beroerte, de eerste cheques of gebaren die op te slaan

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

beroerte, de eerste cheques of gebaren die op te slaan




par Christophe » 13/11/08, 18:50

In 10 jaar van internet en tienduizenden spam en mailing naar de con jongens die iets neuken dat mijn e-mail te vervuilen (al zouden we allemaal miljonairs als de hoax bevat deze mailing waar was), hier een die de moeite waard is om door te sturen en massaal te verspreiden.

Opgelet "technische" informatie moet worden bevestigd door een verpleegkundige of een arts! Kortom iemand uit het beroep omdat ik het niet kan!

CEREBRAL VASCULAR ACCIDENT, AVC

Het kan dienen! Neem een ​​paar minuten de tijd om dit te lezen en mogelijk een leven te redden en het nieuws over het gevaar van een beroerte te verspreiden.

Op een barbecue struikelt Julie en valt. Ze vertelt de andere gasten dat het goed gaat en dat ze haar voeten heeft vastgegrepen vanwege haar nieuwe schoenen. Vrienden helpen hem om te gaan zitten en brengen hem een ​​nieuw bord. Hoewel ze er een beetje geschrokken uitziet, geniet Julie de rest van de middag graag ...

Later belt Julie's man al hun vrienden om te zeggen dat zijn vrouw naar het ziekenhuis is gebracht ... Julie sterft bij 18h. Ze had een cerebraal vaatongeval tijdens de barbecue. Als de aanwezigen de tekenen van zo'n ongeluk hadden kunnen herkennen, had Julie gered kunnen zijn. Een neuroloog zegt dat als hij binnen drie uur een slachtoffer van een beroerte kan bereiken, hij de gevolgen van de crisis volledig kan terugdraaien. Hij zegt dat het moeilijkste deel is dat de beroerte wordt vastgesteld, de diagnose wordt gesteld en de patiënt in minder dan drie uur door een arts wordt gezien.

Herken de symptomen van een beroerte:
Stel drie zeer eenvoudige vragen aan de persoon in crisis:
1. * Vraag hem naar SMILE.
2. * Vraag hem om BEIDE WAPENS op te heffen.
3. * Vraag hem om een ​​ZEER EENVOUDIGE UITDRUKKING TE PRONOUNT (bijv. De zon is mooi vandaag).

Als u problemen heeft om een ​​van deze taken uit te voeren, belt u 15 en beschrijft u de symptomen voor de verdeler.

Volgens een cardioloog, als iedereen die deze e-mail ontvangt het naar 10-mensen stuurt, kan er ten minste één leven per dag worden opgeslagen (dat is alles?).

Bedankt allemaal.


Dit roept het debat op van: waarom 8 jaar obgligatoires curriculum (6 tot jaren 14) in de nationale onderwijs (waar 80% van ons zijn boos minstens 30% van de tijd) is niet geschroefd te hebben gehad een korte week van de opleiding eerste hulp bij het opslaan van gebaren?

Remundo, je mening over de leraar zou welkom zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 13/11/08, 18:53

deze draait ook even, ik moest het ontvangen, er is 1 of het kan zelfs 2 jaar zijn.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/11/08, 18:57

Nou, ik ben beter beschermd dan jij, dus ... waar ik niet voorzichtig was of mijn spamfilter het had bespoten ...

Kortom, heb je tijd gehad om te controleren: de informatie over de syndromen is goed of niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 13/11/08, 19:04

Ben heeft nog nooit zo'n geval gehad, maar ik zit in een regio van 51 inw / km² dus dat beperkt de "kansen" : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/11/08, 19:05

: Cheesy: kilébete!

Ik had het over het controleren met een dokter!
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 13/11/08, 19:10

nooit gedacht, eigenlijk de laatste dokter die ik die datum heb gezien vóór deze e-mail :| ... behalve medisch werk, maar nog steeds beperkt in data.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 13/11/08, 19:38

Bonsoir

Misschien een antwoord hier:

Ongeval
cerebrovasculaire

Enkele van de meest voorkomende symptomen zijn:
Spierzwakte of gevoelloosheid van gezicht, arm of been. Vaak is er verlamming van de arm en het been aan dezelfde kant (de kant die eigenlijk tegenovergesteld is aan die van het hersenletsel);
Visuele stoornissen die zich op verschillende manieren kunnen manifesteren: verlies van de helft van het gezichtsveld, identiek voor beide ogen (hemianopie), verlies van gezichtsvermogen in één oog (amaurose) of beide, of dubbel zien ( diplopie);
Taalproblemen resulterend in het onvermogen om correct te articuleren (dysartrie), onvermogen om te spreken (afasie), slechte uitdrukking of begrip van woorden;
Verlies van gevoeligheid (contact, warmte, pijn niet waargenomen), variërend van eenvoudige gevoelloosheid tot anesthesie van een deel van het lichaam;
Ongebruikelijke en zeer heftige hoofdpijn zonder duidelijke oorzaak, vergezeld van misselijkheid;
Evenwichtsverlies, vallen, duizeligheid, gebrek aan coördinatie van bewegingen, enz.
En soms bewustzijnsstoornissen, van slaperigheid naar coma.

Als u of een van uw familieleden dergelijke symptomen vertoont, weet dan hoe u snel moet reageren door 15 te bellen!

David Bême


Doctissimo AVC

Michel
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/11/08, 19:46

Oh dank u wij zijn gerepareerd!
Zo waar!

Wel, we doen de schoolprogramma's opnieuw wanneer?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/11/08, 20:22

Ja Christophe + 2

het is geweldig om jarenlang C te zijn om alleen dingen te leren die bijna niets dienen :?

Ik bevestig wat er is gezegd, ik ken heel goed iemand die een beroerte heeft gehad en die tijdens 24Heures zonder zorg is gebleven, het is nutteloos om te zeggen dat de artsen het wonder van dienst noemden ...

In een beroerte staat het belang van snelheid van zorg voorop!
En de franchise is ook de rigueur, de meeste slachtoffers van deze vreselijke genegenheid, leven meestal slechts een paar maanden later ... we kunnen nooit genoeg praten over nut, gezond leven en de minste negatieve stress mogelijk hebben.

Zie hier: http://fr.wikipedia.org/wiki/Accident_v ... %C3%A9bral

Of je leert veel nuttige dingen!


Groeten uit Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 13/11/08, 22:19

Ik kan iedereen alleen maar aanmoedigen om hun Europese patent eerste hulp te geven!
Het doet me denken dat ik moet nadenken over mijn recycling ... :|
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 238-gasten