Hallo allemaal

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1

Hallo allemaal




par sherkanner » 18/02/10, 16:38

Gruß Gott

Dus, Sherkanner, onlangs 27 jaar oud, 2 jaar werkzaam in Oostenrijk (eerste baan). Toch een beetje naïef en vol idealisme.

Woonplaats: Oostenrijk, Linz, langs de Donau, die ik twee keer per dag oversteek en altijd een wonder is.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Haute-Autriche
http://fr.wikipedia.org/wiki/Linz_%28Autriche%29

Hobby's:
Motorrijder die op een Honda VF500F rijdt van... 26 jaar oud ^^
Het nieuwe spul boordevol elektronica, het is niet te veel voor mij, toch werk ik erin : Idee:
Ik verlaat mijn werk aan de noordkust en heb het mühlviertel op nog geen 300 meter afstand, afhankelijk van kleine bergen of grote heuvels, maar dat is genoeg om te plezieren. Niet supergroen, ik weet het, maar dat is het enige vervuilende genoegen dat ik mezelf gun.
Ik hou van sleutelen, ik moet mijn motor kaal maken, hij moet helemaal schoongemaakt worden.
Ik doe ook wat modellenwerk.

métier:
Ingenieur micro-elektronica. Ik werk aan de toekomstige generatie mobiele chips, 4G/LTE.
Groot voordeel op het werk, fruit is gratis en biologisch : Mrgreen:

Wat doe ik in vredesnaam op deze site?
Dat is een goede vraag, die zal ik proberen te beantwoorden. probeer hé : Mrgreen:

Eigenlijk probeer ik een manier te vinden om meer in harmonie met de natuur en met mijn lichaam te leven. Ik probeer dus zoveel mogelijk te leven met natuurlijke producten. Ik begin met eenvoudige gebaren, probeer producten te kopen met weinig verpakking en indien mogelijk biologisch (ook niet alles, soms past het niet bij mij of is het te duur).
Ik heb geïnvesteerd in een natuurlijke futon en gedurende 2 jaar heb ik weinig geslapen (6-7 uur) en ik word nooit moe wakker. Bespaar tijd en vorm. Weinig aanpassingstijd in het begin om 's morgens op te staan, 20 cm van de grond zijn kan rugpijn veroorzaken als je niet oppast, het overkwam me de eerste week een keer, sinds ik de plooien nam en geen zorgen meer.
Ik heb ook een paar torticollis en rugpijn laten verwijderen dankzij deze futon.
Ik probeer mijn impact op de natuur te beperken, ik monitor dagelijks mijn elektriciteitsverbruik en probeer het waar mogelijk te verminderen.
Voor mijn dagelijkse verplaatsingen neem ik in de winter de bus en probeer ik 2 tot 3 keer per week naar huis te lopen (5 km) of in de zomer op de fiets.
Voor mijn gezondheid consumeer ik regelmatig Goji in de ochtend, Aloë Vera het is goed voor de slagaders en pompoenpitten (we zullen over 20 jaar zien of het echt effect heeft op mijn prostaat)

Momenteel ben ik geïnteresseerd in het bouwen van strohuizen, wat goed overeenkomt met mijn mentaliteit.

Hier is een klein overzicht van de expat Lotharingen in Oostenrijk.

Op wiederschauen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Hoi lieverds




par Christophe » 18/02/10, 16:43

Wilkommen!

sherkanner schreef:Hobby's:
Motorrijder die op een Honda VF500F rijdt van... 26 jaar oud ^^


Gaaf, ik in een 750 jaar oude VFR15 ^^
en we zijn hier veel motorrijders: https://www.econologie.com/forums/les-motard ... t1934.html

Hé ja, hier zijn we motorrijders EN ecologen!

En het spreekt "echte" ecologen of "hardcore" motorrijders niet aan, maar dat kan ons niet schelen ^^!

sherkanner schreef:Wat doe ik in vredesnaam op deze site?
Dat is een goede vraag, die zal ik proberen te beantwoorden. probeer hé : Mrgreen:


Zou dat daar ook niet mee te maken hebben? https://www.econologie.com/forums/post159884.html#159884

: Mrgreen:

ps: we hebben het hier ook over 3G https://www.econologie.com/forums/internet-m ... t8410.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 19/02/10, 00:45

Ik ben een pure en harde die 365 dagen per jaar rijdt - behalve als het sneeuwt - maar ook groen!!!! :onheil:

Mijn motorfiets verbruikt minder dan mijn CQFD-auto.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 230 gasten