Let op: het eigen risico wordt

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
ecoliberta
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/08/09, 18:54

Let op: het eigen risico wordt

par ecoliberta » 14/08/09, 19:18

Berichten, wat ze ook op dit product staan, worden hierop niet geaccepteerd forums
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 14/08/09, 19:23

Nou, wat zijn je bedoelingen?

Op ecologisch niveau hebben we niet veel te maken met de s-baan, die een enorme klootzak lijkt te zijn, om niet te zeggen oplichterij.

En we zijn hier niet om de roddels van gekrenkte of boze concurrenten te verspreiden.

mod! Slot, alstublieft :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
ecoliberta
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/08/09, 18:54

par ecoliberta » 14/08/09, 19:24

Bang voor de waarheid?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 14/08/09, 20:47

Nee!

1) dit product ziet eruit als een enorme afzetterij en van twijfelachtig nut

2) wij hebben niets te maken met het gekibbel tussen de eerder genoemde oplichters!

3) Dit product heeft niets te maken met de onderwerpen van onze forums

4) opnieuw heeft iemand zich geregistreerd, alleen maar om nieuws te verspreiden over zijn eerste tussenkomst, die mogelijk lasterlijk is. We hoeven dit soort informatie die we niet kunnen verifiëren (en die ons niet interesseert) niet door te geven

Ik roep op om dit draadje per direct op slot te doen!

Christophe: wanneer zetten we een filter op de eerste interventies (door een validatie door een moderator). misschien is het rekenkundig moeilijk?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 14/08/09, 21:04

Rustige olifant, ik werd uitgelogd voordat ik kon vergrendelen :D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 14/08/09, 21:06

Nog steeds, maar het is erg ziek, het is een man.

Ik heb het bericht van een van zijn collega's 2 uur geleden al zonder waarschuwing gecensureerd!

Pfff ...

Sorbiteren? Têtdebite yeah!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten