Gelukkig nieuwjaar 2000! De wensen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Gelukkig nieuwjaar 2000! De wensen




par Christophe » 31/12/08, 18:51

Uniek onderwerp om elkaar (of niet jouw keuze) de traditionele wensen voor het nieuwe jaar toe te wensen ... naar wat lijkt een jaar van verandering te worden na de "verrassingen" (nogal slecht om de media te geloven) van 2008, we hopen dat de veranderingen in de "goede" richting zullen zijn ... Dus 2009 slechter of beter dan 2008?

Dus, zonder veel inspiratie, wens ik je:

Gelukkig nieuwjaar en vooral dank aan de stamgasten en trouwe acteurs hiervan forums !

In de hoop dat 2009 minder zal tellen dan die van 2008 Beeld ecologisch van alle soorten!


Hoptocht van:
BeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeld
Oh ja, ik heb de wenskaart ook nodig, vond ik dat op het postkantoor :)

Beeld
(aangezien ik dit nog niet heb kunnen afmaken: https://www.econologie.com/forums/petrole-mo ... t6796.html )

ps: de "goede" resoluties zijn voor na de 1e denk ik dus dat zullen we later zien eh biloute ?!
Dernière édition par Christophe de 14 / 01 / 09, 13: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/12/08, 23:58

Twee minuten! 2 !!
Tot je petten !! (of capsules!)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/01/09, 03:38

Dag

Nog twee uur aan de andere kant van de oceaan
Goede gezondheid eerst en gelukkig nieuwjaar .. -19 op dit moment
Normaal voor het seizoen : Cheesy:

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 01/01/09, 11:33

Dus de kurken waren goed gesprongen ???? : Mrgreen:

Hier was het een kleine maaltijd tussen ons met een fles cider, gelach, vreugde en hoop voor de komende jaren.

kusjes voor iedereen.
0 x
Peer Belle Helene
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 01/01/09, 11:42

Hallo alle econologen!

Beste wensen voor gezondheid en succes, of het nu professioneel of familie voor u en al uw geliefden, aan het begin van dit nieuwe jaar 2009.

En ik kan het niet laten om je op mijn kleine teddybeer te zetten Beeld
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/01/09, 13:30

Ik heb zelfs geen hoofdpijn ... is dat de volwassenheid die je gelooft? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Anders heb ik een beetje moeite om "vol professioneel succes voor 2009" te wensen, want wat betekent dat? Meer verdienen om meer te consumeren om meer te vervuilen of om hulpbronnen iets sneller uit te putten? Het werk is duidelijk niet beperkt tot het salaris, maar er werken maar weinig mensen voor iets anders ...

Dus ik zeg het liever: Gelukkig econologisch jaar!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/01/09, 14:29

.

Gelukkig nieuwjaar




Heidense festival






Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 01/01/09, 18:48

Salut à tous!

Christophe schreef:Anders heb ik een beetje moeite om "vol professioneel succes voor 2009" te wensen, want wat betekent dat? Meer verdienen om meer te consumeren om meer te vervuilen of om hulpbronnen iets sneller uit te putten? Het werk is duidelijk niet beperkt tot het salaris, maar er werken maar weinig mensen voor iets anders ...


Hallo Christophe, in plaats van elkaar toe te wensen, weet ik niet wat hypothetisch "wat?", Wat snel zal worden opgegeten door de voorbijgaande dagen (de tijd kust ons ...), ik zou hier graag met je (jou) willen praten, en vooral vandaag 'hui, van een project waarvan ik een van de aanstichters ben, als een beetje frisse lucht voor de puinhoop die zich aan ons aandient ...

Maak je geen zorgen, 2009 wordt een interessant jaar, we gaan volledig in op de ontplooiing van de systeemcrisis, die zal leiden tot een processie van gedwongen en gedwongen "aanpassingen".
Onze leiders, lachwekkend met hun "hervestiging van het kapitalisme", zullen hun hoed moeten opeten!

De koning zal zichzelf naakt vinden, en dit is waar de econologische benadering zijn plaats zal kunnen innemen, omdat het onmiddellijke antwoorden geeft op onmiddellijke problemen, waar de lobben en de "besluitvormers" met hun voeten slepen ...
De kwestie van de degrowth vormt de kern van het debat, door kracht van omstandigheden (recessie).

Deze recessie is een kans en kijk er naar uit. De daling van de prijs van olie is eenvoudigweg gekoppeld aan een zeer speculatieve markt, die de prijs tot op de hoogte had genomen, voordat hij terugkeerde naar het niveau van 2005 ...
Waarom dit najaar? Omdat de productie de afgelopen zes maanden sterk is vertraagd, zijn industrie en transport, de grootste verbruikers van primaire energie, van pas gekomen.
De vraag is gedaald, dus de vervuiling ...: Mrgreen:

Econologisch positief effect! : Cheesy:
We moeten de test transformeren, er is ruimte voor serieuze alternatieven.
We moeten stoppen met luisteren naar de grappen van politici en krachtige parasieten en actie ondernemen.

Ik bereikte het bij mij thuis, ik ging naar boven, met wat vrienden, iets genaamd tussenPOTE
Ga kijken, klik op deze link, alles wordt in detail uitgelegd, er is zelfs een forum !
Kort gezegd zijn we een vereniging met vandaag 180-leden, met een lokale in Roanne, die een gemeenschapscafé, onze kopende groep, de AMAP en onze kantoren huisvest.
entrePOTE is bedoeld om alternatieven op alle gebieden te benadrukken (inclusief die waarover wordt gedebatteerd over econologie.:D ), met een visie op netwerken gebaseerd op samenwerkingspraktijken.

Als je samenwerkt, heb je veel vuurkracht.

voor entrePOTE, we gingen vanaf de oprichting 6, op het moment van de ontwikkeling van het project, naar 150, bij onze eerste GA, drie maanden later ...
We kruisten onze persoonlijke vertrouwensnetwerken, dwz mensen met wie we ons "compatibel" voelden onze filosofie, hen vragen hetzelfde te doen aan hun kant.

Zolang we het niet hebben geprobeerd, kunnen we ons de kracht van een groep niet voorstellen ... vooral niet als de mensen die het allemaal samenstellen op zijn minst een talent, een gebied van topkwaliteit, netwerken hebben waarvan de bijdrage aanzienlijk is.

Wat we doen, is lokaal handelen, op onze lokale netwerken, globaal, nationaal en wereldwijd.
We zijn ervan overtuigd dat de vermenigvuldiging van dit soort initiatieven op alle gebieden van het leven een dynamiek zou kunnen veroorzaken die, voor een keer, afkomstig is van "mensen van onderaf" ...
We vorderen een strategie van "zwermen", en nu al een antenne entrePOTE geopend in Charlieu, ten noorden van Roanne, anderen zijn meer of minder geavanceerd project.
Bovendien vinden we elke dag structuren die zwemmen in dezelfde wateren, dat wij, die in hun hoek, waarmee we streven naar links op te bouwen vechten.
Het is noodzakelijk om het werk in het netwerk te bevoorrechten, dat indrukwekkende resultaten kan opleveren!



Ik ben beschikbaar om eventuele vragen éconologues die geïnteresseerd zijn in onze aanpak zijn te beantwoorden, zelfs een nieuwe thread ...: Cheesy:

Zoals mijn vriend Didier (Pantone Merco en 205) is het voldoende om de vinger c..l verwijderen! )
Goede lezingen van het begin van het jaar, vrienden! :D 8)

Christophe schreef:Ik heb zelfs geen hoofdpijn ... is dat de volwassenheid die je gelooft? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Welkom bij de club! : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Ik sluit me aan bij Christophe en wens ons een gelukkig ecologisch jaar!
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 01/01/09, 19:58

Christophe schreef:Ik heb zelfs geen hoofdpijn ... is dat de volwassenheid die je gelooft? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Ook niet slecht : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 02/01/09, 11:22

Ik wens jullie allemaal een heel goede gezondheid voor deze hoer
jaar 2009, moraal, vissen, vastberadenheid zonder te duwen
up bullshit ..., wederzijdse bijstand, begrip, de geest van intelligente analyse .... ik stop daar of ik je klaar een boek!
aan de andere kant heb ik een rotte gezichtspijn die niet te wijten is
overmatige consumptie van meer of minder alcoholische vloeistoffen
maar een griep!
veel geluk voor al diegenen die hun baan zullen kwijtraken dankzij a
Wereldwijde shit-politiek.
Dernière édition par oliburn de 02 / 01 / 09, 12: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 254 gasten