Thread monitoring, bug of geen bug?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh

Thread monitoring, bug of geen bug?




par bamboe » 02/12/08, 09:54

Hallo,

Lang geleden merkte iemand op dat threadmonitoring niet altijd werkte. Ik heb deze opmerking niet gevonden.
Het komt vaak voor dat ik niet meer op de hoogte ben van nieuwe berichten.
Als ik naar de discussiethread ga, vertelt Econologie me dat ik een abonnee ben ... maar ik ontvang niets ... : Cry:
Ik ben verplicht me uit te schrijven / opnieuw uit te schrijven. Als ik dat doe, werkt het weer een tijdje, dan niets meer ...

Ter info, ik maak me zorgen over anderen forums, dus ik denk dat het de engine is die deze bug heeft (omdat ik begrijp dat je een engine gebruikte die door iemand anders is ontwikkeld. Heb ik het mis Christophe?)
Heb je nog steeds de "kracht" om het een beetje te veranderen?
Ik weet dat het niet voor de hand liggend hoeft te zijn, dus ik zeg het maar zo, zodat u zich bewust bent van de aanhoudende bezorgdheid.

A + en veel succes!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/08, 11:08

Thuis is er nooit een bug geweest ... in ieder geval nooit gevonden:

a) Om een ​​kennisgeving per e-mail te ontvangen, moet u ten minste ÉÉN BOODSCHAP in het betreffende onderwerp hebben geschreven.

b) Controleer uw spam- / junkmailbox of welke naam je e-mailprovider ook aan dit vak geeft ...

Wanneer je tussen de 10 en 20 e-mails per dag uit dezelfde mailbox ontvangt, is de kans groot dat het spamsysteem het niet leuk vindt ...

Dus oplossing: je zet de @ econologie.com e-mail als een "vriend" ...

c) Tot slot, als je niets wilt missen: je bewerkt je profiel en configureert de notificaties. Om u te abonneren op alle onderwerpen waarop je hebt deelgenomen.
Dernière édition par Christophe de 08 / 12 / 08, 10: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 02/12/08, 11:45

Christophe schreef:Ik denk dat dat meestal werkt u controleert uw spam / spambox niet of welke naam je e-mailprovider ook aan dit vak geeft ...

Als je tussen de 10 en 20 e-mails per dag uit dezelfde mailbox ontvangt, denk je dan niet dat de spamrobots dit zullen laten gebeuren?

Welnu, in dit geval zou ik ook geen e-mails ontvangen na het uitschrijven / opnieuw inschrijven ...
(maar ik heb het toch opnieuw gecontroleerd en ik heb niets milieuvriendelijks in mijn spambox)

Christophe schreef:Dus oplossing: je zet de @ econologie.com e-mail als een "vriend" ...

Het is nu klaar.

Christophe schreef:en je bewerkt je profiel https://www.econologie.com/forums/profile.ph ... ditprofile om u te abonneren op alle onderwerpen waaraan u heeft bijgedragen.

Als dat is wat ik denk, het was al ingesteld (zojuist gecontroleerd)

Nou, dat is niets dramatisch, want als ik lange tijd niets ontvang, ga ik terug naar de site, maar dat is minder gemakkelijk (veel vertraging).

In ieder geval bedankt en ik zal kijken of het beter werkt.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/08, 12:53

Vink ook aan dat u bij het onderwerp dat u wilt volgen het volgende vakje heeft aangevinkt:

Laat het me weten als er een reactie is geplaatst


Persoonlijk heb ik het vinkje in mijn profiel uitgeschakeld en ben ik alleen een bepaald onderwerp omdat ik werd overspoeld met e-mails :D dus ik volg alleen bepaalde onderwerpen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 02/12/08, 19:00

Ik was het die de kwestie aan de orde had gesteld en wat onze Grote en Eerbiedwaardige Webmunster goed had gezien.

Er zou dus geen probleem meer moeten zijn 8)
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/08, 19:09

Gregconstruct schreef:Ik was het die de kwestie aan de orde had gesteld en wat onze Grote en Eerbiedwaardige Webmunster goed had gezien.


Je bent de smiley vergeten die er bij dit soort gelegenheden goed uitziet: Beeld

Hihihihihii Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 02/12/08, 19:13

Gezien mijn maat en die van jou, zou ik mezelf liever op mijn buik dan op mijn knieën moeten leggen, anders zal men denken dat ik nog steeds sta ...

Ik heb je daar gebrokenBeeld

Om te lachen eh mijn kip
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/08, 19:16

Oh ja maar nee want gezien de grootte van je bierbuik (bierbüsch in Halsachien in de tekst eh!) .... in feite is het op je rug dat je jezelf moet plaatsen ...

KAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!

Koitumes zoeken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 02/12/08, 19:20

Voor de buik is het het enige waarvoor je een maat groter hebt dan de mijne, dus ik voel me veilig ... : Mrgreen:

re-brokeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ja, ik ben op zoek naar jouBeeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 02/12/08, 19:23

cpafo
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 298 gasten