Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
leonotis224
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 15/02/10, 22:07
Plaats: Straatsburg
x 1

Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par leonotis224 » 15/02/10, 22:27

Bonjour à tous,

Ik ben dus een gloednieuw lid. Maar aangezien ik ook een meedogenloze... ben, heb ik meteen een opmerking.

We moeten echt een speciale sectie opzetten, duidelijk zichtbaar, zodat nieuwe leden zichzelf kunnen voorstellen, hun levensverhaal kunnen vertellen, onzin kunnen vertellen, hun projecten kunnen uitleggen, wat ze al hebben gedaan, enz...

Het zou heel leuk zijn, en een beetje minder onpersoonlijk.

Er.

Dus ik zal mezelf voorstellen.
Als de sectie in de tussentijd is gemaakt, kunt u mijn presentatiepost verplaatsen.

Ik dank u allen,
Zeer goede dag vol blauwe wolken,
Daniel
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/02/10, 23:36

: Arrowu: Dat is een goed punt...

Ik zou zeggen dat je het in de sectie had kunnen plaatsen:
- Media, uitwisselingen en diverse discussies
en in de onderafdeling:
- Humor, tirades en vriendelijkheid:
Humor - Rants - Gezelligheid tussen de leden van de forum - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden
:D
De dag was erg goed en productief:
- 9 kWh fotovoltaïsche elektriciteit
- 15 kWh zonnewarmte geaccumuleerd in de CESI.
: Mrgreen:
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par rudy » 01/03/16, 14:31

Hallo allemaal, ik weet niet of ik een fout heb gemaakt door hier te posten? eindelijk hier is verheugd om onder jullie te zijn mijn motto! "wijsheid is essentieel"
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par Christophe » 01/03/16, 14:39

Welkom hier Rudy! :)
2 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par Capt_Maloche » 02/03/16, 00:46

eh, hoi :P

Ik stel mezelf voor, voormalig nieuw lid, ik ben weer in dienst op Econo versie 2.0 :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par rudy » 02/03/16, 01:17

Goedenavond MOUAI, het gaat over dat hallo maloche, het is niet langer mijn geest onder de forums dit keer ben ik het.
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par rudy » 02/03/16, 01:22

laat me mezelf voorstellen mijn naam is rudy, ex ghost nieuw lid, ik ben weer in dienst als onderzoeker op Econo
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par rudy » 02/03/16, 01:31

rudy schreef:laat me mezelf voorstellen mijn naam is rudy, ex ghost nieuw lid, ik ben weer in dienst als onderzoeker op Econo



Dus ik stel me voor.
Als de sectie al bestaat, voel je dan vrij om mijn presentatiepost te verplaatsen of weg te gooien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par chatelot16 » 02/03/16, 14:03

een presentatiegedeelte is handig

op velen forum , kan elke nieuwe abonnee daar een presentatie geven, maar het heeft een bijkomend belang: elk lid kan toevoegen wat hij wil zeggen zonder van het onderwerp af te wijken... het zou zelfs een gemakkelijke moderatietool kunnen zijn! wanneer een lid een discussie belemmert, verplaatsen we zijn omslachtige boodschap naar hem niet naar zijn persoonlijke onderwerp van presentatie... het is minder brutaal dan modereren door verwijdering: de inhoud gaat niet verloren, de auteur kan

nog een opmerking: hier ontbreekt het aan forum een levenssectie van de forum heel gemakkelijk te vinden! aan het begin of aan het eind, maar niet verloren in het midden

het is meestal in dit levensgedeelte van de forum dat we een presentatiegedeelte van de leden vinden waar iedereen een onderwerp voor hem maakt

Ik gebruik het woord sectie, omdat voor mij het woord forum is een woord met dubbele betekenis dat zowel de forum geheel, of een deel van forum dat noem ik sectie ... vertaalprobleem Engels Frans: in het Engels het geheel forum het is bord of prikbord, en forum betekent gedeelte van forum ... in het Frans is het geheel een forum ... en de sectie is een forum ook, wat maakt een smurfentaal waar hetzelfde woord verschillende dingen zegt

een subtiliteit die hier wordt gebruikt, is om te zeggen "de forums" voor het geheel forum , en een forum" voor een sectie, maar het is een subtiliteit die ik alleen hier zie, is elders onbekend
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Een draad om de nieuwe leden te introduceren !!!




par rudy » 02/03/16, 22:10

Goedenavond chatelot 16 als Christophe wil, verwijdert hij zodra hij heeft gelezen
Of je nu sectie bedoelt of andere, ik zie geen probleem als ik mezelf niet voorstel, neem me niet kwalijk, maar hier wist ik niet eens zeker of ik op de juiste plek was tijdens mijn presentatie. Elders moest ik glimlachen, ik zei tegen mezelf dat ik net ben aangekomen en misschien al een fout heb gemaakt, dus ik denk dat het niet perfect is, maar dat ben ik ook niet.

Eerlijk gezegd is het niet erg duidelijk wanneer je hier aankomt, (tweedegraads alstublieft) Ik heb moeite om hier naartoe te navigeren forum of zal ik eerlijk zeggen sectie het is geen grap, je moet alles weten voordat je begint, anders is het de mozes, sorry dat ik het zo zeg maar het is waar, makkelijk gezegd < er is alleen > ik vind het niet erg dat er alleen is wanneer we ik zit er al een hele tijd in, makkelijk gezegd, aangezien we elkaar heel goed begrijpen, wees gelijk, nu kunnen we zeggen dat ik het ben die bargeot het is meer dan mogelijk in de informatica, maar in mijn vakgebied ben ik onverslaanbaar ik kan daag iedereen uit! hij zal verliezen, dus excuseer me als ik een fout heb gemaakt. (Ik moet nog alle talen van deze sectie begrijpen.) voor het geval je het wilt weten, ik kwam hier om een ​​onbekende machine te presenteren, iets nieuws dat niemand daar ooit had gezien of bestudeerd, maar ik zal wachten tot ik geloof (Hic) komt terug het is de puinhoop op de sectie die ik opende het zou niet serieus zijn het ontbreekt aan wijsheid goedenavond
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten