Ethiek - forum - en de maatschappij ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
QuoVadis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 28/08/09, 15:42

Ethiek - forum - en de maatschappij ...




par QuoVadis » 02/04/10, 23:43

Bonjour à tous,

Ik vind dit echt leuk forum en ik breng er vele uren door, ook al post ik helaas niet veel wegens tijdgebrek en ook naar goeddunken ...

Maar nu twijfel ik. Hoe komt het dat hier "specifieke gevallen" voorrang kunnen hebben op de "sociale realiteit" van de forum?

Als voorbeeld is opgemerkt dat hierdoor al in korte tijd twee draden worden vergrendeld, altijd in relatie tot dezelfde roerder (wiens bijnaam "Recycling" is, tenzij ik me vergis).

Laat me deze twijfel concretiseren door me te verbazen over de PLAATS die dit type KARAKTER zo mooi aanneemt forum.

Die gematigdheid is zo grootmoedig om hen hun fouten in hun jeugd te vergeven, spelling (daar zouden ze zelf een poging kunnen doen ...) en hun fouten simpelweg, omdat ze zeggen dat ze "artiest" zijn en / of verdedigers van de "econologische zaak" zouden niet alles moeten vergeven. Wat maakt dat ik ineens twijfel ?! Kent Mr Recyclinage persoonlijk een lid / leden van moderatie buiten de forum ?

Ik las ergens dat iemand over Recy zei dat hij gaf "een slecht imago van forum". IMHO, voor deelnemers zoals hij is het veel erger, dit beeld wordt catastrofaal, eerder beoordelen:

Hier is iemand die:
- een voortijdige vermenigvuldiging van de draden na elkaar gemaakt en gevuld met fouten en met uiterlijk vertoon;

- die zichzelf de ergste beledigingen toestaat:
"Je bent een verspilling van beschaving"
https://www.econologie.com/forums/post164292.html#164292

- die schaamteloos tegen ons liegt:
"Na tien jaar zoeken naar werk"
https://www.econologie.com/forums/post164273.html#164273
... om zichzelf te ontkennen in dezelfde thread, verder.

Wie spreekt zelfs tegen de paus de ergste beledigingen uit:
https://www.econologie.com/forums/post164274.html#164274

Wie zijn zonen grootbrengt die niet het succes hebben, verwacht de aandacht op hem te vestigen:
https://www.econologie.com/forums/post164793.html#164793

En dus wie kan het allemaal betalen en wordt niet bestraft met mate!

Aan de andere kant worden degenen die zijn bedrog zelf herhaaldelijk aan de kaak stellen, uitgekozen:
https://www.econologie.com/forums/post164859.html#164859

Zonder te willen haasten in de brancards (het is niet mijn stijl) voor iemand buiten die hier aankomt, zou er reden zijn om je af te vragen of dit geloofwaardig is forum, Neen? Wat erg schadelijk is in vergelijking met de rijke inhoud.

Laten we duidelijk zijn: maakt Recycling deel uit van de Vereniging die verband houdt met Econologie. Zo ja, zou deelname aan deze vereniging alle rechten geven?

Waar zit het probleem? Kwestie van "ethiek" en "samenleving"? Ja, maar dit nieuwsgierige personage neemt nauwelijks deel aan de door anderen geïnitieerde zonen, dus ... We moeten dus zien dat we niet te ver gaan. Daar lijkt het mij dat de gele lijn al is overschreden en dat we de muur naderen :?

En waarom uiteindelijk alle gebruikers van een forum zouden moeten lijden onder de tirade van personages die de debatten voortdurend "herformuleren" in hun voordeel en vooral proberen altijd het laatste woord te hebben? Steek alsjeblieft mijn lantaarn aan.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/04/10, 01:09

Ik zal proberen je te informeren met de elementen die ik heb met betrekking tot de "case" recy ...

Recy heeft geen speciale behandeling en ter informatie werd het begin 2010 zelfs een paar weken verboden ...

Maar waarom meteen generaliseren over de algehele geloofwaardigheid van iedereen forum op de acties van een enkel individu? Niets verplicht je om zijn onderwerpen te lezen ... noch zijn berichten ... Als het niet "per product" is, komt het voor dat Recy nogal interessante reflecties geeft (ok, het is zeldzaam maar goed ...). ..de rest van de tijd ja het overkomt hem om de shit te neuken ...

Ik denk dat het werk van matiging correct is gedaan: te veel matiging en we schreeuwen tegen censuur ... Dus ik stel je de tegenovergestelde vraag: een forum is te gematigd in de richting van censuur geloofwaardiger?

ps: nee hij maakt geen deel uit van de vereniging ... en ik betwijfel of hij er ooit deel van zal uitmaken ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 03/04/10, 02:05

dus ik krijg een klap maar moet ik niets zeggen?

oki

een wat ,...

de jongens geloven dat ik uit dergelijke theorieën kom zonder iets te verliezen

deze jongens hebben een toekomst in het leven

mdr

heb een goede vakantie kussen
0 x
QuoVadis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 28/08/09, 15:42




par QuoVadis » 03/04/10, 04:03

Ok, dank je Christophe. Niet te veel of niet genoeg amha:
@ elk zijn verantwoordelijkheid, @ elk om te matigen.
Interventiemoderatie is er al "buiten het handvest".

Christophe schreef:de rest van de tijd ja hij shit shit ... Niets dwingt je om zijn onderwerpen te lezen ...
- "zijn"? Eerder "deze"! Het eerste bericht is een slimme "perspastiche", maar daarna patatra ..
- Geloofwaardigheid? "Deskundige econoloog", hem? ... lol. Deze devaluatie van status, klasse de facto le forum "is geweest".
Christophe schreef:Waarom generaliseren over de algehele geloofwaardigheid van iedereen forum over de acties van een enkel individu?
Nee, nee. Eenvoudige observatie van de gemiddelde bezoeker die van boord gaat, het niveau beoordeelt en uiteraard ergens anders zapt.
Dus hoeveel geldige mensen in dit geval VS 1 "schadelijk", die ieders baard plaagt? Is het sociaal?

Christophe schreef:begin 2010 werd hij zelfs een paar weken verbannen ...
Desondanks: in zijn antwoorden is een grote minachting merkbaar! :schok: ... je bent aardig en dat is alles!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 246-gasten