MivilleAndrà © is aanwezig

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
MivilleAndré
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 30/07/10, 19:42
Plaats: Haute-Savoie FRANKRIJK
x 2

MivilleAndrà © is aanwezig




par MivilleAndré » 03/08/10, 11:40

Hallo, mijn naam is André Miville, ik ben net 14 geworden op 22 juli 2010. Ik ben gepassioneerd door natuurkunde, scheikunde, economie en ecologie (in beide richtingen), biologie, wiskunde, geometrie , metallurgie, astronomie ... alles wat wetenschappelijk is wat. Ik heb het project om een ​​doctoraat in de natuurkunde te doen om bij NASA of CERN te werken, ergens in deze straal, anders werk ik voor mijn account in engineering, ik heb inderdaad veel idee van uitvinding ...

Ik ben zeer verbonden met de toekomst van de planeet, met het smeltende ijs en ... helaas met het slechte hart van de mens. :onheil:

PS: Ik woon in de Haute Savoie in Frankrijk
Dernière édition par MivilleAndré de 03 / 08 / 10, 16: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
sparen, ontbering, herstel en wijsheid, dat is mijn motto!
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 03/08/10, 14:32

MivilleAndré


Welkom bij Ecology! :D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 03/08/10, 14:47

Je kijk op de toekomst van de planeet op 14-jarige leeftijd zal zeker interessant zijn. Moeilijke uitdaging naast het combineren van je passies (natuurkunde, scheikunde, economie ...) en de toekomst van de planeet.
Maar omdat je vandaan komt "iaute" je woont al in een regio waar het evenwicht tussen toerisme, industrie en milieu niet gemakkelijk te vinden is.

welkom Andre
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
MivilleAndré
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 30/07/10, 19:42
Plaats: Haute-Savoie FRANKRIJK
x 2




par MivilleAndré » 03/08/10, 16:49

Dank u, dank u mijn goede heren! maar ik begrijp de uitdrukking 'je komt uit de iaute' niet :?
0 x
sparen, ontbering, herstel en wijsheid, dat is mijn motto!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/08/10, 16:56

+1 :schok:

Maar het heeft waarschijnlijk te maken met uw regio ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 03/08/10, 18:24

Vertaal, als ik me niet vergis, met: "je komt uit de hoge", begrepen Savoie. Het is patois, bijna Bourgondisch ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 03/08/10, 22:25

Correct behalve dat het normaal gesproken is geschreven met een "y"want in de Yaute houden we van de"y" : Cheesy:
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 04/08/10, 09:00

Ja inderdaad. De "iaute" of de "ja", het is Haute-Savoie in sommige dialecten.

Gewoon een opmerking: u moet liever een bijnaam gebruiken en uw voor- en achternaam verwijderen. Anonimiteit is vereist forums.
0 x
Om te betogen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/08/10, 10:56

Aumicron schreef:Anonimiteit is vereist forums.


Ach ja, wordt opgemerkt waar dat? Moet je er al zeker van zijn dat het zijn naam is en of het hem dan niet stoort?

Met de explosie van sociale netwerken geloof ik dat de anonimiteit van het net een droom is geworden ...
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux




par Aumicron » 04/08/10, 11:38

Christophe schreef:Ach ja, wordt opgemerkt waar dat?

Het is onuitgesproken. En het is eerder het geval, toch?

Nu is het gewoon advies dat ik geef aan een 14-jarige zoals ik in dit geval zou doen voor iemand om me heen.
0 x
Om te betogen.

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten