Kan geen afbeeldingen uploaden

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Kan geen afbeeldingen uploaden




par aerialcastor » 19/03/10, 18:10

Hallo,


Als ik een afbeelding wil uploaden, heb ik:

Code: kiezen

Fatal error: Allowed memory size of 39845888 bytes exhausted


Hoe komt dat?

Anders een andere vraag met twee ballen hoe doen we het, en waarom het niet dezelfde code is als op de andere forum linken naar een label?
Meestal zet ik:
[url = "www.adressedulien.com"] label van de link [/ url] en het werkt en daar niet
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 19/03/10, 21:16

uw afbeelding of bestand overschrijdt de geheugenlimieten die zijn geautoriseerd voor laden
afbeelding comprimeren
0 x
elke ochtend je naakt uitzien in een grote ijs na 3 minuten zult u zien dat uw huis en uw slechtste foto ......
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 19/03/10, 22:37

a) Je afbeelding moet te groot zijn ...

b) Als het werkt, maar u mag de "" niet plaatsen

Code: kiezen

[url=http://lien.net]Intitulé[/quote]


Vink 'BBcode uitschakelen' niet aan
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten