Nieuwe thema's op forums econology?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Nieuwe thema's op forums econology?




par Christophe » 01/06/10, 12:12

Wil je dat we nieuwe thema's aanpakken forums econology via nieuwe sub forums?

Als dat zo is, zal elke suggestie of idee zorgvuldig worden overwogen en besproken :? : Cheesy:

Ook als je reorganisatie suggesties hebt, zeg ze hier en we zien wat we kunnen doen ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 01/06/10, 14:05

Hallo, Christoffel!

Daarnaast kunnen enkele onderwerpen aan bod komen:
Voeding en econologie (gezondheid, voeding, sport etc...).
Filosofie (aangezien het een terugkerend thema is: waar gaan we heen?).
Biodiversiteit (economische maatregel om fauna en flora uit te nodigen zich te ontwikkelen, ideeën, trucs, enz.)
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/06/10, 14:36

Bedankt voor deze 3 suggesties, alleen een voorbehoud bij het filosofische gedeelte, het kan snel in "politieke" spraak veranderen... maar wij (met de andere mods) hadden altijd tegen onszelf gezegd dat we niet aan politiek moesten doen... politiek en politiek, alles kan politiek zijn: econologie is een politiek... van het leven...

Wat betreft biodiversiteit (in de zin waarin u het definieert), zouden we het hier kunnen opnemen: https://www.econologie.com/forums/culture-et ... -vf73.html
of er https://www.econologie.com/forums/amenager-s ... -vf72.html

Ik goed?
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 01/06/10, 15:02

Het is duidelijk dat we niet over politiek of religie moeten praten, anders pas op voor uitglijden...
Voor biodiversiteit, ook op het gebied van tuinontwerp, is het nikel!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 01/06/10, 17:07

Een kleine verduidelijking, weet je wat politiek betekent,
Grosso is de organisatie en het beheer van de stad.
Als we de basisbetekenis behouden, vind ik het best goed om ecologie erdoor te mengen.
Maar je hebt gelijk dat het mis gaat.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/06/10, 17:10

Ja Quartz, daarom zei ik dat "alles politiek kan zijn".

Het probleem is dat momenteel de betekenis van politiek in wezen die van politieke macht is en incidenteel kinderachtigheid (we hebben deze week weer een goed voorbeeld) van de kant van arme media die willen proberen een land te besturen... : Lol: : Lol: : Lol:

Nou, serieuzer, ik zou graag een forum "Filosofie en samenleving" door te kijken hoewel het niet te veel afwijkt van politiek...politiek...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 01/06/10, 17:42

Nou, serieuzer, ik zou graag een forum "Filosofie en samenleving" door te kijken hoewel het niet te veel afwijkt van politiek...politiek...


Uitstekend idee!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/06/10, 23:56

sen-no-sen schreef:Hallo, Christoffel!

Daarnaast kunnen enkele onderwerpen aan bod komen:
Voeding en econologie (gezondheid, voeding, sport etc...).
Filosofie (aangezien het een terugkerend thema is: waar gaan we heen?).
Biodiversiteit (economische maatregel om fauna en flora uit te nodigen zich te ontwikkelen, ideeën, trucs, enz.)


Mijn eerste instinct (en ... passage in deze thread) zou zijn om te zeggen "Preventie" en niet voeding... en als het relevant is, kunnen we het beter doen door te plaatsen:

vroege preventie

(want anders is het te veel "Welzijn" teruggevorderd door het bedrijf, en de "Voeding" is slechts een aspect van "Preventie", net als de andere punten "gezondheid", "sport" etc ...)

Voor vragen die grenzen aan politieke onderwerpen en betrekking hebben op econologie (delicaat om te "behandelen" in a forum) deze zouden best in een tak kunnen worden gedekt "cultureel". Regeren is immers voorzien en voorkomen maakt deel uit van culturele praktijken:

Ecologische cultuur (en samenleving)

Op deze manier zou het semantisch duidelijker en mogelijk onberispelijk zijn ... maar ik kom er nog op terug : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 02/06/10, 11:24

Dat is genoteerd !

Ik zal de nieuwe toevoegen forums zodra we er minimaal 2 hebben beslist!
0 x
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 02/06/10, 11:40

Klein idee:

Een onderwerp dat biedt een veelheid aan "groene" recepten om onze dagelijkse producten te maken (onderhoud, schoonheid, enz.), met foto's en eenvoudige uitleg.
Ingrediënten tegen zeer lage prijzen, gemakkelijk te vinden, enz.

Persoonlijk zou ik graag willen leren hoe ik mijn eigen zeep kan maken, mijn eigen vlekverwijderaar. Het kan interessant en nuttig zijn voor ons allemaal, toch?
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten