Politiek bestaan?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 10/02/04, 17:42

Hello!

Ik heb net artikelen gelezen over de naderende piekolie ... het is koud in de rug.

En er kwam een ​​vraag bij me op:

Zijn er politieke groepen (pressiegroep, partijen, diplomatieke wereld van het mediatype) op nationaal, Europees, internationaal niveau om onze tijdgenoten reden te laten horen als het gaat om energie?

Inderdaad, buiten het ecologische risico is het een gelukkige wereldoorlog die ons wacht op de dag dat de oliefles leeg is. Vandaar het belang van massale investeringen in het zoeken naar alternatieven om dit algemene conflict te voorkomen.

Zijn er mensen die er op de een of andere manier in slagen om dit echt te beïnvloeden in het beleid van onze regeringen, waar zijn we bruin?


Rulian, vragend.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 10/02/04, 19:42

Nee, ik denk niet dat er zo'n groep is omdat de oliemaatschappijen ALLES beheersen en dat vanuit een bepaald belang iedereen "uitverkocht" is. Waarom denkt u bijvoorbeeld dat "groene" groepen zoals greenpeace of WWF met hun miljoenen de ontwikkeling van nieuwe technologie niet helpen? (ze kunnen dit gemakkelijk doen) Persoonlijk heb ik geen antwoord, maar gezien het aantal uitvindingen dat achterblijft in de vakken wegens gebrek aan ontwikkeling en middelen, stel ik mezelf serieus de vraag ...

Anders maakt u zich geen zorgen, de wereldoorlog is al begonnen, kijk naar Afrika, dit zal het volgende Midden-Oosten zijn ten opzichte van olie en Frankrijk en de VS vechten daar discreet en indirect voor controle over dit continent.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 11/02/04, 14:20

Nou, de beste manier om het te weten is om het misschien te proberen ...

Als heren in jassen en donkere glazen verschijnen die ons laten begrijpen dat het beter is om te stoppen als we niet pan-pannen, dan zullen we worden opgelost :D

En erger nog om gehoord te worden, je hebt de media nodig. En wat willen de media: sensationeel, tragisch, cataclysmisch ...

Wereldoorlog III tegen de achtergrond van een droge stroomuitval en een gegeneraliseerde sapstoring, is dat niet cataclysmisch? Waarom keert u de mediaarmen van de "petrocraten" niet tegen hen? hhmmm? B)

Bovendien zal het gezegend brood zijn voor de journalisten die behoefte hebben aan primeurs die de nieuwskamers door legioenen bevolken.
En erger nog, we kunnen hebben wat we willen: massaal publiek bewustzijn tot het bereiken van "kritische massa".


Wat vinden jullie ervan, mensen?
Misschien kan een beetje demotisch sensatiezucht helpen?
(OK, sensatiezucht en demagogie zijn meer dan verachtelijk, maar hey, je moet weten wat je wilt ...)

Rulian, heel speels en erg dromerig :P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/02/04, 19:50

Aan de onderkant ben ik het ermee eens, over de vorm die niet genoeg zal zijn ... het "knoeien" met betrekking tot het broeikaseffect is al heel belangrijk (vergeleken met de effectieve maatregelen die zijn genomen) en vooral ... mensen vergeet snel ... na overstromingen, hittegolven ... doen we meer moeite?

Ik betwijfel het ... erger we geven de organisatie de schuld (we verdrinken de vis wat ...)
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 13/02/04, 11:00

Wauw !! De klas !!

Opgenomen door Interpol, gemonitord door de RG, MI6 en de CIA ...

Ze zullen allemaal gek op me zijn :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/02/04, 19:48

Ik weet niet of klasse de juiste term is ...

MI6?
wat is er? Ik weet het niet ...


aan de andere kant kan ik je vertellen dat HET NIET WERKT!

Nog een Holywood-legende :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 14/02/04, 16:16

MI6 is de Britse informatiedienst denk ik;)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/02/04, 14:21

ok merci

ze zijn nog niet gekomen ... ptetre omdat de site niet in het Engels is :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 16/02/04, 21:44

Misschien zal het ooit in het Engels worden vertaald: knipperen:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 16/02/04, 22:54

Ik reken erop ...:)

Eindelijk zullen we zien ... zo is het al moeilijk genoeg!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 282 gasten