Help een vriend die in de prostitutie valt ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
horizon2050
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/03/07, 18:02

Help een vriend die in de prostitutie valt ...

par horizon2050 » 21/06/09, 23:35

Help een vriend die in de prostitutie valt ...

GEDWONGEN PROSTITUTIE die we vaak vergeten.

Ik heb een vriendin die, om in haar behoeften te voorzien, haar toevlucht neemt tot prostitutie...

Om het beter te begrijpen, is hier zijn verhaal:

Als 18-jarige studente verliet ze op 17-jarige leeftijd het huis voor haar studie, maar ook vanwege haar vader die zichzelf toestond een relatie met haar te onderhouden die op zijn zachtst gezegd incestueus was.

Tussen zo'n vader en een moeder die zonder enige uitleg verdween, viel ze al snel in de verkeerde handen die haar leven alleen maar verder verwoestten, tussen drugs en prostitutie (ik was geschokt door het aantal mannen van middelbare leeftijd dat bereid zou zijn het betalen van een maffioso met als enig doel om alleen of in groepen te ‘slapen’ met jonge meisjes ouder dan of jonger dan 15 jaar)

Alsof dat nog niet genoeg is, heeft ze ook nog eens grote gezondheidsproblemen die aanhouden, op hart- en longniveau, en waardoor ze vaak voor langere tijd moet stoppen. Dit alles is naar mijn mening te wijten aan de consumptie van schadelijke en illegale stoffen.

Zes maanden geleden verloor ze haar studentenbaan. Haar enige inkomen, haar studiebeurs van bijna €6/maand, gaat volledig op in haar huur van €180, omdat ze door ruimtegebrek geen studentenhuisvesting kon krijgen. Ondanks alles heeft het invloed op APL (Personalized Housing Assistance). Hij moet dan ongeveer € 545/maand betalen om te voorkomen dat hij op straat komt te staan. Gezien de huidige situatie is het voor hem erg moeilijk om een ​​studentenjob te vinden. “In 120 zal de werkloosheid aanzienlijk stijgen, er worden meer dan 2009 werklozen verwacht...” en om dat allemaal op te lossen “is de Pôle Emploi overweldigd...”

Kleine verduidelijking: zijn beurs bedraagt ​​slechts dit bedrag, rekening houdend met de professionele situatie van zijn vader.

Bovendien kan ze als student geen aanspraak maken op RSA (Active Solidarity Income).

Onnodig te zeggen dat ze op deze beroemde slechte handen moest vertrouwen en zichzelf moest verkopen om goed te kunnen eten.

Vervolgens heb ik deze blog voor haar gemaakt, maar ook voor al diegenen die in dezelfde situatie zitten en die we vaak vergeten.

Als u wilt helpen, zijn al uw acties welkom.

Hier is een adres waarop u contact met haar kunt opnemen (u zult begrijpen dat we vanwege haar anonimiteit haar adres niet kunnen vermelden): SPAM
0 x
Avatar de l'utilisateur
marieagnes
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 24/06/09, 15:13
Plaats: 83 - Var

par marieagnes » 26/06/09, 13:15

je moet naar de forum doctissimo, in "forum seksualiteit" je hebt een sectie gereserveerd voor prostitutie... je zult zien dat je vriendin in dit geval niet de enige is... er zijn mogelijk meer mensen die je oproep beantwoorden

Hierop leg je de situatie aan ons uit, maar wat je niet zegt is wat HAAR ervan vindt!

Ten slotte begreep ik niet echt wat je op dit vlak van internetgebruikers verwacht forum... ?? :?
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2

par boubka » 26/06/09, 14:27

hallo
Het ruikt naar oplichting...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 357-gasten