Is ecologie deprimerend?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Nicolv
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/01/10, 15:13
Plaats: yonne

Is ecologie deprimerend?




par Nicolv » 10/01/10, 15:33

Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar
Ik onderschrijf dit forum en je plaatst dit kleine bericht voor een eerste contact en een tirade...
Hier stuiter ik op de verschillende strijd tegen de opwarming van de aarde. Persoonlijk verwachtte ik veel dingen van Kopenhagen. Gezien de resultaten zeg ik tegen mezelf dat het genaaid is, dat onze planeet gedoemd is
: Cry:
eindelijk om mezelf een zuiver geweten te geven, ga ik door met mijn selectieve sortering, om mijn drie peuters de kleine, eenvoudige gebaren te leren...
kortom, ondanks mijn depressie tegenover een inerte regering, zou ik graag in schone energie willen stappen;
Probeer voordat je deze jungle onder ogen ziet onderscheid te maken tussen vaardigheid en zwendel ... ik zal je voeden forum en post berichten in de verschillende secties.
Weldra
0 x
het eerste ecologische gebaar is de goede opvoeding/voorlichting van kinderen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 10/01/10, 15:59

Mijn volledige antwoord: https://www.econologie.com/forums/nouveau-cl ... t9103.html : Mrgreen:

Jammer dat het zondag is! Houd moed, je bent in dit geval niet de enige, in feite zijn we met velen... maar je moet de zaken in perspectief plaatsen en niet naar de donkere kant gaan...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land

Re: Ecologie is deprimerend?




par recyclinage » 10/01/10, 16:37

nicosv schreef: Ik zal je voeden forum


Smakelijk eetlust
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 10/01/10, 20:37

Chique! Een Bourgondiër! Welkom!
Persoonlijk verwachtte ik veel dingen van Kopenhagen. Gezien de resultaten zeg ik tegen mezelf dat het genaaid is, dat onze planeet gedoemd is

Uit de eerste zin leid ik een mooie frisheid van ziel en een zekere jeugdigheid af (dit is geen kritiek, integendeel!).
Voor de tweede kan ik je geruststellen: onze planeet heeft absoluut niets te vrezen, alleen wij (en een paar andere levende wezens) hebben alles te vrezen.

Je zult moeten gaan begrijpen dat we allemaal, van de top tot de onderkant van de samenleving, gevangenen zijn van een complex en pervers systeem, dat we ons moeten inspannen om eruit te komen en dat degenen die aan ons hoofd staan, het minst in staat om dit te doen...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Nicolv
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/01/10, 15:13
Plaats: yonne




par Nicolv » 11/01/10, 19:30

hallo
dank u voor uw antwoorden
dus al om recycling te beantwoorden... bedankt voor de goede eetlust, maar op dit moment is het eerder indigestie omdat hernieuwbare energie niet zo eenvoudig is. Er zijn veel dingen te leren... niet noodzakelijk gemakkelijk.
Christophe maak je geen zorgen, ik ga niet naar de donkere kant, ik hou te veel van de natuur om het te laten vallen.
Ahmed bedankt voor je warme welkom een ​​Bourgondiër waardig.
Kleine onenigheid met u als u zegt dat onze "hoofden" niet in staat zijn om dingen te veranderen en dat we het zonder hen moeten doen.
Omdat niet wij ons systeem in gevaar brengen, maar de grote bedrijven... en die hen kunnen motiveren om winstgevendheid en ecologie te combineren.... : Idee: dit zijn onze lieve hersens van de regering :|
Weldra
0 x
het eerste ecologische gebaar is de goede opvoeding/voorlichting van kinderen
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 11/01/10, 19:55

Maak je geen zorgen

als het je lukt om je hoofd te zuiveren van de gebruikelijke vooroordelen en standaardopleiding, zul je het gemakkelijk begrijpen

het is een kwestie van ja en nee 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 11/01/10, 21:59

Een beetje regionalisme: Hoi Bourgondiërs!!!
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 12/01/10, 13:41

de bourguinions zijn muzikanten, nietwaar?
Ik denk dat ik een van hun beef op de radio hoorde

(rundvlees bourginion)

Oki ik ga uit
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 12/01/10, 16:42

nicosv schreef:Omdat niet wij ons systeem in gevaar brengen, maar de grote bedrijven... en die hen kunnen motiveren om winstgevendheid en ecologie te combineren.... : Idee: dit zijn onze lieve hersens van de regering :|
Weldra


: Mrgreen:
Oh!?! En wie onderschrijft en ondersteunt de slechte praktijken van grote bedrijven door ze geld te geven? En wie kiest onze leiders?

Wij zijn het.

Laten we de oorzaken aanpakken.....
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/01/10, 16:48

Dat is niet verkeerd, bedankt voor het erop wijzen!

We stemmen meer door te kopen (anders, beter...) dan door mee te doen aan een (pseudo)democratische stemming...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 258 gasten