Ontwikkeling van ideeën op internet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

Ontwikkeling van ideeën op internet




par Rulian » 02/02/04, 20:07

Hallo !!

Ik ontdekte deze site pas vandaag, na vele uren op het spoor van Paul Pantone. Uitstekend initiatief! Juich!

Bij al dit onderzoek viel me echter één ding vreemd op:
Sites zoals deze of quant'homme bieden inderdaad relatief vergelijkbare inhoud,
pleiten voor hetzelfde idee (dat ik deel) maar het lijkt me dat er weinig vooruitgang wordt geboekt om dat allemaal te veranderen (ik ben erg kritisch, maar ik wilde het zeggen).

Toch heet deze site "ECONO-LOGIE". Er staat wel het woord "economie" in...

Ik heb er alle begrip voor dat al deze uitvindingen door de grote fabrikanten bewust aan de kant worden geschoven. Maar als ze het niet willen, en als deze technologieën echt zo cruciaal zijn, waarom begint niemand dan een bedrijf?
Het zal aanzienlijke middelen opleveren om al deze onderzoeksgebieden te ontwikkelen, maar het zal vooral geld opleveren CREDIT aan dit alles!

Houd er inderdaad rekening mee dat velen deze uitvindingen als enorme kwakzalverij beschouwen (sommige zijn dat ook). Meningen zullen pas veranderen als mensen apparaten kunnen kopen en er bepaalde voordelen aan kunnen ontlenen.

Door ze op hun terrein (de markt) aan te vallen, kunnen we de industriële lobby's terugdringen.

Zelf ben ik over anderhalf jaar ingenieur en ik overweeg serieus om zo'n bedrijf op te richten, maar de relatieve onbeweeglijkheid en vooral het obscurantisme van de internetgemeenschap (JL Naudin beantwoordt niet eens zijn e-mails... ) laat ik erg sceptisch.

Ik vraag daarom de meest ervaren onder u op dit gebied om mij te informeren en mij te vertellen over mogelijke zakelijke projecten om mij te helpen een idee te krijgen.

Ga door, ondanks deze kritiek,

Rulian
0 x
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 03/02/04, 16:17

Hallo en welkom hierbij forum

Ik ben niet verrast door de uitblijvende reacties op uw plan om een ​​bedrijf op te richten dat nieuwe energieproductietechnologieën zou ontwikkelen.
Je moet begrijpen dat het niet genoeg is om vol goede wil te zijn, je moet ook een voorstelkracht zijn.

Uw vraag is dus te open en uw project onvoldoende specifiek. Ik begrijp dan ook dat de "acteurs" op dit gebied het niet essentieel vinden om u te antwoorden omdat ze honderden verzoeken krijgen zoals: "Lukt uw ding echt en zo ja, help me dan met het opzetten van mijn bedrijf"

Je kunt niet zomaar bij mensen aankloppen en zeggen: vertel me hoe ik een bedrijf moet starten met jouw technologie. Het is aan jou om “deze ontdekkers” ervan te overtuigen dat je project serieus is en niet andersom.

U kunt dus beginnen met het opzetten van een site en een forum, het doel van uw project uitleggen en zo mensen gaan verenigen. Het kost je behalve tijd niets en laat zien dat je gemotiveerd bent. Met andere woorden, je moet "je handen vuil maken".

U kunt meer te weten komen over de statuten van zo'n bedrijf, de kwestie van onderzoeksfinanciering bespreken, samenwerkingen zoeken met universiteiten of technische scholen en alles op uw site publiceren.

Kortom, ondernemen laat zich niet improviseren en als je onderzoekers wilt overtuigen om jouw aanpak te steunen, dan weet je wat je te doen staat.

Veel geluk in de toekomst.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 04/02/04, 09:37

Welkom terug !!

Ik heb het mis.

De vraag is niet:

"Hoe kan ik een bedrijf maken van uw uitvindingen?"


De vraag is:

"Hoe komt het dat ondanks zo'n potentieel en zo'n noodzaak om al dit werk bekend te maken, niemand een box heeft opgezet?"

Er moet een andere reden zijn dan "niemand heeft het echt geprobeerd".
Hierover wilde ik geïnformeerd worden.

Nogmaals bedankt, Julien.

PS: ik ben op zoek naar koelkastmagneten om de SMOT van JLNaudin te proberen. Waar zou ik dit kunnen vinden?? En hoe zit het met de stalen kogel??
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 01/04/04, 12:47

Rulian schreef:PS: ik ben op zoek naar koelkastmagneten om de SMOT van JLNaudin te proberen. Waar zou ik dit kunnen vinden?? En hoe zit het met de stalen kogel??

: Rolleyes:
Hallo,
Koelkastmagneten, gemakkelijk te vinden in een recyclingcentrum;)
Voor stalen kogels moet je "grote" kogellagers vinden en er dan een breken (autobreuk misschien?)
;) Tot slot, het is mijn mening en die deel ik!
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten