[SOLVED] Over de draagbare oplader voor zonne-energie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Panda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/08/08, 13:36
Plaats: Franche-Comté

[SOLVED] Over de draagbare oplader voor zonne-energie




par Panda » 30/10/08, 16:30

Bonjour à tous,

Ik stuur een bericht om erachter te komen of ik mijn product moet retourneren.
Ik heb vandaag ontvangen dit artikel

Het werkt, maar lijkt een klein defect te hebben: de lampschakelaar zit te diep; je hebt grote spijkers of zelfs een tandenstoker nodig om hem te activeren :?

Dus ik zou graag willen weten of dit "normaal" is of dat ik gewoon pech heb gehad...

ps: ter info, getest op een GPS omdat mijn telefoon (Motorola V220) een te klein stopcontact heeft, grrr!
Dernière édition par Panda de 31 / 10 / 08, 14: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 30/10/08, 18:44

Volgens mij is de forum is niet de plek om over de producten van de winkel te praten: het is beter om rechtstreeks contact op te nemen met Christine of Christophe.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Panda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/08/08, 13:36
Plaats: Franche-Comté




par Panda » 30/10/08, 19:52

Ik heb een bericht gestuurd via het contactformulier van de winkel...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 31/10/08, 14:14

Wij hebben het bericht ontvangen en zullen reageren met hetzelfde antwoord als hieronder:

a) Dit product wordt verkocht als zonnelader en niet als zonnelamp. Op het productblad wordt duidelijk aangegeven dat dit een "bonus" is: https://www.econologie.com/shop/solaire-photovoltaique-c-35

Ik citeer:

Geïntegreerde LED-zaklamp op zonne-energie met zeer lange brandduur (70 uur) met 2 geïntegreerde witte LED's bruikbaar als noodverlichting (openen van een deur, auto, etc.)


b) De knop is niet kleiner dan de andere AAN/UIT-knop en met mijn grote vingers kan ik hem zonder problemen manipuleren. Tenzij er een specifiek probleem is met uw oplader?

c) Als dit een definitief probleem oplevert, stuur ons dan het product terug volgens onze instructies. algemene verkoopvoorwaarden, details staan ​​in de e-mail.
0 x
Panda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/08/08, 13:36
Plaats: Franche-Comté




par Panda » 31/10/08, 14:47

Bedankt voor je antwoord, ik weet dat deze lamp een bonus is en ik heb dit product vooral gekocht voor wat het is: een oplader.

Uit uw antwoord concludeer ik dat mijn product echt een defect heeft, omdat ik het zelfs met mijn kleine vingers niet kan activeren.
0 x
Sim
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/01/09, 14:08

Oplader voor mobiele telefoon op zonne-energie




par Sim » 16/01/09, 14:24

Hallo,

Ik zou graag willen weten of u tevreden bent met de zonnelader. : Idee: Ik ben geïnteresseerd in dit product, maar ik ben bang dat het niet erg effectief zal zijn en dat ik het in de kast zal zetten ten gunste van de klassieke laptopoplader.

Zijn de laadtijden correct, d.w.z. gelijkwaardig aan die van de oplader aangesloten op het lichtnet? :?

De laptop die ik gebruik is deze: Motorola w230 en het vermogen van de oplader is 2.75 W (5V/550mA).

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 16/01/09, 14:34

Het doel van dit product is niet om de netlader te vervangen, maar om deze van tijd tot tijd aan te vullen... en vooral om een ​​"landelijke" oplader of noodvervanging te hebben... Afhankelijk van het gebruik dat u uw GSM gebruikt en de zon is het helemaal niet zeker dat de lader voldoende energie kan hebben.

Omdat het ongeveer 8 uur zonneschijn duurt om de interne batterij volledig op te laden...
0 x
Panda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/08/08, 13:36
Plaats: Franche-Comté




par Panda » 16/01/09, 16:33

Ik ben er blij mee, maar ik bevestig het antwoord van Christophe: het is een boosterlader om aan te vullen, niet om te vervangen. Plus de zon nu... : Cheesy:

Op te bergen in het handschoenenkastje of in de wandel-/kampeertas : Idee:
0 x
Sim
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/01/09, 14:08




par Sim » 16/01/09, 16:49

Bedankt voor jullie antwoorden, ik denk dat ik het eens ga proberen, het kan altijd handig zijn... voor wandelingen in de bergen... of lange reizen... of zelfs kamperen... ;D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 358 gasten