De ecologie van de gogo's, de idioten thuis?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De ecologie van de gogo's, de idioten thuis?




par Christophe » 23/07/09, 11:14

Wie is deze linkse mopshond? Waarom deze onnodige en toevallige aanval op de economie? :schok: Bovendien zie ik het verband met de rest niet ...

Gewoon geen markt in Leclerc
22 juli 2009 Door Jean Mézières
kroegen.

Leclerc vraagt ​​dat de prijzen van "niet-terugbetaalde" geneesmiddelen worden vergoed tegen de "Leclerc" -prijs.

Ga nog een… groener. (omdat de economie van gogo's de toekomst is (idioten thuis; ->)

Vorig jaar deed Ingrid een alarmerende constatering. Deze zolen slijten te snel. Om ze te redden besluiten ze deze stappen uit te breiden. 45 cm meer afstand is 20% minder stappen…. Wat als we hem vertelden over het Leclerc-ticket?

video van de advertentie:

http://www.dailymotion.com/video/x113pg ... -leclerc-2

We vragen ons af waarom, we nodigen Michel-Edouard Leclerc niet elke avond thuis uit, zo graag dat hij ons goed wil. Wat een heilige man! Hij is als onze alomtegenwoordige; hij denkt aan ons terwijl hij zich elke dag scheert.

Michel-Edouard Leclerc betaalde zichzelf gisteren een paginagrote advertentie in de dagbladen om de torenhoge prijs van de Laughing Cow, Pulco, Ajax of Nivea DNA-crème aan de kaak te stellen. De distributeur geeft aan deze producten vanaf 1 februari uit de schappen te halen, omdat deze artikelen een zeer hoge inflatie hebben.

Overeenkomstig met de politiek, zien we westerse landen op jacht naar belastingparadijzen. Welke heilige landen!

Ik beschouw ons voor dwazen, maak ons ​​infantiliserend en boycot de Leclerc-winkels, aangezien de wurging van leveranciers en producenten door dezelfde distributieketen aan het licht komt. 200 euro per week en per huishouden, dat is een mooi bedrag voor de anderen die niet beter maar minder dom zijn. Alhoewel "Simply dom", dat maakt me overgeven en geeft me knoppen!

Het is zo makkelijk. "Gewoon geen markt in Leclerc".

Als Leclerc zijn houding verandert, zal ik mijn boycot heroverwegen.

Aangezien ik nog steeds het recht heb - voor hoelang zonder chantage - om niet te consumeren of te consumeren waar ik wil, profiteer ik ervan.


http://www.mediapart.fr/club/blog/jean- ... ez-leclerc
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/07/09, 12:39

Maar waar heb je het over Christophe?

Deze man weet niet eens dat je bestaat ...

"Econologie" is niet een erg bekende term (zelfs als ik het hier en daar zou kunnen zien), maar daar zie ik eerlijk gezegd niet waarom iemand zich gericht zou moeten voelen?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/07/09, 12:41

Uh hij weet misschien niet dat we bestaan, maar dan pkoi hij gooit deze gratis "belediging" ... en hij kent de term sinds het gebruik ...

Kom op, ik ga terug naar mijn huis ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/07/09, 12:44

Christophe schreef:Uh, hij weet misschien niet dat we bestaan, maar dan pkoi hij deze gratis "belediging" gooit ... en hij kent de term omdat hij deze gebruikt ... [...]
Misschien denkt hij dat hij het heeft uitgevonden om zijn grap te maken (woordspeling met 2 ballen)?

Scan je blogs op de term "econology"?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/07/09, 12:47

Misschien ... Ik zeg niet dat het duidelijk specifiek op ons gericht was, maar dat het het concept van econologie beledigt, net als degenen die zeggen "deconologie".

Dus indirect zijn we het doelwit ...

ps: ik heb een aantal google-alerts gemaakt die "goed gaan" ... het werkt best goed, ik raad het iedereen aan ...
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 23/07/09, 14:16

Gewoon niets om te neuken

:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/07/09, 18:11

Chique! Een nieuw acroniem: SRF! :P
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten