Economische 2009-afspraak

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Economische 2009-afspraak




par lejustemilieu » 28/01/09, 16:25

: Cheesy: Beeld
Hallo allemaal,
Ik denk dat het tijd is voor veel mensen om elkaar te ontmoeten.
Veel mensen hebben goede ideeën, goede uitvindingen om te delen, maar het is niet duidelijk schriftelijk.
Een geweldige aanstelling van econologen moet geboren worden.
Ik stel voor dat een persoon met veel talent op dit gebied de manager van deze uitdaging is! (Spreek ik goed? : Cheesy: )
Lietseu om hem niet te noemen (hij heeft tijd)
Ik zie het verhaal een beetje zoals de feestdromen, zonder het medicijn, maar nog steeds met barbeq, en bierwijnwijn ... :D
Het is tijd om dit te doen toch?
We moeten dit in beeld brengen, het is het moment, ik zeg niet alles, verrassing
: Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 28/01/09, 18:01

Hallo LeJuste,

Hij had er al mee gesproken, het is inderdaad een goed idee : Idee:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/01/09, 19:21

Huh wat? We hebben het over bier en er wordt niets tegen me gezegd?
Beeld

Aan de kant van de barbecue is daar een geweldige plek voor!
Het is Chevetogne ...
Beeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/02/09, 17:15

Ik denk, vanuit ervaring en intuïtie, dat organiseren via een forum, een grote vergadering is te ingewikkeld om te organiseren en gedoemd tot mislukken of teleurstelling ...

Ik zou liever, in een 1er-tijd, een kleine gelokaliseerde vergadering (elk daarvan is er een per regio) in de een of de ander maken: het is leuker om een ​​grote vergadering van 10- of 20-mensen te bespreken (vooral voor een 1ere-tijd: vergeet niet dat de realiteit niet het net is).

Dus in mijn hoek (zuid en oost Wallonië) en die ik al heb ontmoet, is er:
- Guidi
- Konijn
- Gregounet

De 3 overleefde blijkbaar de bijeenkomst (met Guidi hebben neuronen verloren die nog steeds hiihhihihi zijn met Greg)

Met wie we een kleine ontmoeting met de Belgen van het Westen zouden kunnen organiseren:
- TheJust
- Liesteu
- Olifant
- ...

Ik ben het zeker vergeten sorry ...

Om de details te zien: een bbq in de buitenlucht zou leuk zijn! Een vergadering maken ter gelegenheid van een ander evenement zou ook mogelijk kunnen zijn (van de stijl de woonkamer van de stemming ... hum humour hè !!)

Hier ... ondertussen: probeer jezelf in chat of skype te vinden: we hebben al enige discussie gehad met de Belgen van het Westen

ps: jonule, gaudet86 en een econoog mogen niet deelnemen aan deze vergaderingen : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 01/02/09, 17:45

Christophe schreef:Ik denk, vanuit ervaring en intuïtie, dat organiseren via een forum, een grote vergadering is te ingewikkeld om te organiseren en gedoemd tot mislukken of teleurstelling ...

Ik zou liever in een 1er-tijd een kleine gelokaliseerde vergadering maken:


Het is zeker de meest ‘econologische’ formule (reizen).

Anderzijds kan men zich ook een "thematische operatie" voorstellen, bijvoorbeeld in de lijn van wat Dirk ondernam met de aanpassingsproblemen op de Okofen, waarom niet een ontmoeting van de virtuele vriend van de gebruikers van 'Okofen of breder pelletketels of breder gebruikers van hernieuwbare energiebronnen?

PS: de twee zijn niet incompatibel!
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 01/02/09, 18:18

aangezien we het hebben over econologische ontmoeting, zal ik degene die ik organiseer promoten.
het is een beetje te vroeg omdat de site die ik aan het voorbereiden ben nog niet online is, maar ...

Ik organiseer met een partner een wedstrijd in de vorm van een tijdevenement voor de eigenaren van elektrische fietsen en elektrische scooters.

het wordt 13 June 2009 en op een mythische plaats van de fiets: de opkomst van Ape d'Huez.
het kan een goede gelegenheid zijn om te praten met econologie en daarnaast te laten zien wat kan worden gedaan met een elektrische fiets zonder zichzelf Armstrong of iets anders te noemen.

Ik heb je het presentatiebestand van het project gegeven als je er meer over wilt weten. Merk op dat als Isérois niet weet wat te doen, we vrijwilligers zoeken voor de organisatie.

c'est
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/02/09, 22:10

:pijl: Ik heb deelgenomen aan een avond in de Bordeauxstreek met enkele lokale leden van de Forum ter gelegenheid van een groepsopdracht voor een boek. Het was erg leuk, maar we waren maar een handvol.

In dit opzicht, wanneer de een of de ander reist, kunnen ze het mogelijk bekend maken ...
... ik had genoten van de ontmoeting Christophe en Christine toen ze op vakantie kwamen in de omgeving ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 02/02/09, 01:47

Een bijeenkomst is inderdaad gepland in mei van dit jaar!

We hebben een ontmoetingsplaats (in België), die op verzoek wordt gecommuniceerd aan iedereen die zich op skype heeft geregistreerd en die voor het einde van de maand heeft gebeld.

Skype is GRATIS licht en vriendelijk, denk erover om je te kopen of een headset met microfoon en een kleine camera te kopen ... 20 € beide als je een beetje op zoek bent ...

We zouden beginnen met een vroege namiddag of een avond in "Spaanse herberg", elk met een kleine regionale specialiteit, voor twee personen ....

Natuurlijk drinken en eten ...

Als de tijd het toelaat, kun je verblijven in tenten en of bij het huis van de ene of de andere Belg die niet te ver weg gaat van de ontmoetingsplaats, naar je agenda heren, dames!

Ik ben van plan om serieuze mensen uit te nodigen, als je niet weet hoe je je zakdoek klaar moet houden, dan doet het pijn!
: Mrgreen:

Als je suggesties hebt, zijn ze welkom.
Dernière édition par Lietseu de 02 / 02 / 09, 16: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 02/02/09, 16:11

Lietseu schreef:elk brengt een kleine regionale specialiteit, voor twee personen ....


Ok omdat we tussen België zijn: we eten kip, mosselen, frieten en Elzasser kougelopf?
Beeld

La Rochefort is een regionale specialiteit? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 02/02/09, 16:54

Corrigendum, ik heb Franse klanten van verschillende afkomst :D

Dus, we kunnen nog meer doen, mijn lieve Christophe, van de ene regio van België tot de andere vinden we typische specialiteiten!

Ja, het bier maakt er deel van uit, dat van mijn kleine broers van het klooster van Rochefort vooral ... voor sommigen van jullie ....

Ik ben verbannen van alle soorten alcohol, ik maak mezelf sterk om je te bewijzen dat je vol goede bedoelingen, kwaadwilligheid en levensvreugde kunt stoppen zonder een druppel alcohol te drinken : Mrgreen:

Ik wacht op uw oproep en kijk uit naar uw deelname aan deze vergadering ... vlakbij de Frans-Belgische grens ...

Groeten uit Lietseu
:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 268-gasten