrij realistisch, maar om de macht c, 133% is wat is het? ten opzichte van wat?

Het probleem wanneer het aankondigt grote getallen op het net en aan de andere kant proberen te reproduceren Pantone ze voelen zich bedrogen en er zijn vragen wat is het dat ik verkeerd gedaan? Wij zoeken wordt ontmanteld en wordt gebroken door Ecoeur, resultaten die je verliest een volgeling, die in staat zijn om de vergunning vooruit zijn geweest.
Geef altijd de juiste tijd op, het is niet nodig om met monsters te meten. Op de lange termijn maken de nummers een redelijke realiteit. Op de forum we hebben niets geschuimd, we moesten gewoon ideeën uitwisselen om het systeem te verbeteren.
Van te voren verkeerde cijfers verliezen we al onze geloofwaardigheid, en dat is dat we doorgeven aan de verlichte. droomt van klussers.

Ik haat de 50% van atteindres behalve ik weet niet wat?
toen ik vergelijk als een 150kmh of dat nog steeds actief ik roll een 100kmh?
of pantone Minmum voor en na Minmum Pantone? ongeacht de snelheid van gedrag? Dat is te vergelijken een auto met een tractor.
Om te luisteren naar ik uiteindelijk geloven dat ik van de baan in mijn ervaringen met mijn 30% Ik ben ver achter hen ... De goede kant het dwingt me om harder te werken ....

Andre
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 08/10/05, 21:17

Bonsoir à tous,

Ik denk dat het waarschijnlijk een vergissing, hier moet 25 33% tot%, wat meer redelijk lijkt te zijn.

Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 08/10/05, 23:00

heuuu ja ik denk dat het nogal een vergissing omdat 133% ....... zult moeten de gesmede aluminium en titanium dat goed gaat komen

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 09/10/05, 19:34

Ik weet dat in Frankrijk is er een trailer aan de trekker te verplaatsen naar de bank, een kracht van Prisse aan de kant met anti vervuiling testen aangesloten op een pc met het oog op de motor tuning te optimaliseren, zag ik het met Jammi in "dit is geen rocket science" .Ik ben etonné hij niet in Frankrijk met dit spul.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79329
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 09/10/05, 19:59

Recht, vooral omdat alle CUMA zijn normaliter uitgerust met één of meer beweegbare banken.

Er is ook de AILE vereniging in Groot-Brittannië die heeft ...

Toen ik vroeg of ze hadden een Apte kans om me te vertellen een van hun client voor dat ik het organiseren van een passage op de bank heb ik nog nooit beantwoord ... niet erg geloofwaardig ...
Dernière édition par Christophe de 07 / 09 / 09, 17: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 09/10/05, 22:30

ten aanzien van tractoren en zelfrijdende er CEMAGREF voor benchtests
0 x
laurents
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/01/06, 12:32
Plaats: Plouzané (29)




par laurents » 02/02/06, 14:03

In ieder geval is de curves geven zeer slechte ogen! Hoe kunnen we zet iets als dit op het web! Dit is onzin!
Iemand moet het coördineren aan u iedereen die geïnteresseerd is in het echte bench testen op de middelbare school Lehec Claude St Hilaire du Harcouet (50)
0 x
deze handtekening kan veranderen omdat ik geloof en ik geloof niet!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten