mea culpa

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

mea culpa




par coucou789456 » 08/10/08, 02:19

Ik ben meer een melksoep-type, ik word snel rood als iemand me van mijn scharnieren stoot.
Ik probeer altijd redelijk te zijn, maar soms begrijpen mijn gesprekspartners me niet of willen ze me niet begrijpen, of ze denken gewoon heel hard na dat ze de waarheid hebben, de meest saaie, de onuitsprekelijke!
het doet me denken aan IT-professionals die aan een beginneling uitleggen hoe dit of dat programma werkt, dat ze gemakkelijk afhandelen ... maar wanneer nieuwelingen zichzelf alleen vinden, worden ze niet in staat om het genoemde programma te gebruiken of worden ze ellendig.
Idem voor degenen die ruzie maken met formules die ze vaak met oogkleppen toepassen, zoals helaas de meeste wetenschappers. ze missen de praktische kant, waardoor een persoon de klik kan vinden die de geweldige vondst genereert !!!
pas een formule toe die aan een bepaald model is gekoppeld en probeer het op een ander toe te passen zonder rekening te houden met parameters die niet in het eerste model bestaan, en we raken heel snel in een impasse, zelfs in het belachelijke wanneer we de instellingen tot het uiterste aanpassen.

dit is wat me op de verkeerde manier deed reageren en ik wil mijn mea-culpa aan iedereen presenteren forumeconology eurs
-----------------

het belet niet dat onder de antwoorden die ik heb overgeslagen forum, werden velen gegooid zoals in de forum en na reflectie zou er weinig tot het eindproject hebben geleid. we kunnen zeggen dat ik de forum als een presse-papier om mijn ideeën op te slaan. dus zelfs als je lege plekken zou vinden waarop ik antwoorden had geschreven, zouden er maar weinig tot iets concreets hebben geleid.

jeff
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/10/08, 07:02

Hallo hallo,
Dit is het probleem van forum ...
We zeggen niet altijd de bodem van onze gedachten, we gaan niet naar de bodem van de dingen als we moeten schrijven.
We worden vaak verkeerd begrepen, en we begrijpen anderen verkeerd.
Kortom, deze manier van communiceren mist een beetje zout :D
Ik ben ervan overtuigd dat een mondeling gesprek, minstens één keer, tussen twee deelnemers het mogelijk maakt om verschillende en zeer solide banden te smeden.
Ik kwam in contact ("verbaal" op skype) met verschillende econologiemensen, en sindsdien kijk ik met een andere benadering naar deze mensen. Het is heel positief.
Voorbeeld, Flytox is uit de circulatie verdwenen, ik weet waarom, ik weet dat hij terug zal komen na zijn verhuizing.
Er zijn een heleboel mensen aan het verdwijnen forums, in het algemeen onverschilligheid. Het is niet mooi.
Eigenlijk is dat niet waar, we hebben allemaal mensen van wie we houden en die we haten.
Daarom nodig ik degenen die een of meer mensen leuk vinden op de site uit om het ze te vertellen en persoonlijk contact te krijgen, via een spraakcontact, msn, skype of anders.
het systeem forum is een heel ander systeem dan het dagelijkse sociale leven, dus het hebben van ten minste één persoon met wie u anders dan schriftelijk contact kunt opnemen, lost veel problemen op.
Doe het, het maakt ze menselijk forums. :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 15:43

re

en toch is hier praktisch anoniem geschreven. alleen de beheerder van forum weet of kan wat meer persoonlijke informatie over de verschillende weten forumeurs die het bezoeken ...

ondanks dat, zoals u zo goed zegt, komen er maar weinigen in direct contact, wat jammer is voor het goede begrip.

Ik sta open voor elke dialoog, zolang het geen dialoog van doven is, hoewel doven soms beter met elkaar kunnen opschieten dan horenden!

jeff

bij toeval, coucou789456@hotmail.fr hoewel ik er maar heel weinig heen ga, behalve om mijn privé-e-mails te checken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 08/10/08, 17:10

Ik vind het heel moedig om dit bericht te hebben geschreven 8)

Ik weet meer wie zou zijn vertrokken met gesloten vuisten, en ... woede in hun hart!

Ik maak van de gelegenheid gebruik om mijn eigen te maken aan iedereen, bij misverstanden ...

Ik keur en steun ook het idee van Justemilieu.

Laten we proberen iets echts en oprechts te bouwen, misschien is het de gelegenheid om te laten zien dat econologie niet het werk is van oppervlakkige mensen… wat voor mij vanzelfsprekend is!
Groeten van de meest pretentieuze en pedant van milieuactivisten, Lietseu : Cheesy:
Dernière édition par Lietseu de 08 / 10 / 08, 17: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/10/08, 17:28

Kan iemand me uitleggen waar we het hier precies over hebben? Mea culpa over wat of wie? :schok: :? : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 08/10/08, 17:34

Hallo, maakte een Méa culpa, vergeleken met een bloedbaan (legitiem).
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de mijne te maken, hé! je weet maar nooit !
Dat mijn "bombastische" stijl Ch ... zeker doet : Cheesy:

het is om aardig te zijn en niet om de zenuwen te prikkelen :?

Dat is alles!

welkom
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/10/08, 17:39

Een beroerte? Ik weet niet of het kwa is? : Mrgreen: : Mrgreen:

Nou, zonder te lachen, was het misschien nodig geweest om de link naar de bloedige beroerte in kwestie te plaatsen, omdat ik denk dat we niet slecht zijn in het begrijpen van iets ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 08/10/08, 17:47

Tweede antwoord, het eerste kwam niet aan ...

Over : https://www.econologie.com/forums/un-aerogen ... t6261.html

Maar aangezien hij zijn berichten heeft verwijderd, kunnen we ze niet meer lezen!

De pagina is toen omgeslagen, hoi!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/10/08, 17:55

Ah ja ik had het gezien: https://www.econologie.com/forums/un-aerogen ... 1-110.html

In dit geval: neem contact op met een moderator voordat u alles verwijdert ...

Het is echt een "taak" voor de forum...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/10/08, 18:06

Moaa, ik zeg dat het beter is een goede crobard dan 2 pagina's schrijven dan de meeste forumbloeit zigzag

en ik weet waar ik het over heb :D

De crobs, het maakt de pagina's leesbaar, dus begrijpelijkerwijs de grumblers van alle strepen en ander verkeerd begrepen en uitgeschakeld toetsenbord : Cheesy:

Dus, Toff en dit crobard-hulpprogramma om in de site te integreren?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 238-gasten