Economische rapporten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Economische rapporten




par Christophe » 06/09/05, 14:40

Trouwens, ik bood de HVB-video van 6 klonen aan.

Ik hoop dat dit resulteert in een uitzending.

Voor wie dit filmpje niet kent, hier is het:
https://www.econologie.com/video-hvp-doc ... -2078.html

Dit is een van de beste HVB-video's die ik heb gezien (zo niet de beste).
Dernière édition par Christophe de 22 / 01 / 11, 09: 24, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 07/09/05, 22:26

Dit filmpje is geweldig! Goed bezig 6klonen :)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 20/10/05, 13:23

Hallo,

Ik had dit onderwerp niet gezien, dus begon ik discussies over een ander... Hoe dan ook...

Het idee zou zijn om nog verder te gaan door een concept voor een sleutelshow voor te stellen
in de hand, uitgezonden op prime time op een "Major" -netwerk (La 1 of
Franse televisie)...

In feite zou het idee zijn om 5 of 6 "parallelle" technologieën samen te brengen waarvan bewezen is dat ze werken, geïndustrialiseerd kunnen worden en milieuvriendelijk zijn. En om de presentatie voor te stellen aan een programma waar een politicus, een wetenschapper, een industrieel, een "ecologische" politicus... sommige consumenten... allemaal op prime time worden gepresenteerd natuurlijk.

We kunnen bijvoorbeeld selecteren:

- De HVB
- De Pantone
- Stirling en hun geothermische en energietoepassingen.
- Magnetische motoren (zou een demonstator nodig hebben ...)
- Elektrostatische opname voor het opladen van batterijen ...
...

Kortom, als je geïnteresseerd bent, kunnen we een onderwerp openen, alles structureren, een concept bouwen en... de aanval inzetten!!!

Aandacht ! Bij deze gelegenheid is er geen sprake van ruzie over samenzwering, buitenaardse wezens of geheime energieën etc.... Het is vooral vanwege dit soort tirades dat we
vind het gek...

Het doel is ook niet om te verdrinken in een politiek en ideologisch debat...

We gaan er vrolijk, professioneel met simpele, heldere en bewezen concepten heen, niet te veel
verwarrend over de implementatie en de industriële kosten ...

Allemaal tot op de millimeter gekalibreerd en bestudeerd om geen gebreken over te laten aan de tegenstander... Want aan hun kant zullen er ook geen geschenken zijn.

Hier kunnen we, als je wilt, beginnen met het bouwen van een synopsis en inhoud, waardoor ik een eerste benadering zou kunnen krijgen met wat contacten....
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 24/10/05, 10:45

Re hello,

Ik bevestig dat dit soort projecten inderdaad zou kunnen werken.

Ik zou echter 5 korte samenvattingen nodig hebben (1/2 pagina tot maximaal 1 pagina) over elk van de technologieën
genoemd (of een andere die u geschikter acht voor dit soort gelegenheden).

Voor elke samenvatting zou ik de namen nodig hebben van 1 of 2 mensen die bereid zouden zijn
de stof presenteren, erover praten. Het ideaal zou zijn 1 technicus voor elk van de concepten met
1 experimentator.

Geïnteresseerden kunnen me "eh" PM'en... Sinds ik in Parijs ben kan dat
beweeg ook rond om een ​​praatje te maken onder het genot van een drankje.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Toutatis
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/01/05, 10:48




par Toutatis » 24/11/05, 10:45

welkom

Ik ben een multimedia- en video-animator in de Lot (46), dus ik heb de nodige apparatuur om te filmen, maar ook om te monteren.
Ik ben in voor een project als dit, maar je moet vanaf het begin definiëren wat je wilt en de tv-standaard.
Ik bied 2 opties:
a 6 minuten waarin met concreet voorbeeld een pantone montage wordt gepresenteerd. Voor deze 6 minuten heb je een heel eenvoudig script nodig met het absolute minimum voor de kijker om te beseffen dat het mogelijk is.
een 52 min dus hetzelfde maar zeer compleet met ander voorbeeld van realisatie en een completere uitleg van de werking (schema, video, model...).
in feite is er stroomopwaarts een enorm voorbereidend werk: schrijven, voorbereiden, modelleren en vervolgens snijden van het onderwerp voor de organisatie (geschiedenis van het concept, fabricage, installatie, lege test, verantwoordelijk ...)
de opnames zouden niet meer dan 2 dagen moeten duren exclusief reizen, aangezien de montage langer zal duren, maar zal afhangen van de voorbereiding stroomopwaarts., als er een nauwkeurig storyboard is, zal het sneller gaan, kijk dan of we een musical opzetten ondersteuning, omdat het een hit heeft, tenzij iemand muziek op de markt koopt of een ecoloog-muzikant vindt;)

de 6 min zal naar mijn mening net zo moeilijk te halen zijn als de 52 omdat je in korte tijd veel dingen en info moet laten zien.
a+

Ik sta tot uw beschikking voor vragen, en als het een deel van de wereld is, proberen we het schrijven te organiseren.
Ik kan een algemeen frame maken, maar voor de technische aspecten zal ik te kort zijn;)).
Ik stelde pantone voor, maar het onderwerp kan natuurlijk anders zijn. :)

ben een+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 213-gasten