Moe van gehackt en beledigd te worden. Gaudet86-zaak

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

Moe van gehackt en beledigd te worden. Gaudet86-zaak

par coucou789456 » 18/10/08, 11:00

hallo

tieren tegen degenen die de onderwerpen van andere economologen bederven, die ons beledigen, die wat dan ook posten, die eerdere berichten niet eens lezen, enz...

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 18/10/08, 11:07

Kalmeer maar... het lijkt een beetje op het principe van a forum niet alleen om te debatteren!

En de debatten zijn in wezen bedoeld om verschillende meningen samen te brengen... Anders heeft het debat geen plaats.

Het is geen "hacken"...het is democratie : Mrgreen: maar we weten ook iets over trollisme... Bel Bucheron!

Zoals je laatste tirade: we weten niet waar je het over hebt. Dus je zou de precieze reden voor deze tirade kunnen noemen?

Bedankt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 18/10/08, 11:25

Ja, hallo, vertel ons alles!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

par coucou789456 » 18/10/08, 15:40

re

gaudet86 schreef:Geplaatst: za 18 okt 2008, 03:34 Onderwerp: Reageren met citaat
en dan ben jij de toneelspeler die over alle dingen kwijlt forum
weet jij daar iets in?

Het moet je frustreren, bcp, omdat je er veel tijd in hebt gestoken. Het lijkt bcp om je bericht te lezen. Wat handig om een ​​geweldige caller-ingenieur zoals jij te hebben om ons te helpen.

nog een bloedige week zonder iets te kunnen doen met vs andere...wens je een overwinning van de zeurders die vastzitten in hun kleine experimenten alsof ze de goden van de uitvindingen van de hele planeet zijn!!

niet voor niets hoor ik vaak in mijn hoekje ESTI DE TETE CARRER DE FRANCAIS A LA CON
Heeft niets met versus anders te maken. Wij porren uw tong niet en uw cervo maakt geen kans!! ;L)

De wijn leek sterk in tabarnak tk, de nasleep van gezeur.. niets kunnen bereiken, is het moeilijk!!
In onze omgeving noemen we dat alcoholist en het zijn mensen die niets goeds in het leven bereiken.


coucou789456 schreef:
Het is saai, weer iemand die post zonder zelfs maar te kijken naar wat er eerder is geschreven.....


maar hij heeft gisteren al een mail gestuurd banaan!

-------------------------------------------------
Geplaatst: ma 13 okt 2008, 02:24 Onderwerp: toi tu bitch Reageren met citaat
het enige wat je doet is bitcheren..

Ik antwoordde de kapitein tegen de ander bij nlc en ik word elke keer geneukt

dus ga jezelf neuken, net zoals het jouw beurt is. Ik heb mijn vat plin

-----------------------------------------------
Geplaatst: ma 13 okt 2008, 02:22 Onderwerp: ta guelle conard Reageren met citaat
vanaf het begin lever ik een pdf met details over alles wat ik in je reet stop, dat ik mezelf altijd duw ...

osti Ik heb deze week 10 uur verloren hier, geen enkele osti begreep helemaal niets terwijl ik probeerde alle shit te doen waarmee ik tijd kon verspillen versus andere overwinningen van fucker du caliss

lees een pdf die ik moeilijk voor je kan vertalen in het Frans, jnlabs heeft alle details op zijn site. jullie zijn sukkels, ik heb niet het geduld dat je mij vraagt, sorry

Ik heb na een paar jaar op school leren lezen, en er is niets moeilijks te lezen in de pdf. 14. Ik kan me voorstellen dat er iemand is die hier kan lezen, want er zijn mensen die in het Frans antwoorden, vraag me of ik je begrijp
sorry maar zelfs mijn 9-jarige kind begreep het sneller dan jullie allemaal.. dus ik volg je helemaal niet en stop met deze helse shit die het is..


niet-uitputtende inhoud, maar die is verdwenen uit de forum nadat hij zijn berichten opnieuw had bewerkt of vervangen door zachtere inhoud.

Als wat er geschreven staat het debatteren over je ideeën heet, begrijp ik niet waarom dat enige tijd geleden gebeurde jonule werd verboden omdat wat hij zei niet de beledigende toon had die de "debat" (althans niet in eerste instantie (voor jonule), wat hij in een privébericht schreef, is iets anders omdat het niet in het openbaar wordt besproken).

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 18 / 10 / 08, 15: 50, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

par coucou789456 » 18/10/08, 15:47

opnieuw

Christophe schreef:...........

Zoals je laatste tirade: we weten niet waar je het over hebt. Dus je zou de precieze reden voor deze tirade kunnen noemen?

Bedankt!


voor deze laatste tirade had ik de verklaring: het was in feite een fout van de kant van de eerste persoon die de opmerking tegen mij maakte over mijn avatar... we hebben gedebatteerd, en alles is weer normaal, want tussen mensen van goede wil, alle problemen worden vlot opgelost.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 18/10/08, 17:54

Weet je, hallo, je hoeft je geen zorgen te maken over zulke onbeschofte karakters!
Ik kom misschien niet uit Quebec, maar ik begrijp de betekenis van zijn beledigingen heel goed en dit soort karakter verdient geen aandacht!
Maar ik begrijp je ergernis volkomen want hij verdient maar één ding: de DEFINITIEVE Banicement!!!!

Ga A+ en maak je geen zorgen, we luisteren naar je en we respecteren je!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

par wirbelwind262 » 18/10/08, 18:53

Dag
het is een groot bestand gaudet86, Ik leg niet altijd vast wat hij zegt, maar hij moet ontspannen! er zijn verboden voor minder dan dat...
pathologisch trollisme is een ramp! :onheil:
veel succes!
0 x
gaudet86
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/05/08, 06:05

..

par gaudet86 » 18/10/08, 19:14

Ik ben een grote klootzak
Dernière édition par gaudet86 de 18 / 10 / 08, 22: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

par wirbelwind262 » 18/10/08, 19:29

Dag
gaudet86 Je zult geen masochist zijn, geen kans?
als je je hersens gebruikt, kun je zelf de forum en stop met "kwijlen en zeggen dat het regent"!
Als u het niet begrijpt, kunnen wij niets voor u doen....
@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

par coucou789456 » 18/10/08, 19:56

goedenavond

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 302-gasten