Schoolhygiëneweek

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas

Schoolhygiëneweek




par Hasardine » 12/06/09, 08:24

Hallo wereld!

vanmorgen start de hygiëneweek op school!

laten we het hebben over hygiëne! allereerst wordt ons gevraagd de kinderen te sturen zonder te hebben ontbeten! dat is een goed idee! mijn dochter maakte zich zorgen, ze wilde niet gaan, omdat ze te hongerig was!

En hier is ze dan, we bieden haar GGO-granen en melk uit Oekraïne aan, fruit dat duizenden kilometers heeft afgelegd om daar te komen...

Ik vind deze mensen opgeblazen! En gedurende deze week zullen ze hun hoofd volstoppen met het eten van 5 groenten en fruit per dag! hahaha! wat doen we in de winter? als we geïmporteerde producten weigeren?

bij ons is het BIO, en lokaal! en het resultaat is veel gezonder dan geïmporteerde GGO's!

Weg met de morele lessen van nationaal onderwijs verkocht ten voordele van de lobby van multinationals!

Fluit dan, we hebben het recht om van tijd tot tijd te tieren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 12/06/09, 08:50

hazardine zei:

melk die uit Oekraïne komt,


je hebt gelijk, ik ga niet eens zeggen dat we niet om onze g...
Het is een totale belediging!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
marieagnes
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 24/06/09, 15:13
Plaats: 83 - Var




par marieagnes » 27/06/09, 15:30

maar het is onverdraaglijk!!!!

wat betekent het om voor de ouders van het ontbijt te beslissen nee maar wacht.... om ze meer shit te geven!!!!

Weet je dat in de Verenigde Staten een groot aantal privéscholen (uh... daar bestaan ​​openbare scholen maar niemand gaat daar naartoe) wordt gesponsord door grote merken. dus coca cola betaalt voor de computers voor de school, maar in ruil daarvoor moeten de leerlingen aan het einde van elke les naar advertenties kijken waarin ze niet mogen spreken en die ze moeten zien. er zijn distributeurs in alle gangen alleen van coke (en geen pepsi...)

zo creëer je een populatie loyale consumenten dankzij hersenspoeling van jongs af aan.

(het was een rapport van een speciale gezant een paar jaar geleden, het moet niet gelukt zijn)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 27/06/09, 17:15

trouwens, wat denk je dat ze ze geven tijdens collectieve snacks?

shit, de goedkoopst mogelijke, en zonder enige andere zorg dan die van de prijs!

aan 2€ per week voor een snack, het is niet biologisch, dat garandeer ik je!

Als klap op de vuurpijl kwam mijn dochter die week thuis van school met luizen! LOL!
0 x
Avatar de l'utilisateur
marieagnes
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 24/06/09, 15:13
Plaats: 83 - Var




par marieagnes » 30/06/09, 17:08

deprimerend... : Cry:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 370 gasten